Als ik hier iets post dit in 99% van de gevallen nog weer moet aanpassen omdat er een spelfout in staat, een zin niet loopt of omdat ik nog wat vergeten ben
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
Als ik hier iets post dit in 99% van de gevallen nog weer moet aanpassen omdat er een spelfout in staat, een zin niet loopt of omdat ik nog wat vergeten ben
0 stemmers
Ik heb geen autocorrect op mijn mobiel en elke keer is het weer raak. Vooral de N en de B raak ik altijd verkeerd aan. Je merkt ook echt wanneer ik op mijn iPad op het forum zit.
HAHA dit is mijn leveeen.
Ben ik de enige die wel eens droge (zonder beleg dus) bevroren boterhammen eet?
0 stemmers
Vind je de textuur dan lekkerder? Of is het de smaak?
Ben ik de enige die heel regelmatig droomt dat ze lenzen in wil doen die veel te groot zijn (2 tot wel 30 cm2) en dus nooit in haar ogen passen?
0 stemmers
Gewoon de smaak denk ik? At dit vroeger ook vaker haha, geen idee hoe ik er ooit mee begonnen ben.
Vind op zich sowieso droge boterhammen eten eigenlijk wel lekker. Bevroren eet/at ik vooral volkoren brood maar eet ook zo een stapel witte boterhammen zonder beleg. Of kaiserbroodjes
Ik droom wel heel vaak dat ik mijn lenzen kwijtraak,terwijl ik gewoon een bril draag
Die altijd als ze (vooral in de avond) langs huizen loopt dan naar binnen kijkt om te zien wat mensen kijken op tv?
0 stemmers
Vanavond was de score overigens: 80% keek naar de DSM en de overige 20% naar TVOH
Wow bizar, ik dacht echt dat ik als enige zoān specifieke rare droom had.
Bij mij hebben de lenzen ook vaak scherpe randen en punten enzo, echt heel akelig
OkĆ© ik ben al even bezig met een poll makenā¦
Ben ik de enige wier relatie onder spanning staat sinds corona
0 stemmers
Ach wat vervelend⦠wil ik er wel bij zeggen dat mijn ākoek en eiā een relatie is waarbij we niet samenwonen? Heeft ook nogal invloed op de situatie misschienā¦
Hopelijk komt het snel weer goed
Nee, maar toen ik nog harde lenzen had, droomde ik wel af en toe dat ze braken, terwijl ze vast hield (is ook wel eens echt gebeurd).
Wow! Ik dacht ook echt dat ik de enige was, maar toen ik het gisteren ging googelen blijkt het dus een vrij veelvoorkomend āthemaā te zijn in dromen .
Moet wel eerlijk zeggen dat we de eerste 2 a 3 weken van de quarantaine wel vaak discussies en irritaties hadden hoor. Gelukkig ging dat wel snel voorbij. Het is ook even wennen om ineens 24/7 op elkaar lip te zitten
Nah mijn relatie stond al onder spanning en denk trouwens niet dat Corona daar echt mee te maken had. Heb wel op ja gestemd, maar kan niet perse Corona de schuld geven.
Ben ik die enige die bijna nooit eten thuis laat bezorgen? (Hiermee bedoel ik vooraf bereid eten, geen boodschappen)
Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren.
0 stemmers
Ik bestel wel eten maar haal het dan eigenlijk bijna altijd zelf op, omdat ik bij zoān beetje alle restaurants die hier zitten in de buurt woon haha. Vind het dan fijner om het zelf op te halen zodat ik weet wanneer ik het heb en dat het vers is.