België topic

Heeft er iemand tips voor een goede smoothiebowl in Antwerpen? :heart_eyes:

Chalet Robinson is ook heel leuk, ligt in het Ter Kamerenbos. Is niet in het centrum, maar wel een supergezellige dinerplaats vind ik.

1 like

Wij willen in de meivakantie een paar dagen naar de Ardennen. Ik heb het Golden Lakes Village gevonden in Froidchapelle, iemand daar al eens geweest?

En verder nog tips voor plaatsen in de buurt om te bezoeken? Er is in Froidchapelle zelf niet veel te beleven geloof ik, maar we hebben juist zin in wat dagen rustig aan doen. Wel wil ik een stad of plaats in de omgeving bezoeken (max 2u rijden).

Op twee uur rijden kom je ver in de Ardennen.
Sowieso Dinant is de moeite. Fondry des Chiens is ook niet ver voor bijzondere natuur. Je hebt verschillende kastelen (ruïnes) in de buurt. Brouwerij Chimay is volgens mij ook niet zo ver?

1 like

Ah ok! Dankjewel.
Dinant is 45 min rijden, daar gaan we zeker kijken.

Weten jullie een fijn koffiezaakje in Antwerpen waar je overdag kan werken met je laptop?

In welk stukje Antwerpen zoek je een plek? Ik vind zelf Caffénation wel leuk, maar ik werk niet zo vaak (langer) in een koffiebar. Ik ga soms wel naar de bib (vlakbij bib Permeke zit ook Viggo’s bv.).

2 likes

Ik heb uiteindelijk bij een collega thuis gewerkt, maar toch bedankt voor je tips!

Ben ik weer met een andere vraag :sweat_smile:. Mijn vriend en ik hebben een paar appartementen in Antwerpen bekeken en eentje op de Montevideostraat (Eilandje) was heel tof. We twijfelen alleen een beetje over de locatie, er zitten daar twee clubs om de hoek en ik ben bang dat je dan veel overlast krijgt van dronken mensen. Kent iemand hier de buurt daar toevallig een beetje?

1 like