Ben ik de enige die #2

Ben ik de enige die een liniaal voor me probeer te zien als iets bijvoorbeeld 40 cm is? Zo van “oh dat is een liniaal en een beetje” of bij 60m “dan is het 2 linialen groot”.

  • Nee, ik doe dit ook :straight_ruler:
  • Ja, ik kan wel gewoon lengtes normaal inschatten

0 stemmers

2 likes

Een geodriehoek voor kleine dingen en een liniaal voor grotere dingen. En als ik iets wil opmeten meet ik het met mn duim en pink uit dat is precies geodriehoeklengte(15 cm).

Edit: en met oppervlaktes die klein zijn; een a4 of a5 of a6 (ansichkaartgrootte)

6 likes

En grotere lengtes in deuren (2m).

4 likes

Grotere lengtes stapel ik denkbeeldig mijn man (bijna 2 meter) :joy:

7 likes

Ben ik de enige die niet veel met haar verjaardag heeft?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet met mijn verjaardag, wel met cadeaus :partying_face:

6 likes

haha, ja dat is wel leuk idd de cadeaus.

Al vindt ik het wel steeds lastiger te bedenken, wat ik wil voor cadeaus voor mijn verjaardag.

2 likes

Cadeaubon van een goede winkel? Vind dat zelf wel leuk en kan je ook laten zien wat je ervan hebt gekocht.

Edit:
Moest een reactie op @Missy zijn

4 likes

Bedankt voor de tip. :slight_smile:

1 like

Moet jij ook altijd enorm poepen een paar dagen voordat je ongesteld wordt?

  • Ja heb ik ook
  • Nee je bent de enige

0 stemmers

2 likes

Hé ik heb een déjà vu.

9 likes

Oja haha ik zie het, echt nog een paar dagen geleden hierboven besproken, oeps :see_no_evil:

Ben ik de enige die bij het BNN deuntje verder neuriet omdat het klinkt als de eerste paar noten van het nummer Galvanize van The Chemical Brothers?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, dat doe ik ook!

0 stemmers

5 likes

Jaaa altijd en altijd al gedaan!!!

2 likes

Oh wow dit is me nooit opgevallen

2 likes

Ben ik de enige die over z’n nek gaat van de geur van dit specifieke afwasmiddel?
(Misschien heb ik wel een slechte associatie met deze geur)

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dit specifieke afwasmiddel toevallig ook gebruikt en ging over m’n nek
  • Nooit getest

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die nu zin heeft om naar Kruidvat te gaan om deze te testen???

13 likes

Ik kom er net vandaan :sob::sob:

Haha, ik moet nog naar het Kruidvat voor andere dingen, maar heb hem zeker ook op het lijstje staan om te ruiken :joy:

4 likes

Eigenlijk bijna altijd (onbewust) een liedje of zin daarvan op repeat in haar hoofd heeft? Zodra ik me dat besef krijg ik het vaak ook meteen stil en ervaar ik de rust (voor een paar seconden) maar zo is het altijd druk in mn hoofd. (Trouwens ook met hele gesprekken of gedachtes, waardoor ik het soms niet door heb wanneer een naastte tegen me praat, of onbewust wegfilter wanneer dit niet belangrijk is.
Vraag me ook af of dit neurodivergent kan zijn.

7 likes