Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die wat ze op haar voeten smeert proeft?
Specifiek: wanneer ik voetencrème voor het slapen opsmeer, word ik wakker met een specifieke smaak in mijn mond. De smaak zelf verschilt per crème (maar komt niet overeen met de geur).

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, ik heb dit ook!

0 stemmers

Dit doet me denken aan die hoax dat mannen smaken proeven met hun ballen en massaal hun testikels in de sojasaus gingen dopen. :grin:

5 likes

Volgens mij heeft 3fm op het forum gekeken haha, ze hebben een nieuwe rubriek met: ben ik de enige die…

5 likes

Ben ik de enige die geen 3fm luistert?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik luister ook geen 3fm

0 stemmers

Nee maar ik heb dit wel met shampoo of conditioner, altijd bij specifieke soorten. En ik zorg er altijd voor dat het niet over m’n gezicht loopt om huidirritatie te voorkomen dus het is vet raar, soms proef ik het na een uur nog.

2 likes

Ben ik de enige die haar loempia uitholt en het dan apart van elkaar eet? Dus dan eerst de groenten of wat dan ook erin zitten en dan pas het omhulsel.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook altijd

0 stemmers

Ben ik de enige die de terugkerende droom heeft dat mijn mond erg wijd openstaat en mijn kaken zo op slot zijn, en dus mijn mond niet dichtkrijg. Het doet pijn in mijn droom en heb het gevoel dat ik dan snachts echt iets met mijn mond/kaken doe :woman_shrugging:

• Ja, wat een rare droom
  • Nee, heb ik ook wtf

0 stemmers

3fm is helaas vergane glorie. Vroegah was het m’n favo zender maar nu vind ik het helemaal niks meer. Muziek niet, dj’s niet.

6 likes

Ik heb, toen ik wakker was, al een paar keer het omgekeerde voor gehad, dat ik beet in iets (appel,perzik,…) of ik wilde geeuwen maar mijn mond raakte niet open omdat mijn kaken op “slot” zaten.
Dat is echt een vies gevoel. Ik moet mijn kaken dan masseren om ze terug los te krijgen.

Ben ik de enige die dit al heeft voorgehad?

• heb ik ook al gehad.
  • nee nog nooit meegemaakt.

0 stemmers

En een 2de vraagje in dezelfde trend. Als ik praat, eet, … dan maken mijn kaakgewrichten een soort knak geluid, net of ze uit het gewricht springen (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, of eigenlijk hoop ik het niet want dat wil zeggen dat je weet wat het is en het zelf hebt :grinning: )
Ben ik de enige met knakkende kaken?

• ja
  • nee

0 stemmers

Bij mij is het opgelost door kaakfysio.

1 like

Ik vind het van de Nederlandse zenders inmiddels toch weer de beste. Veel vrouwelijke dj’s itt ongeveer elke andere zender, en vooral later op de avond toch veel wat originelere muziek die je niet overal hoort.

3 likes

Ik doe dit ook wel met een kroket en dan doe ik er een frikandel met een beetje mayo in. Echt wel lekker

4 likes

Geslacht van de dj’s zegt toch niks over de kwaliteit? Ik ken goede mannelijke en vrouwelijke dj’s, maar ook slechte van beide geslachten. Bij radio 2 vind ik annemieke en emily heel goed maar gijs en wouter vind ik niks.

1 like

Ik heb een tijdje een knak aan 1 kant in mn kaak gehad, als ik mn mond opende. Echt heel irritant. Ben daar toen ook mee naar de kaakfysiotherapeut geweest en dat heeft wel geholpen.

1 like

Ik ben Kika niet maar in een wereld gedomineerd door (witte) mannen is het wel tof als een zender veel vrouwelijke djs heeft. En het gender verschil heeft wel invloed op of mensen worden aangenomen, vaak wordt een man toch aangenomen als de andere kandidaat een even capabele vrouw is. Ik luister geen radio maar ik vind de zender die echt meer vrouwen of non binaire personen laat uitzenden al direct fijner, ookal zijn er mannelijke djs die het ook goed doen

11 likes

Het zegt inderdaad niks over de kwaliteit van de dj zelf welk geslacht hij/zij heeft, maar in mijn ogen zegt het wel iets over de kwaliteit van een zender als ze divers programmeren. Ik was vorige week in NL en zag een reclame voor (ik geloof) radio2, en dat waren alleen maar witte middelbare mannen, dan ben ik al niet meer geïnteresseerd in luisteren naar die zender, hoe goed die mannen individueel ook mogen zijn.

9 likes

Ik heb werkelijk geen idee wat het verschil is aangezien ik elke dag de hele dag door koffie drink :joy:

10 likes

Ja je ruikt dan letterlijk de caffeïne, is normaal

3 likes

Bij energy drink ruik ik het niet

1 like

Maar ik vind het wel echt koffieachtig ruiken eigenlijk

1 like