Elke dag minstens 2 keer hoor hier
Afwashandschoenen!
Als afwasmachineloos persoon denk ik inderdaad āach, ach, wat geeft dat nouā. Ik heb het leven met zoān apparaat volledig geromantiseerd.
Daar gebruik ik de achterkant van de afwasborstel voor, vaak kan je met dat gat het dekseltje eruit wippen of wurmen
Ben ik de enige die echt rillingen krijgt als ik de zakken van mijn vriend zān spijkerbroek check of ze leeg zijn, voor ik die in de wasmachine prop? Ik ben niet vies van hem en hij is niet een of andere smeerkees maar dit vind ik om een of andere reden goor.
- Ja, dit heb ik niet
- Nee, ik vind dat ook vreselijk om te doen
0 stemmers
Zijn je antwoorden niet hetzelfde?
Aangepast haha thanks!
edit: en nu wel goed
Ik heb de vragen meerdere keren doorgelezen omdat ik bang was dat ik het half slapend zelf niet goed las haha
Dat valt dus nog heel erg mee
Hahahaha ik vind het heel fijn, dat putje is zo goor anders brr
Hier ook, zo zijn er al meerdere keren usb-sticks en gereedschaptools uit de wasmachine gekomen. Toen ik gister een broek op pakte om in de wasmachine te doen en mijn autosleutels vond werd ik wel even boos.
Zo denk ik er dus ook over. Eigen risico, hij gooit het bij de was
Totdat hij een keer een tissue vergeet in zn zak en al je was naar de klote is lol
Hahaha ja herkenbaar
De dag dat ik een vaatwasser heb is mijn leven compleet en verdwijnen al mijn zorgen, ik ben er echt van overtuigd.
Klopt! Maar gelukkig weet ik dat hij die nooit echt bijna nooit gebruikt haha.
Ja dat doe ik voor mezelf⦠inderdaad een papieren zakdoeje of schroefjes/muntgeld kunnen je machine ook om zeep helpenā¦
Fantastisch idee. Ik heb vooral intense haat aan vrachtwagens die invoegen. GA WEG MET JE ENGE GROTE AUTO.
Ja of bussen die dan voorrang hebben in de bebouwde kom maar vanaf hun wegrijplek toch ook wel zien dat ik nergens anders heen kan??! Eikels
Oooohhh ja, gewoon invoegen. Rijd mijn auto maar van de weg hoor, no problem