Weet iemand waar ze gemakkelijk ecocheques aanvaarden?
Ik heb een nieuwe stofzuiger nodig en nog een mooi bedrag aan ecocheques aan de kant staan…
Hoeverre ik weet gaat dit om bijna elke elektronica zaak.
Als je een elektrostock in de buurt hebt, bij hun kan alles met ecocheques
Frietkot Max heeft een aantal jaren geleden een prijs gewonnen voor het beste frituur van Vlaanderen (of toch Antwerpen😄) te zijn. Maar legendarisch frituur is natuurlijk wel de Number 1 in de Hoogstraat.
Ik vond dat zelf de minste van de sterren in Gent. Is wel alweer een tijd geleden. Benieuwd hoe jullie het vinden!
Ben vorig jaar voor het eerst gegaan en vond het een van de betere van de sterren in België en heb er wat gedaan. Pure C, Vrijmoed, The Jane, hof van Cleve, nuances. Mijn post staat nog in wat eet je vanavond-topic
Weet iemand waar ik lekkere vegan bonbons kan halen? Rij vandaag door België heen en heb heel veel zin om ergens een doosje bonbons te halen.
Hilde Devolder in Gent dicht bij het Gravensteen
Zot e hoe dat zo kan verschillen. Bij ons was het hoogstens een fijne avond maar niets speciaal.
Eerste keer publiek: weggeblazen.
Tweede keer publiek: heel erg mwah en prijs enorm verhoogd.
Vrijmoed waren wij super enthousiast over maar hoor ook wisselende ervaringen.
Kruidtuin bij weg blijven. Is soms top maar laatste tijd steeds slechter en slechter…
Hoe zit het nu nog met mondkapjes in België? Verplicht in de trein?
Ja in het openbaar vervoer moet je nog eentje dragen.
Wie heeft tips voor lekker lunchen & avondeten in Brussel (centrum)?
Food tips voor Brussel
- Genco ristorante - Zavel - Italiaans
- Skievelat Sablon - Zavel - Belgische brasserie
- Chez Richard - Zavel - Belgische bar met veel gin op de kaart
- Les brasseurs - De Brouckere - Belgische bar
- Sanzaru - Sint-Pieters-Leeuw - fusiekeuken peruviaans en Japans
- Beli - Zavel - Libanees
- Capu - Sainte-Catherine - ijsjes en wafels
- Le Pain Quotidien - overal - Brunch en snelle lunch
- Bia Mara - De Brouckere - Fish & Chips
- Etiquette Elsene
- Osteria Romana
- Seino
- Rouge tomate
- Il passatempo
- The restaurant
- Racines
- Miranda cucina Italiaan
- Les brigittines
- Alexandre
- Bistro racine
- La paix
- Kamo
- Odette en Ville
- Pops pancake
- Crème brussels
- Le tournant
- Humphrey Brussels
Ik ben recent gaan eten bij epihanys kitchen (vegan restaurant in Gent) en echt een van de slechtste ervaringen die ik ooit gehad heb op restaurant.
Het eten is heel erg mwah, niks mis mee maar echt heel gewoontjes en niet bijzonder lekker. En helemaal niet in verhouding met de hoge prijs. En vooral de bediening was echt vreselijk. Ze doen meerdere shifts per tafel en het is allemaal enorm amateuristisch georganiseerd. We hadden om 8 uur gereserveerd en pas na 11 uur kwam ons hoofdgerecht. Nog koffie besteld, en die waren ze vergeten. De bediening wist niet wat elk gerecht was (de gerechten hebben allemaal een naam, maar degene die bestelling opnam wist niet wat wat was). Er is geen enkele keer iemand komen kijken of alles in orde was, of we nog drinken wilden bestellen… En vooral dat het dus een uren duurde voor we ons hoofdgerecht kregen en zelf nog naar de koffie moesten gaan vragen…
Dus ga daar vooral niet, dikke afrader.
en hierop aanvullend: Old Boy!
edit: en voor lunch, bij MOK, heb je er ook nog héél goede koffie bij.
Wij zijn gisteren bij Gigi gaan eten en dat mag je ook overslaan. De bediening trok daar ook op koets en ben nog steeds boos om het feit dat ik 5 euro heb betaald voor kraantjeswater terwijl er aqua panna op de kaart stond
Omg, eindelijk iemand die hetzelfde vindt! Vriendin en ik waren daar naartoe geweest omdat het zulke lovende recensies kreeg, maar wtf. Basic pasta die ik evengoed zelf kon maken die massa’s overpriced was, kraantjeswater dat in een Nona- ginfles werd geserveerd waarvoor we €5 moesten betalen?
En toch blijft dat goede reviews krijgen, we snappen het echt niet haha. Hebben de meeste mensen geen smaak of praat iedereen elkaar gewoon na?
Weet iemand waar ik de lekkerste taartjes in Antwerpen kan vinden?