België topic

Bergen vond ik verrassend leuk! En veel natuur in de buurt

1 like

Volgend weekend ga ik een lang weekend met vrienden naar de Gentse feesten. Waar zijn de leukste plekken dan?
En zijn winkels enzo gewoon open? Wat is leuk om overdag te doen en het gefeest soms te kunnen vermijden?

Nog nooit gezien, dus denk het niet.

2 likes

Ik ken het ook niet

2 likes

Koop in een gazettenwinkeltje een programma. Er is enorm veel te doen overdag, ook veel workshops, rondleidingen en toneel. Mijd de grote pleinen want we verwachten grote drukte.

Verder heeft Gent hele leuke musea. En veel natuur rondom de stad.

1 like

Woont er iemand hier in de omgeving van Brussel?

Ik, enfin 25km maar werk en ben vaak in Brussel.

2 likes

Ik ben dit weekend in Brussel en ik zag al een hoop tips voor restaurants voorbij komen! Ik ga ook een fietstour doen dus ik denk dat ik de highlights wel zal zien, maar hebben jullie nog tips voor bezienswaardigheden of leuke dingen om te doen?

1 like

Ik heb al wat aanraders uit dit topic opgeslagen. Maar iemand nog aanraders voor Antwerpen? (eten, drankjes, shoppen)

2 likes

O’tagine als je lekker marokkaans wil eten!

3 likes
1 like

Kan iemand een goede schoonheidssalon oid in Gent aanraden? Ik zou graag eens een gezichtsbehandeling laten doen. Als het kan ergens waar ze microneedling doen maar ik hoor alle suggesties graag!

Soave of picobello (Lokeren)

Natural Wellness op Dok Noord! Geen idee of ze daar microneedling doen, maar ik heb daar al massages/pedicures/gezichtsbehandelingen laten doen en ik voelde mij op wolkjes. Supervriendelijk personeel ook.

1 like

Is er in België zoiets als een goedkope manier om een dagje de treinen? In NL heb je bijv. Groepstickets, hoe meer mensen hoe goedkoper het wordt. Is er ook iets soortgelijks in België?

hoeveel person? je kan een railpass delen met meerdere personen, dat zijn 10 ritten voor 87 euro dus 8,70 per persoon

2 likes

De trein is sowieso goedkoper in België dan in Nederland, je kan in het weekend aan 50% reizen tussen vrijdagavond 19u en zondag 23u59 als je een weekendticket koopt. Je terugreis kan op diezelfde dag of op een ander moment tot zondag 23u59.
Verder reist de tweede persoon nu ook gratis deze zomer en kinderen jonger dan 12 betalen ook niet.

1 like

Heb even gekeken en ze doen ook microneedling! Voor 90 euro, is dat een redelijke prijs? Heb er geen idee van dus vraag graag jullie expertise :sweat_smile:

Welke behandelingen raad jij daar aan @Kahlo ?

Quick vegan facial
Healing treatment
Volledige lichaamsmassage

2 likes

En @Ainu dankjewel wat een fijne adviezen!!!

2 likes