Haha dat doet me denken aan dat heel veel vloggers ineens chocomel dronken en dat logo ook overduidelijk in beeld kwam!
Haha ja in GTST waren ze net zo subtiel als de meeste influencers van tegenwoordig.
Bij gtst aten zij niet geheel subtiel zakken Doritos leeg
Ben ik de enige die zich gewoon aan de nieuwe snelheid op de snelweg houd? Sinds vorige week ben ik weer aan het werk en word echt constant van de weg af geduwd omdat ik gewoon 100 rijd, ja ook als ik links een vrachtwagen aan het inhalen ben.
Voel me er zo opgejaagd door dat ik als ik links rij steeds wat meer gas geef zodat degene achter mij sneller door kan. Ik wil ook gewoon 130 maar het mag gewoon niet meer.
- Ja ik rij rond de 100km per uur
- Beetje gas erop, 120km per uur
- Niet aanstellen, gewoon 130km per uur per uur
0 stemmers
Ja dan kun je toch rechts 100 rijden? Links is gewoon voor verkeer dat sneller gaat.
Ja klopt, maar als een vrachtwagen 90 rijdt wil ik deze ook gewoon inhalen. Ga niet voor de lol 100 links rijden.
Ja dan rijd je even 110/120 zodat je die sneller hebt ingehaald… daar word je echt niet voor bekeurd ofzo.
Dat doe ik nu ook, maar dan denk ik er zal maar net een controle zijn. En aangezien ik wel een paar uur per dag op de snelweg door breng is die kans ook groot. Of als er best wel wat vrachtwagens achter elkaar rijden duurt het ook weer zo lang en voel ik echt de druk.
Vind het ook gewoon lastig.
Ja ze moeten gewoon ondergrondse tunnels maken voor vrachtwagens dan is het probleem opgelost
Sowieso.
Ja dit dus precies. Maar dan gaan ze zo bumperkleven dat ik me helemaal opgejaagd voel. Of ik rij 100 en dan komen ze echt met 130 aanrijden, dat ik echt denk chill, ik wil eerst de auto naast me kunnen zien in mijn achterspiegel voor ik weer van baan wissel, maar daar hebben ze het geduld gewoon niet voor.
Terwijl ik voorheen degene was die altijd links reed en iedereen inhaalde (niet bumperklevend).
Maar inderdaad wat je zegt beetje dom dat ik voor andere harder ga rijden.
Aaah ja dit is ook echt zo’n grote ergernis. Ga dan altijd expres heeee langzaam terug naar de andere baan. Dat krijg je ervan, lul.
Je kan die volgorde aanpassen hè
Nee maar ik klik wel vaak op de timer ipv roteren vergrendelen/ontgrendelen :@
Ik kom er door jouw post pas achter dat je ook zo naar je rekenmachine kan. Superhandig, gebruik dat ding dagelijks voor werk. Ga dus in de komende dagen uitvinden of het mij ook gebeurt
Ik heb dus een ding waar ik altijd super pissig van word (van korte duur gelukkig) en dat is wanneer ik de onderste “lade” (of hoe noem je dat) van de afwasmachine wil toeschuiven en die ontspoort. Ben ik de enige die echt elke keer agressieve gevoelens krijgt bij deze specifieke gebeurtenis?
- Ja, ik zie het probleem niet.
- Nee, super herkenbaar!
0 stemmers
Ik wil dan die hele lade eruit trekken en alles kapot gooien, zo irritantttttttt
Er komt een moment dat ik met dat ding het balkon op loop en dat hele rukding op straat gooi.
Daarom zitten er touwtjes aan die dingen
En je je dan prikt of snijdt aan een klein mesje of vorkje wat je niet terug uit het sop wist te vissen.
De vaatwasserfrustratie neem ik daardoor voor lief. Maar die onderste lade, hoe vaak kan zo iets ontsporen? Laat vaaswasserfabrikanten alsjeblieft geen aandelen in ProRail krijgen!