Ik heb dit ook, maar heb wel een adhd diagnose. Ook bij mijn vriend is het nooit stil in zijn hoofd, daar heb ik t wel eens met hem over gehad en die heeft geen diagnose. Maar geen idee hoe druk het in zijn hoofd is, ik vermoed dat het er bij mij wel iets chaotischer aan toe gaat. Het is ook lastig uitleggen en vergelijken. Liedjes in je hoofd hebben en gesprekken voeren in je hoofd is volgens mij wel vrij normaal.
Ben ik de enige die geen skincare routine heeft? Ik gebruik vaseline voor mijn lippen en water voor mijn huid, maar voel me een (30+ jarige) alien omdat ik 0 âroutineâ heb.
- Ik heb wel een (hele uitgebreide) routine
- Ik gebruik ook alleen water
0 stemmers
Water en soms een slakkengelletje van de action of een goedkope dagcreme van de appie om een droge kop te voorkomen
Ik was mân gezicht onder de douche met douchegel
en daarna smeer ik het in met een crĂšme van the ordinary en dat is het.
Ik heb jarenlang acne gehad en van alles geprobeerd, niets hielp. Toen was ik er klaar mee en ben ik niets meer extra gaan doen en toen kwam ik van mn acne af.
Ik vind dit altijd zoân stomme opmerkingen, fijn dat het voor jou werkte (al weet je helemaal niet of het door de verandering van je routine kwam of door wat anders); bij de meesten met (ernstig) acne is het niet zo simpel, helaas.
Groene koffieolie ipv een nachtcrĂšme âs avonds. Werkt voor mijn kneiterdroge huid beter
Nah hoezo. Ik vertel toch alleen mân eigen ervaring. En fyi ik had ook vrij heftige acne.
Water drinken en Nivea uit een blikje, hihihi. ![]()

Wtf?! Wie raad dit aan?
Vogue in de jaren â70 en ik voor januari 2025
Dan ben ik voor het avondeten al dronken.
Ik begin vast
Haha poached if necessary
ben ik de enige die letterlijk altijd (dus echt elk moment van de dag) een liedje in haar hoofd heeft? er speelt altijd wel iets af op de achtergrond
- ja je bent de enige
- nee heb ik ook
0 stemmers
Ja en dan ook 200 keer het refrein of één zinnetje on repeat.
Dat heb ik ook, ook als ik âs nachts wakker word, dan is het echt irritant.
Nee maar heb wel dat als ik een bepaald woord zie dat ik liedjes in mijn hoofd krijg. Ik las net
Ergens âbest friendâ en dan gaat het zo in mn hoofd:
âI can tell that we are gonna be friendsâ en daarna door naar Queen âoeeeeeh you make me liiiihiiiive, youâre my best friendâ. Daarna dacht ik haha baron doe normaal het is 7 uur. En toen âsieben sieben alulu sieben sieben EIN ZWEI!!â
Ja ik vind het zelf ook vermoeiend ![]()
Ja nu private dancer van Tina Turner
ik werd vannacht wakker met de intro van monster allergy in mijn hoofd en het zit er nu nog steeds in
monster aaallergy krijg er kriebels van monster aaaallergy moet er hard van nieeesen ![]()
denk omdat ik gisteravond naar de monster gallery in onze dnd-discord heb gekeken