Ben ik de enige die #2

Zijn verschillende ideeën over: dat je door de hormoonverandering anders eet en dus anders ruikt; of dat je door meer darmbewegingen ook wat gassiger bent; of dat de bloedgeur ook nog wat beinvloedt.

1 like

Period poop :poop:

7 likes

Ik lees het dan weer achteraf :upside_down_face: maar vallende sterren lijkt me ook mooi maar niet mooi genoeg om daar 's nachts een wekker voor te zetten

10 likes

Zooo hee! Vorige week vrijdag moest ik naar mijn werk, maar ik kon gewoon niet op tijd weggaan, omdat ik de hele ochtend naar de wc ging.
Tandenpoetsen → naar de wc → haren borstelen → wc → makeup doen → wc → brood smeren → etc

WAS IK MAAR EEN VENT! :rage: Die krijgen alleen mar puistjes!

1 like

Ben ik de enige die een liniaal voor me probeer te zien als iets bijvoorbeeld 40 cm is? Zo van “oh dat is een liniaal en een beetje” of bij 60m “dan is het 2 linialen groot”.

• Nee, ik doe dit ook :straight_ruler:
  • Ja, ik kan wel gewoon lengtes normaal inschatten

0 stemmers

2 likes

Een geodriehoek voor kleine dingen en een liniaal voor grotere dingen. En als ik iets wil opmeten meet ik het met mn duim en pink uit dat is precies geodriehoeklengte(15 cm).

Edit: en met oppervlaktes die klein zijn; een a4 of a5 of a6 (ansichkaartgrootte)

6 likes

Dit of A4tjes. Lange kant ongeveer 30 cm, korte kant ongeveer 20cm

7 likes

En grotere lengtes in deuren (2m).

4 likes

Grotere lengtes stapel ik denkbeeldig mijn man (bijna 2 meter) :joy:

7 likes

Ben ik de enige die niet veel met haar verjaardag heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil al zeker 20 jaar niks met mijn verjaardag maar werd dan toch een soort gedwongen want dat hoort zo ofzo, maar sinds Covid ben ik er helemaal af

3 likes

Niet met mijn verjaardag, wel met cadeaus :partying_face:

6 likes

haha, ja dat is wel leuk idd de cadeaus.

Al vindt ik het wel steeds lastiger te bedenken, wat ik wil voor cadeaus voor mijn verjaardag.

2 likes

Cadeaubon van een goede winkel? Vind dat zelf wel leuk en kan je ook laten zien wat je ervan hebt gekocht.

Edit:
Moest een reactie op @Missy zijn

4 likes

Bedankt voor de tip. :slight_smile:

Moet jij ook altijd enorm poepen een paar dagen voordat je ongesteld wordt?

• Ja heb ik ook
  • Nee je bent de enige

0 stemmers

2 likes

Hé ik heb een déjà vu.

8 likes

Oja haha ik zie het, echt nog een paar dagen geleden hierboven besproken, oeps :see_no_evil:

Ben ik de enige die bij het BNN deuntje verder neuriet omdat het klinkt als de eerste paar noten van het nummer Galvanize van The Chemical Brothers?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat doe ik ook!

0 stemmers

3 likes

Jaaa altijd en altijd al gedaan!!!

2 likes