Ben ik de enige die (Deel 1)

Niet alle, maar ik heb regelmatig een bloedsinaasappel-frisdrank van de Lidl en die is heel lekker, maar zo puur veel te zoet, dus daar gooi ik dan (prik)water bij.

1 like

Maar dan wel aan de hand van veeeel ijsklontjes die smelten in het drinken en het zo verdunnen (en koud maken). Dat is echt het allerlekkerste drinken

2 likes

Ik niet, maar mijn moeder heeft dit wel, alleen bij rauwe wortels trouwens!

Niet bij frisdrank met prik, maar wel bijna standaard bij dranken als dubbel friss e.d.

2 likes

Ben ik de enige die misselijk wordt van koffie (al dan niet met melk) gemaakt met een filter/french press/… maar NIET van koffie uit een espressomachine?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik drink ook alleen koffie uit een espressomachine

0 stemmers

Ik heb dit ook met rucola en ananas. Echt, rot op er mee. Rucola spant dan wel de kroon. Verbannen die zooi.

4 likes

Ja rucola is echt goor konijnenvoer

1 like

Bleekselderij. Ik vind het zo ranzig en het wordt te vaak in salades verstopt waarna die fucking hele salade naar die bittere troep smaakt.

28 likes

Ben ik de enige die na de eerste slok frisdrank altijd één keer moet hikken en bij het laten van een boer het lijkt alsof het koolzuur door je neus komt? :woman_shrugging:t2:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet altijd, maar dat hikken heb ik regelmatig. Koolzuur door mijn neus tijdens het boeren dan weer niet

1 like

Huh ze doet weer mee? Vorig jaar toch ook?
Kijk het al jaren niet meer.

@joe Mais is ook gewoon helemaal geen groente, maar een graan. Net alsof je havermout over je salade strooit :joy:

4 likes

Mandarijnen maken me woedend!

8 likes

Sinaasappels. Maar echt intens. Is het nou zoet, zuur of bitter? En het zit letterlijk overal doorheen. Door smoothies, sapjes, thee, etc. Het zit vaak zelfs in gebak verwerkt waardoor je nooit zomaar een eierkoek of plak cake kan eten zonder dat die gore smaak aanwezig is. :face_with_symbols_over_mouth:

Sinaasappels zijn ook de reden dat Koningsdag mijn minst favoriete feestdag is. Op elke lekkernij die erbij hoort zit dat vreselijke oranje sinaasappel glazuur. Dus tompoucen en soezen zijn in de weken voor Koningsdag ook al niet veilig. Het verpest ook echt de kleur oranje voor mij. Afgelopen zomer heb ik ook een aantal keer een schijfje sinaasappel i.p.v. een schijfje citroen in mijn drankje gekregen. :face_with_symbols_over_mouth: Echt het fruit uit de hel.

4 likes

Er is dit jaar een jubileumseizoen met oud-kandidaten

Met komkommer. Zo’n ding (ik weet niet eens of nu groente of fruit is) wat iedereen om me heen lijkt te lusten, wat ik ook wil eten om het zo gezond is, maar waar ik gewoon echt van over mijn nek kan gaan. En het zit overal en door. En alles smaakt dan naar komkommer. Zo goor.

3 likes

Ik eet krentenbollen eigenlijk alleen maar zonder iets. Gebruikte het altijd als lunch waneer ik eten mijn was vergeten

4 likes

Mijn broer eet dat altijd, ik vind het niet lekker.
Krentenbol met kaas = :heart:

11 likes

Mijn vriend eet krentenbrood en krentenbollen met suiker :confused: Alsof het nog niet zoet genoeg is.

5 likes

Hmmmmm lekker, dikke laag (room)boter en dan suiker, echt jeugdsentiment haha

10 likes