Natuurlijk zou ik liever elke dag patatjes en kaassouflé’s eten, maar ik vind groenten niet per se vies
Huh ik snap dit echt nooit. Er zijn honderd verschillende groenten die je op honderdduizend verschillende manieren kan klaarmaken, dat kan toch nooit allemaal vies zijn.
Ik heb dit ook met rucola. Stel ik pak voor het gemak eens zo’n maaltijdsalade dan moet ik altijd goed speuren of lezen of er rucola in zit. En wanneer ik ergens lunch dan hoop ik dat er geen sla melange met rucola op mijn broodje zit, altijd spannend. Met een beetje pech moet ik de rucola eraf plukken.
Oh pff ja ALTIJD zitten de hema broodjes vol met rucola
Moet echt altijd het helemaal eraf peuteren en kan dan pas eten.
Al had ik laatst een garnalen risotto gehad waar je verse rucola op kon doen (van hello f .resh en daarbij vond ik het dus wel lekker de combi neutraliseerde die ranzige typische rucola smaak ofzo, heel gek
Ik vind het niet vies ofzo, maar ik hou er niet van als het ergens doorheen zit of wanneer er een sausje overheen zit. Ik wil het liever los zodat ik de groente zelf kan proeven. Hou er ook van wanneer het lekker knapperig is.
Ben ik die enige die door een wolkje parfum heen loopt net als Phoebe Buffay
Nee, dat ook niet. Maar er zijn mensen die bijvoorbeeld sommige groenten ‘als snackje nemen want zo jummie’. Dat heb ik dus nooit met groenten. Nouja, op het moment met olijven maar dat komt door de zwangerschap (en ik vraag me af of dat zo’n healthy snackje is eigenlijk)
Haha oke fair enough @mila, ik ben ook nog nooit enthousiast geworden van snackkomkommer of -tomaat ofzo.
Ben ik de enige die misselijk wordt van zeezout?
Ik ben sowieso echt iemand die veeeeeel te veel zout eet (toegevoegd, dus over m’n eten, zo slecht), maar van zeezout word ik echt zo misselijk?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik word ook misselijk!
0 stemmers
Ik ben wel heel verbaasd eigenlijk dat zo weinig mensen pindakaas niet lekker vinden.
Ik vind dat zelf echt mega smerig: de geur en structuur, bleeegh Maar mensen zijn altijd best wel verbaasd als ik dat zeg. Dacht dus bijna dat ik de enige was maar blijkbaar niet, hoef er niet eens een poll voor aan te maken om daar achter te komen
Ik haat geen enkele groente, maar zongedroogde tomaten zijn wel mijn vijand.
Elke keer als er weer van die zure verrote stukken verdriet in een salade zitten sterf ik
Olijven🤮. Zo zo zo ranzig. Denk je een lekkere salade te eten zie je ineens van die vieze gore stukjes olijf.
Ja die dingen kan je toch ook niet normaal eten? Van die taaie gore zooi
Ook semi zongedroogde? Die uit zo’n kant en klaar pot zijn idd goor, van de versafdeling vind ik zo lekker.
Waarom noemt niemand champignons…
Dat is echt de hel. Zo zo zo ranzig, het is echt de structuur die me doet walgen, net rubber, bahbahbah
Allergisch …
Ik vind bijna alles wat jullie noemen goor. Champions, tomaten, olijven… Daar wil ik zelf graag PAPRIKA aan toevoegen. Gadver
Laatst in de stad riepen van die straatpredikers dat we Jezus moeten volgen, omdat dat de enige manier is om toegang te krijgen tot ‘eternal life’ (eeuwige leven). Misschien ligt het aan mij, maar ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op het eeuwige leven? Niet somber bedoeld, vind mijn leven dikke prima verder, maar lijkt me doodvermoeiend (hehe).
Ben ik de enige die het wel prima (en zelfs fijn) vind als het hierna gewoon klaar is?
- Ja, je bent de enige: I want to live foreeeeever!
- Nee, dit heb ik ook. Dikke fissa en klaar.
0 stemmers
Ik vind het leven sowieso al geen dikke fissa eigenlijk, beetje aanmodderen en onderweg valt er hopelijk nog wat te lachen. Na 80 jaar ben ik daar wel klaar mee hoor.
Ja, het verbaast me gewoon dat dit nog als propaganda wordt gebruikt. Net als dat geliefden over ons waken. Kom niet aan mijn privé gevoelens krijg ik daar van.