Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die als ze loopt op pumps (ongeveer 9 cm hoog met plateau zool) een rode spier/lijn krijg van mijn grote teen zo omhoog?

• Ja (loop zelf op pumps)
  • Ja (loop zelf niet op pumps)
  • Nee (loop zelf op pumps)
  • Nee (loop zelf niet op pumps)

0 stemmers

En dan nog een in het verlengde. Ik was vrij laat met leren lopen op pumps. Of nou ja heel wat pogingen gedaan maar steeds opgegeven. Kan het nu nog steeds niet perfect of lang, maar dat terzijde.

Ben ik de enige die mede door boodschappen te doen op pumps met een winkelwagentje heeft leren lopen op pumps?

• Ehm ja duh dat is raar
  • Ja
  • Nee ik ook
  • Nee (maar wat een goed idee)

0 stemmers

Ja ik heb vaak tandsteen bij het draadje achter m’n tanden dus ik vind het ideaal. Ik ga ook naar de mondhygienist maar nu is het gewoon altijd weg.

Zo'n ding is het

image

2 likes

Waar heb je dit gekocht? En kan je hier zelf geen schade mee aanrichten haha? Het lijkt me best handig, maar ik kan me voorstellen dat een tandarts er geen groot voorstander van is als je zelf gaat prutsen.

Ik geloof bij bol ofzo, is al een hele tijd geleden. Maar ja heb er nog nooit commentaar op gekregen van m’n tandarts ofzo. Het is ook niet dat ik een hele behandeling sta te doen ofzo he haha maar meer als er iets zit dat ik het kan weghalen.

Bedoel je niet ā€˜ja, maar wat een goed idee’? Aangezien de nee mensen het dus al deden

1 like

Ja haha deze polls zijn mindfuck

2 likes

Eh je hebt gelijk ja… geen goede opties :see_no_evil:

1 like

Ik vind op pumps lopen sowieso echt geen basic skill ofzo die iedereen vanzelfsprekend moet leren, zo van als je een half jaar bent ga je kruipen, als je 1 bent leer je lopen en als je 13 bent leer je op pumps lopen. Ik vind dat je daar dus niet echt laat mee kan zijn ofzo.

26 likes

Ik doe dit altijd met een pincet. Maar dat haakje van @Evenveel ziet er echt goed uit!!!

1 like

Ik dacht heel even dat je je hand op je been had gelegd, totdat ik doorhad dat het een bank is :woman_facepalming:t3:

Ja hahhaha ik had ook wel heel snel twijfels en vroeg me ook af hoe dat dan precies zat :rofl: en ook zeker goed gekleurde benen dan!!! Deze keer voor de extra dark gegaan?

1 like

5 likes

Ik word wel misselijk als ik te hard fiets dus ik heb altijd een slakkentempo

Ben ik de enige die altijd voordat ze chips gaat eten en tv gaat kijken bedenkt dat er dan iets met ondertiteling gekeken moet worden omdat het anders niet te verstaan is door het gekraak wanneer je op chips kauwt?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik houd hier ook altijd rekening mee

0 stemmers

Ja, doet het wel, maar de chips is meestal toch al op voordat de film goed en wel is begonnen :joy:

3 likes

Ben ik de enige die aaaaaltijd dacht dat minister Grapperhaus Fred heette en er nu pas achterkom dat hij Ferd heet.

• Ja, je bent de enige, ik wist altijd al dat hij Ferd heette.
  • Nee, ik noem hem ook altijd Fred

0 stemmers

Ik kijk Nederlandse films en series ook met ondertiteling omdat het geluid niet boven mijn gevreet uit komt

7 likes

Haha ja ik ook, maar soms heb ik zin om een vlog of zoiets op youtube te kijken en chips te eten en dat kan dan niet samen omdat die ondertiteling 9/10 keer nergens op slaat. Dus moet ik iets anders verzinnen om te kijken.

1 like

Ik zet dan altijd gewoon de tv harder

Of dat ik snel even mijn oordoppen moet pakken als ik op bijv. mijn ipad in bed
ga kijken :joy: