Ja met die enorme wielen eronder brr
Ben ik de enige die in een gesprek zichzelf een irritant (stop)woord hoort zeggen en er niet mee stopt maar het vervolgens nog een paar keer zegt? (Ookal past het helemaal niet)
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dit ook vaak
0 stemmers
Vandaag had ik het weer eens met âjohâ en gister met âwhateverâ. Dan haat ik mezelf echt man, praat ff normaal.
als ik in de verte al een bus bij de halte zie staan begin ik al te zweten in mn auto
gaat hij zn knipperlicht uitdoen voor hij gaat rijden?
gaat hij ervoor?
blijft hij stilstaan?
LETâS FIND OUT
Ik ga met kloppend hart voor de âik rij gewoon snel door je kunt me toch niet van de weg rijdenâ tactiek. Kost me jaren van mijn leven denk ik
Vroeger dacht ik dat een relatie mijn leven compleet zou maken en mijn problemen daardoor zouden verdwijnen. Maar dat had natuurlijk een vaatwasser moeten zijn.
Totdat je een vaatwasser op hoogte hebt! Nog veel beter.
Op hoogte?
ik heb sowieso geen vaatwasser trouwens
Ja, dan schuif je het er zo in, want dan hoef je niet te bukken.
Ik kan bevestigen dat dit inderdaad klopt. Het is echt zo en het is geweldig.
Wat vaat gerelateerde dingen toch
Error, error, verhuisd naar huis met vaatwasser en nog steeds depressief.
Maaaar: wel depressief met een schoon aanrecht
Haha daarom stond dat geblurde stukje er ook bij.
@Xiomara @Pudding Thanks nog voor de tip! Ik zit inmiddels helemaal in Chesapeake Shores en het is heerlijk!! Soms wel een beetje Amerikaans erg dik erbovenop, maar dat zien we door de vingers.
(Modern Family heb ik geprobeerd, maar was niet mijn ding. Gilmore Girls had ik al gezien, heeft inderdaad het zelfde gevoel als Chesapeake Shores.)
Leuk!! Heb trouwens nog een all-time favourite tip als je ook een beetje van kostuum houd: When Calls the Heart. Zo warm en heerlijk. Echt geweldige serie
Ah thanks! Die gaat op mijn lijstje.
Ben ik de enige die water uit een mok echt niet lekker vindt? Water moet uit een glas of flesje, maar uit een mok vind ik zo vies?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dit ook
0 stemmers
Water uit een Bassie & Adriaan mok is allemaalmaggies hoor.
Nee het is schijnbaar allememaggies
Ik heb dit ook. Net als thee uit mijn thermosdopper. Kon ik niet aan wennen.
Ben ik de enige die de Rituals niet zo bijzonder vind? De geuren vind ik niet lekker ruiken, de winkels zijn sfeerloos, de verkoopsters vind ik opdringerig en het is zo duur.
- Ja, je bent de enige. Koop geurstokjes
- Nee, ik vind het ook niks. Ga weg met je sakura
0 stemmers