Belgische Expeditie Robinson 2018

Zo ff toch een apart topic !

1 like

Een van de meisjes die meedoet ‘ken’ ik een beetje dus ik volg deze editie zeker!

Edit: en Bartel is natuurlijk ook een goeie reden om te kijken :heart:

Vind de Belgische versie veel leuker, lijkt meer op overleven dan de Nederlandse versie.

Vond het ook vreemd dat Lisa is weggestemd, maar je ziet lang niet alles van wat zich op het eiland afspeelt. Wellicht was ze heel irritant of dominant. Of haar opmerking over het vuur maken viel niet goed en dat was genoeg

Ik vond het zo jammer dat alle vrouwen ook op een vrouw hadden gestemd, het lijkt me juist dat je toch wat tegengewicht voor al die alpha’s wil behouden

Lisa zag ik wel aankomen, die vuur opmerking viel echt niet in goede aarde…

1 like

Ik kijk beide versies :heart_eyes:

Ben voor team noord, leuke groep en goed dat ze meteen de eerste proef wonnen.

Ik vind het irritant dat team noord hier geel is, want voor mij is geel team zuid :joy:

En ja, vanaf het moment dat die ene jongen (Jonas?) reageerde over dat vuur dacht ik al wel dat ze op hun tenen getrapt zouden zijn. Lisa leek me in ieder geval nuttiger op dag 1 dan die andere vrouwen dus het was niet gewoon ‘een vrouw’ die ze weg wilden stemmen.

Ik vind team noord trouwens zoveel leuker dan team zuid!

1 like

Klinkt als een aanrader. Is dit ook te kijken vanuit NL? Iemand dan eventueel een linkje?

Weet niet of dit vanuit Nederland lukt, maar dit is de website https://www.vier.be/video/expeditie-robinson/expeditie-robinson/expeditie-robinson-aflevering-1

Vond het heel stom dat in die boom al inkepingen gemaakt waren zodat ze er ‘gewoon’ in konden klimmen
Dat noem ik niet overleven op een onbewoond eiland

Thanks! Gelukt! Ik ga mee volgen. Leuke eerste aflevering

1 like

Jaaaa echt! Vond dat echt stom, de boom ernaast had dat helemaal niet. Was een beetje te obvious.

2 likes

Haha ik vond het echt leuk dat kamp zuid met al die sterke mannen dacht dat ze de proeven wel even zouden winnen maar dat viel na de eerste proef al dik tegen. Dat hadden ze echt niet verwacht!

3 likes

Ik ben ook begonnen! Heerlijk, twee keer robinson per week, intens gelukkig. Welke dag komt het op online op Vier te staan?

Hoop dat Lesley er lang inblijft!

1 like

Ze zei in Gert Late Night dat ze 15 kg was afgevallen dus ik denk het wel!

1 like

Yesss superleuk! Ben het nu aan het terugkijken. Nu al 100 keer leuker dan de Nederlandse omdat het geen bekende mensen zijn maar iedereen is veel gemotiveerder om écht verder te komen.

En bijkomend voordeel is de ondertiteling zodat ik lekker chips kan doorvreten en niks mis.

4 likes

Ik kijk net een paar minuten, vanavond kan ik pas verder kijken (en teruglezen). Maar hebben ze nu dezelfde proef als de NL versie? :o_o: Haha ik zal moeten wachten tot vanavond

Ja blijkbaar, wel handig nu snap ik iig voor de helft wat ze moeten doen

Haha de paal is 150 kg dus… geen 1000 kg Tony :joy: