Ben ik de enige die een liniaal voor me probeer te zien als iets bijvoorbeeld 40 cm is? Zo van “oh dat is een liniaal en een beetje” of bij 60m “dan is het 2 linialen groot”.
- Nee, ik doe dit ook
- Ja, ik kan wel gewoon lengtes normaal inschatten
0 stemmers
