België topic

Ik ben fan van Solid Stash, vegan huisgemaakte diepvriesmaaltijden die je thuis kan laten leveren. Ze zijn ook erg lekker! Het aanbod is misschien momenteel wat minder groot want in augustus waren ze dicht maar normaal gezien hebben ze een 10-tal verschillende opties.

1 like

Ik dacht dat er een topic was met de verschillen tussen belgie en nederland. Maar ik kan hem nergens vinden.
Anyhow ik vind jullie sirenes zo luid en schel.

O dit wil ik al een tijdje graag eens proberen. dit is dus een reminder dat ik het dringend eens moet bestellen.

Volgens mij is mealhero failliet? Heb dat onlangs ergens gelezen.

1 like

Dat wist ik niet. Slechte tip dus. Ik lees dat afgelopen maand klanten van niets wisten. Jammer.

Heeft iemand een tip voor een goed hotel in Brugge?

Ik ben wel fan van Fresh Foodbag! https://www.freshfoodbag.org/
Prijs/kwaliteit vind ik het heel goed. Soms leveren ze ook in de regio’s buiten wat op hun website staat. Je kan het in de gaten houden via Facebook.

1 like

Dukes Palace, Hotel Heritage (Relais & Chateau), De Tuilerieën, The Pand en B&B Maison Amodio (kleinschalig, mijn favoriet) kan ik sterk aanraden :slight_smile: En de Crowne Plaza op de Burg is top door de locatie en de ondergrondse restanten die je er kan zien van de oude kathedraal die er stond.

1 like
Geen idee of ik dit überhaupt mag vragen hier, dus negeer gerust.

Van mijn bucket list: ik wil graag eens roken, maar bij gebrek aan coffeeshops heb ik geen idee waar ik het veilig kan kopen in Antwerpen. Buren roken soms wel, maar ik vind het raar om zomaar iets erover te vragen. Iemand tips?

:herb:

1 like

Enig idee ± hoeveel kcal er in zo’n maaltijd zitten? Ziet er wel chill uit om eens te proberen, maar vraag me af of het mini porties zijn of wel gewoon voldoende.

1 like

Zijn er hier nog Gentenaren die nieuwe mensen willen leren kennen? Kleine kans maar aangezien ik de vibe van de meeste FF’ers wel fijn vind probeer ik toch maar eens!

Ikzelf ben bijna 30 en ben een beetje een ‘alternatief’ type, I guess. Ik hou van kunst, lezen, muziek, (tweedehands) shoppen, skincare, schattige beestjes, eten, koken, … Ik probeer anoniem te zijn maar als iemand interesse heeft wil ik in DM wel wat meer delen :blush:

3 likes

Hey, ben zelf van Aalst maar vaak in Gent te vinden. We kunnen eens afspreken? Leuk dat je dit doet.

2 likes

Ooh, ik heb ook nog in Aalst op school gezeten.

1 like

Ooh ik kom binnenkort in Aalst wonen en ken er eigenlijk nog niemand :face_in_clouds:
Wilde ook al aan @jigglypuff voorstellen om eens wat te doen aangezien het niet zo ver uit elkaar ligt, al vind ik het wel wat eng om af te spreken :sweat_smile:

1 like

Ja ik vind het ook wel eng :sweat_smile: misschien is een meetup met wat meer mensen wat minder intimiderend dan met z’n tweetjes?

3 likes

Ik ben van Gent en zie een meet up ook wel zitten :raising_hand_woman:t2:

3 likes

Zijn er Belgen die aanstaande vrijdag richting BXL gaan voor Vrouwendag? naar aanleiding van de Canvas-reeks Wij, Vrouwen ga ik.
https://www.furiavzw.be/vrouwendag

Iemand nog recente Antwerpen tips? Misschien specifiek in deze tijd, we gaan een weekend weg en heb al best wat dingen verzameld, sowieso staat de kerstmarkt er al.

1 like

Ah super fijne tips, had je blog ook al doorgespit haha! Maar denk dat we hier een heel eind mee komen. Had inderdaad ook al leuke vintage winkels gezocht (nog een winkel die ik niet moet missen?) en wilde sowieso ook 1 of 2 musea doen dus leuke tip.

Die fietsen hebben we inderdaad vorige keren ook gedaan dus gaan we weer doen, super chill.

1 like

Wolf is leuk maar zo’n slechte akoestiek dat je tegen elkaar moet roepen. En weet niet of ze ook een centraal bestelsysteem hebben zoals in gare maritime maar je moet daar aan elke eet- en drankstand aanschuiven om iets te bestellen, terwijl dat bij gare maritime allemaal online kan en je een berichtje krijgt als je gerecht klaar is.
Aanraders in de buurt: fornostar, ricotta & parmesan, toukoul, les filles, fannytthai en Ginette au secours.

2 likes