Ben ik de enige die (Deel 1)

Ja bedoel ik ook

Ja, vind ik ook. Tof dat niet het overgrote deel mannelijk is. Ik vind ze weer goed bezig de laatste tijd, alsof ze weer een beetje aan het opkrabbelen zijn. Ik vind Frank en Eva ook leuk trouwens! Vroeger was ik echt fan van 3FM, jammer dat die gloriedagen voorbij zijn. Heette dat programma met Michiel Veenstra Ekstra weekend? Dat ze vaak in het Duits gingen schreeuwen? Haha mooie tijden waren dat.

4 likes

Haha, Ekstra weekend ja. En ik realiseer me nu pas dat dat dus van EKdom en veenSTRA komt :grimacing:

5 likes

Haha ja dat luisterde ik ook altijd, vond vooral uit het rrrrraaam fantastisch waar ze random spullen het raam uit gingen pleuren. Zo droog haha

3 likes

Ja, ik vind Frank en Eva ook echt leuk! Timur en Jorien ook, en later 's avonds luister ik ook wel eens naar 3voor12 radio, ook vaak heel chill.

En ja, Ekstra Weekend, dat was echt hilarisch :smile:

1 like

Ik heb dit met melk haha. Als ik dan ga plassen, ruik ik gewoon dat ik melk heb gedronken.

Ben ik de enige die Nikkie de Jager niet leuk vindt in WIDM?

• Ja je bent de enige, Ik vindt Nikkie leuk.
  • Nee hoor, ik vindt Nikkie ook niet leuk.

0 stemmers

Vind haar nooit leuk, merja daar ben ik de enige in.

2 likes

Soms heb ik het gevoel dat iemand me van heel dichtbij aanstaart. Dat er dan dus iemand nog net niet met zijn neus tegen mijn wang aanhangt en me echt gewoon een tijdje aanstaart. En dan ben ik dus gewoon alleen thuis. Meer mensen die dat wel eens hebben?

• Ja, dat heb ik ook wel eens
  • Nee, wtf doe niet zo eng

0 stemmers

Heb t niet heel vaak hoor, maar voornamelijk thuis of bij m’n ouders thuis

Ik vind m&m pinda sws niet te vreten.

17 likes

Ik doe er niet aan, maar vind dit wel heel schattig klinken
Alsof je er zo bij loopt:
Candy_store2

32 likes

Beetje late reactie, maar dankjewel :blush: lief

Ik had me verheugd op haar deelname, vond haar de vorige keer juist leuk. Maar deze afl was ze wel erg aanwezig.

1 like

Ja, mee eens. Beetje ongeïnteresseerd ofzo?

Ben ik de enige die bij het openen van dit topic altijd in zijn/haar hoofd schreeuwt/ een stem hoort schreeuwen: ‘Je bent nooit de enige!!!’

• Ja, dat doe/heb ik niet
  • Nee, doe/heb ik ook. Zie je, je bent nooit de enige!

0 stemmers

Maar dan met hond(je)

3 likes

Nee, mijn kat zijn mandje ligt op bed en daar ligt hij altijd in. Maar anders zou ik wel in allerlei gekke posities gaan slapen hoor, als hij maar lekker ligt hè. :joy:

1 like

Ben ik de enige die de hik krijgt door het eten van wortels?

• Nee, ik krijg ook de hik van wortels
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die frisdrank aanlengt met water? Vooral als het te zoet is.

• Ja je bent de enige, gek wijf waarom doe je dat? Ieueueueuew
  • Nee, dat doe ik ook

0 stemmers