Belgische Expeditie Robinson 2018

Ja en met thema’s

Ooh je hebt het over die persoon die weggestemd is. Ik snapte er niks van door dat hij/zij/hem/haar. De uitzending is al geweest dus dan mogen we wel gewoon zeggen hem of haar?

hij/zij:

Hij

edit: Ik wist trouwens niet eens meer wat er was gezegd, ik vond het voorral terecht door dat voorval. Domme actie!

Haha sorry voor de verwarring, wist niet of ik het al kon zeggen :stuck_out_tongue:
Het valt wel op dat ze in BE minder bezig zijn met bondjes en zich al dan niet populair maken in tegenstelling tot in de NL versie waarbij bv Tony Famke eruit stemt omdat ze bij een eventuele samensmelting al mensen zou kennen. Daar zijn ze in BE echt niet zo mee bezig, anders zou hij echt niet zo’n uitspraken doen tegen Oona denk ik

Ja dat mis ik ook in het spel. Ze zijn allemaal bff’s en denken niet aan strategie.

Zijn er niet veel mensen die kijken hier?

Ik kijk het wel maar het is wel wat minder juicy dan de Nederlandse versie. Heb er wat minder mening over ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het saai.

1 like

Ik kijk en vind het duizend keer leuker dan de Nederlandse versie. Ben heel erg voor Imke haha.

1 like

Ik vind het ook best wel saai worden. Had ik in het begin niet, maar inmiddels wel. Kijk het terug en spoel heel veel door.

Ja ik vind Imke ook leuk! Anton ook maar vooral omdat ie knap is hahaa

3 likes

Jaa Imke is leuk
Gill en Anton vind ik knap :stuck_out_tongue:
Vind het ook maar saai, vergeet ook vaak dat het op is. Elke aflevering is gewoon even naar het kamp kijken, een saaie proef en een voorspelbare stemming. en gedaan

1 like

Ik kijk altijd uitgesteld
Ik vind anton een echte robinson kandidaat en ook lesley vind ik nog steeds tof
De rest vind ik een beetje saaie karakters, niet dat ik zelf op tv zo’n bruisende persoonlijkheid zou zijn hoor haha
Maar het zijn zo’n brave types

3 likes

Vond het door al de drama weer een leukere aflevering deze week

2 likes

Ja inderdaad! Mevrouw yoga mag wel naar huis voor mij

2 likes

Van mij mag Lesley wel naar huis, veel te dominant en aanvallend. Vervelend mens

Ik vond dit wel een leuke aflevering! Ben blij dat hun pact wat in het water valt

De puzzel was wel heel simpel en had maar 4 mogelijke oplossingen (1112, 2224, 3336, 4448) dus daar moest je niet eens voor rekenen :stuck_out_tongue: Nuja maakte ook niet veel uit want Robbe was eerst aan land en dit maakte verder geen verschil in de rest van de proef

Ja! Zo iemand waar je niets aan hebt maar waar je ook niet bang voor hoeft te zijn en dat ze dan zo overal tussendoor glipt en vet lang in het spel blijft.

Ook blij mee! Steeds minder leuk gevoel bij de persoon in kwestie. Hoop dat het pact niet gaat werken

Ik vond het een leuke aflevering!
Vraag me af waarom er nu wel een andere proef gedaan werd dan in de Nederlandse versie.

1 like