Ja precies dit!! Haha, fijn dat ik niet de enige ben
Ben ik de enige die bij het vreten op de bank (denk chips of kruimelige koek ofzo) haar vingers afveegt aan haar sokken?
- Nee, dat doe ik ook.
- Ja, ik smeer mān vingers heel ergens anders aan af.
- Ja, ik klop mijn handen gewoon af / was mijn handen.
0 stemmers
Dit doe ik zelf niet maar ik heb het wel echt vaak een ander zien doen hahaha
Ik smeer het af aan mn broek
Ben ik die enige die als ik ongesteld ben en mega last heb van kramp soms express geen pijnstiller neemt om extra te voelen hoe kut ongesteld zijn is en hoe erg je moet lijden als vrouw en je daardoor nog extra medelijden hebt met jezelf en je dus nóg meer excuus hebt om alleen maar in bed te liggen met een kruik en heel veel eten?
- Ja maid, je bent echt de enige
- Neeee doe ik ook, lekker pijn lijden hmm
0 stemmers
Hahahaha āmannenservetā Maar echt, ik wil geen vlekken of chipsgeur aan mān broek. Sokken, I donāt careā¦
Niet altijd, soms wel als ik inderdaad gelegenheid heb om te janken bij slechte tv en chocola te schransen.
Dat deed ik alleen als ongesteld werd nadat ik slordig was geweest met de pil en bang was om zwanger te zijn.
Ik doe dit wel als ik mijn make-up doe en dan glitteroogschaduw of zo met mijn vingers aanbreng. Echt top, want daarna trek ik schoenen aan en ziet niemand dat er een streep roze glitters in mijn sok zit
Oh!!! Met make-up doe ik het ook ja!
Same hahaha. Ik doe zelfs soms ff mn kwast heen en weer op mn sok om even schoon te maken en weer op te fluffen zeg maar
Hahaha ik doe dat op mijn blote been! (Kleed me meestal pas aan na het opmaken)
Ben ik de enige die een bedrijf mailt om alsnog korting te krijgen als je net hebt besteld en er daarna een kortingsactie is ?
- Nee, doe ik ook
- Ja je bent de enige, dat is gierig
- Ja je bent de enige, gewoon terugsturen en opnieuw bestellen met korting is makkelijker
0 stemmers
Wil niet gelijk zeggen gierig, maar ik vind het dan teveel moeite ofzo dus dan denk ik laat maar
Misschien moet ik naar het biechttopic maar kom er serieus nu achter dat het Samsom met een M is
3 oktober als een soort feestdag zie door meangirls?
Elke keer als die datum aan het naderen is denk ik āomg bijna october 3rdā
- Ja
- Ik weet niet waar je het over hebt
- Nee
0 stemmers
Nou in 1 stad is het ook een feestdag hoor . Die ik overigens haat want kom hier niet āechtā vandaan en heb helemaal niets met die tradities en die kut kermis. Ik vind het bijna niet erg dat dit jaar niet doorgaat
Sorry dit heeft niets te maken met jouw bericht
Ugh dan krijgen we weer 283762x hetzelfde plaatje in ieders instagram stories
Haha zoiets heb ik als ik een Toyota Rav4 zie, dan hoor ik altijd de stemmen uit Making a Murderer