Belgische Expeditie Robinson 2018

Ik vond de proef ofwel te omslachtig ofwel niet goed in beeld gebracht. Er werd zo snel overheen gegaan dat het niet spannend of boeiend was om naar te kijken.
Ook jammer dat die Anton zo weinig aandacht krijgt :drooling_face:

Idd, die proef leek veel makkelijker te gaan door de bewerking / edit. Maar ze vertellen er wel veel ā€˜heftigerā€™ over qua verzuring en vermoeidheid. Door de edit leek het eenvoudiger en sneller dan bij de NLā€™ers.

Het valt me sowieso op dat ze bij de Belgen echt moeite hebben met het niet eten, de Nederlanders helemaal niet zo? Een van de NLā€™se kampen heeft geen vuursteen (toch? of haal ik alles door de war?) en je ziet niemand uitgeput raken of hypo-aanvallen krijgen van de honger.

Misschien omdat de Belgen al twee proeven gehad hebben, bij de Nederlandse versie alleen de teamcaptains. Maar wel een groot verschil eigenlijk ja.

Ik weet dat er meerdere landen tegelijk dit programma opnemen, maar als elke keer de proeven hetzelfde zijn is het wel saai :thinking:

Ja inderdaad. Hoop dat er wel een beetje variatie gaat zijn!

Heftig dat ze zo last hebben van het niet eten. Bij de NLā€™se zie je dat niet zo. Proef van volgende week ziet er intetessant uit!

Oh ja! Helemaal vergeten! Balen zeg, alweer hetzelfde. Snap het niet! Hussel dan een beetje ofzo. Maakt het nog spannend als de ene proef in NL met veel mensen is bijv. en dan een paar weken later voor BE met de helft minder ofzo.

1 like

Besef net dat Emily me eens geholpen heeft in de NYX winkel in Antwerpen? :stuck_out_tongue: ze was toen in ieder geval erg vriendelijk nu ja zegt niet heel veel natuurlijk

1 like

Ik heb t vandaag heel vaak geprobeerd maar de video wilde steeds niet starten

Ik heb de aflevering teruggekeken net. Lukt het nu wel?

Jammer dat het dezelfde proef was, maar ik denk dat dit steeds zo gaat zijn nu. Je hebt voor de proeven toch een bepaald aantal mensen nodig. Zoals nu 3 op dat rad, een aantal om te draaien, iemand voor het spel. Die proef hadden ze dus niet later kunnen doen.

Wel blij met de persoon die is weggestemd.

2 likes

Same, wel een heel pijnlijke stemming!

Vooral omdat hij/zij zei in haar/zijn voor-filmpje dat hij/zij echt niet weggestemd zou worden hoor!!!

huh?

In die stukjes die vooraf thuis opgenomen worden zegt deze persoon niet te denken weggestemd te worden omdat hij/zij altijd goed met iedereen opschiet oid

1 like

Het is de eerste keer dat ik naar de Vlaamse Expeditie Robinson kijk. Wat een verschil met de Franse versie.
In Be zitten ze echt in een luxepositie (vuurstick, rijst en viskit) terwijl er in FR niks te vinden is. Ze moeten alles winnen met de comfortproef en dan is er nog een de proef voor immuniteit. Was eens een team dat rijst had gewonnen maar geen vuur kon maken. Die mensen hebben gewoon 10 dagen rauwe rijst gegeten.

2 likes

Wow dat is echt overleven!! Is er ook ondertiteling bij want ik versta geen Frans helaas

Ik denk dat er Franse ondertiteling is voor slechthorenden. Het is wel voor jou een goed excuus om Frans te leren hahah.

Het heet Koh Lanta btw

Oh klinkt erg leuk!! Helaas is mijn Frans echt te slecht. Zijn het daar ook onbekenden?