Oh wow dit is me nooit opgevallen
Ben ik de enige die over zân nek gaat van de geur van dit specifieke afwasmiddel?
(Misschien heb ik wel een slechte associatie met deze geur)
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dit specifieke afwasmiddel toevallig ook gebruikt en ging over mân nek
- Nooit getest
0 stemmers
Ben ik de enige die nu zin heeft om naar Kruidvat te gaan om deze te testen???
Ik kom er net vandaan
Haha, ik moet nog naar het Kruidvat voor andere dingen, maar heb hem zeker ook op het lijstje staan om te ruiken
Eigenlijk bijna altijd (onbewust) een liedje of zin daarvan op repeat in haar hoofd heeft? Zodra ik me dat besef krijg ik het vaak ook meteen stil en ervaar ik de rust (voor een paar seconden) maar zo is het altijd druk in mn hoofd. (Trouwens ook met hele gesprekken of gedachtes, waardoor ik het soms niet door heb wanneer een naastte tegen me praat, of onbewust wegfilter wanneer dit niet belangrijk is.
Vraag me ook af of dit neurodivergent kan zijn.
Ik heb dit ook, maar heb wel een adhd diagnose. Ook bij mijn vriend is het nooit stil in zijn hoofd, daar heb ik t wel eens met hem over gehad en die heeft geen diagnose. Maar geen idee hoe druk het in zijn hoofd is, ik vermoed dat het er bij mij wel iets chaotischer aan toe gaat. Het is ook lastig uitleggen en vergelijken. Liedjes in je hoofd hebben en gesprekken voeren in je hoofd is volgens mij wel vrij normaal.
Ben ik de enige die geen skincare routine heeft? Ik gebruik vaseline voor mijn lippen en water voor mijn huid, maar voel me een (30+ jarige) alien omdat ik 0 âroutineâ heb.
- Ik heb wel een (hele uitgebreide) routine
- Ik gebruik ook alleen water
0 stemmers
Water en soms een slakkengelletje van de action of een goedkope dagcreme van de appie om een droge kop te voorkomen
Ik was mân gezicht onder de douche met douchegel en daarna smeer ik het in met een crème van the ordinary en dat is het.
Ik heb jarenlang acne gehad en van alles geprobeerd, niets hielp. Toen was ik er klaar mee en ben ik niets meer extra gaan doen en toen kwam ik van mn acne af.
Ik vind dit altijd zoân stomme opmerkingen, fijn dat het voor jou werkte (al weet je helemaal niet of het door de verandering van je routine kwam of door wat anders); bij de meesten met (ernstig) acne is het niet zo simpel, helaas.
Groene koffieolie ipv een nachtcrème âs avonds. Werkt voor mijn kneiterdroge huid beter
Nah hoezo. Ik vertel toch alleen mân eigen ervaring. En fyi ik had ook vrij heftige acne.
Water drinken en Nivea uit een blikje, hihihi.
Wtf?! Wie raad dit aan?
Vogue in de jaren â70 en ik voor januari 2025
Dan ben ik voor het avondeten al dronken.
Ik begin vast
Haha poached if necessary