Het lijkt me niet fantastisch maar gewoon wel oke? Haha
Ik zou in ieder geval wel een trouwring willen (met heel veel steentjes)
Het lijkt me niet fantastisch maar gewoon wel oke? Haha
Ik zou in ieder geval wel een trouwring willen (met heel veel steentjes)
Ah ja ik zou idd wel een hele mooie trouwring willen hoor. Met een grote steen ofzo. Maar het idee om elke dag dezelfde om te hebben lijkt me gewoon saai. Haha.
Maar het is ook echt niet raar om te wisselen hoor! Soms vergeet ik ook mijn ring om te doen en dan val ik niet opeens op een lul ofzo haha.
Dacht ook dat ik het saai zou vinden, maar als je er eentje hebt die echt mooi is dan verbleken wat mij betreft de statementringen erbij. Het is ook mijn meest fancy ring haha. Maar als jij het wel saai vindt dan wissel je toch?
Ah als je het zo verteld dan klinkt het wel gewoon goed! Ik ben zelf niet getrouwd ofzo en dat zal ook nog wel lang duren, eerst maar iemand vinden maar ik ken dus niemand verder die getrouwd is en dit lijkt te vinden of die de ring wel eens af doet. Het stelt me gerust dat het blijkbaar wel kan
Nu ben ik wel benieuwd naar je trouwring, wil je ‘m showen? Heb altijd het idee dat de meeste trouwringen een saaie band zijn
Hahaha, nu gaat hij sowieso tegenvallen. Heb ze nu niet om, maar zal morgen even foto maken.
Ik vind het juist wel leuk, iedere dag een ring om. In mijn familie krijgen de vrouwen als ze 18 worden een ring, deze ring draag ik sinds mijn 18e ook iedere dag, ik slaap/douche er ook mee dus ik vergeet hem ook niet om te doen.
Dat is wel echt heel mooi en symbolische! Is de ring een beetje mat?
En @George ik vind ringen ook heel leuk. Heb wel een stuk of 18 waar ik uit kan kiezen. En er zijn wel een paar die ik vaker draag maar bijna nooit draag ik elke dag hetzelfde. Bijna alles is echt zilver/goud. Maar misschien heb ik ook gewoon teveel om uit te kiezen, haha.
Oké! Ik vind de kleur wel echt heel mooi. Het is niet een ontzettende glimmende ring. Leuk dat je man een matte ring heeft!
Bijna aan al mijn sieraden zit eigenlijk wel een herinnering/symbolisch iets. Hebben jullie dat ook of maar bij een paar?
0 stemmers
ben wel heel benieuwd wat voor bijzondere sieraden mensen hier hebben!
Ik heb een ketting met as en een vingerafdruk van mijn oma, doe die ook nooit af.
Ik heb een aantal stukken geërfd van mijn oma’s (kettingen en armbandjes) en heb ook een paar mooie stukken van mijn ouders gekregen (een aantal ringen en kettingen, en de trouwring van mijn moeder van toen ze met mijn vader getrouwd was). En ik heb voor mezelf op een aantal momenten in mijn leven ook wat mooie dingen gekocht. Ook aardig wat dingen die ik op vakanties heb gekocht (vanaf dat ik heel klein was tot recent) waar gewoon hele mooie herinneringen aan zitten.
Ik denk dat het allemaal monetair niet per se heel veel waard is (voornamelijk zilver allemaal), maar het heeft voor mij persoonlijk wel heel veel waarde.
Leuk!! Wilde ik eigenlijk ook gaan doen, op reizen iets kopen maar ben zo kieskeurig haha.
Zie dat er een “show je sieraden topic” is brb even die van mij pluggen
Ik heb de trouwring van mijn overleden opa (overleden toen mijn vader 8 was) van mijn oma gekregen. Deze heeft ze laten vermaken naar mijn maat, krijg er vaak complimenten over omdat het een aparte trouwring is. Ben niet het enige kleinkind dus dat vind ik ook wel bijzonder
Ik heb een ketting van mijn moeder.
Voor haar overlijden heeft ze gezegd dat ik die mocht hebben (net als al haar andere sieraden) maar deze moest ik sowieso gaan dragen mocht ik gaan trouwen. Dan was ze er toch een beetje bij.
Ik draag hem al sinds haar overlijden in 2014.
Ik draag de trouwring van mijn oma! Die had gewoon een gladde gouden, ik heb 'm iets laten bewerken en er een diamantje in laten zetten. Maar de inscriptie zit er nog in: naam van mijn opa, verlovingsdatum en trouwdatum
Die is me te klein geworden
Was wel leuk passend geweest bij mijn rolschaatsen!