Ben ik de enige die #2

Ik heb dit ook, maar heb wel een adhd diagnose. Ook bij mijn vriend is het nooit stil in zijn hoofd, daar heb ik t wel eens met hem over gehad en die heeft geen diagnose. Maar geen idee hoe druk het in zijn hoofd is, ik vermoed dat het er bij mij wel iets chaotischer aan toe gaat. Het is ook lastig uitleggen en vergelijken. Liedjes in je hoofd hebben en gesprekken voeren in je hoofd is volgens mij wel vrij normaal.

6 likes

Ben ik de enige die geen skincare routine heeft? Ik gebruik vaseline voor mijn lippen en water voor mijn huid, maar voel me een (30+ jarige) alien omdat ik 0 ‘routine’ heb.

  • Ik heb wel een (hele uitgebreide) routine
  • Ik gebruik ook alleen water

0 stemmers

2 likes

Water en soms een slakkengelletje van de action of een goedkope dagcreme van de appie om een droge kop te voorkomen

1 like

Ik was m’n gezicht onder de douche met douchegel :sweat_smile: en daarna smeer ik het in met een crùme van the ordinary en dat is het.
Ik heb jarenlang acne gehad en van alles geprobeerd, niets hielp. Toen was ik er klaar mee en ben ik niets meer extra gaan doen en toen kwam ik van mn acne af.

10 likes

Ik vind dit altijd zo’n stomme opmerkingen, fijn dat het voor jou werkte (al weet je helemaal niet of het door de verandering van je routine kwam of door wat anders); bij de meesten met (ernstig) acne is het niet zo simpel, helaas.

26 likes

Groene koffieolie ipv een nachtcrùme ‘s avonds. Werkt voor mijn kneiterdroge huid beter

Nah hoezo. Ik vertel toch alleen m’n eigen ervaring. En fyi ik had ook vrij heftige acne.

24 likes

Water drinken en Nivea uit een blikje, hihihi. :crazy_face:

5 likes

IMG_3022

13 likes

Wtf?! Wie raad dit aan?

2 likes

Vogue in de jaren ‘70 en ik voor januari 2025

25 likes

Dan ben ik voor het avondeten al dronken.

4 likes

Ik begin vast

5 likes

Haha poached if necessary

2 likes

ben ik de enige die letterlijk altijd (dus echt elk moment van de dag) een liedje in haar hoofd heeft? er speelt altijd wel iets af op de achtergrond

  • ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

5 likes

Ja en dan ook 200 keer het refrein of één zinnetje on repeat.

18 likes

Dat heb ik ook, ook als ik ‘s nachts wakker word, dan is het echt irritant.

5 likes

Nee maar heb wel dat als ik een bepaald woord zie dat ik liedjes in mijn hoofd krijg. Ik las net
Ergens ‘best friend’ en dan gaat het zo in mn hoofd:
‘I can tell that we are gonna be friends’ en daarna door naar Queen ‘oeeeeeh you make me liiiihiiiive, you’re my best friend’. Daarna dacht ik haha baron doe normaal het is 7 uur. En toen ‘sieben sieben alulu sieben sieben EIN ZWEI!!’

Ja ik vind het zelf ook vermoeiend :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ja nu private dancer van Tina Turner

3 likes

ik werd vannacht wakker met de intro van monster allergy in mijn hoofd en het zit er nu nog steeds in

monster aaallergy krijg er kriebels van monster aaaallergy moet er hard van nieeesen :sob:

denk omdat ik gisteravond naar de monster gallery in onze dnd-discord heb gekeken

2 likes