Ben ik de enige die (Deel 1)

21 likes

Ja is toch eerder een marteling dan een zegen vind ik, maar goed. En hoop voor mijn dode geliefden ook dat ze niet zien wat ik allemaal uitspook in mijn ordinary life maar ze wat leukers te doen hebben.

4 likes

Maar echt :joy:

1 like

Als je dit soort vraagstukken interessant vindt dan sowieso ā€˜The good place’ kijken op Netflix :nerd_face:

3 likes

Jaaa, die heb ik al gezien!

1 like

Haha moest heel erg denken aan het laatste seizoen door je vraag :+1:

1 like

Hmm die moet ik idd nog kijken, ik ben benieuwd. Bedankt voor de tip!

1 like

Oh interessant dit! Mij lijkt zelf onsterfelijkheid de grootste straf die je me zou kunnen geven. Om niet eens miljarden jaren, of zelfs maar een fractie daarvan te leven. Dat het nooit stopt. En hoe voelt volmaaktheid als je geen onvolmaaktheid hebt om het mee te vergelijken? Voelt het dan nog wel perfect of juist heel vlak? Nee ik vind het mooie van het leven dat het een keer ophoud, dat geeft het waarde voor mij.

5 likes

Wat blijft er over als je curry zonder groenten zou maken? Lekker rijst/naan met sap :stuck_out_tongue:

3 likes

Ben ik de enige die een snotje/pulkie/bulk/potje een purk noemt?

• Ja je bent de enige
  • Nee dat doe ik ook

0 stemmers

Mijn vriend en ik noemen dit een bat in your cave

2 likes

Wow zal dit iets regionaals zijn?

Dat vraag ikme dus echt al heeel lang af :sweat_smile:
Kom zelf uit de Zaanstreek en in Beverwijk kennen ze het niet

Ik ken het wel, idd zaanstreek, maar gebruik het zelf niet!

1 like

Hmm ik kom oorspronkelijk uit Noord-Holland Zuid, wel een vader uit Amsterdam. Volgend mij kent mn vriend het ook wel (Bollenstreek). Zal het eens aan ze vragen.

1 like

Mn oma uit westfriesland zegt het geloof ik ook

Hier ook Zaanstreek, maar nog nooit gehoord. Klinkt wel als een Zaans woord haha

2 likes

Ja geloof ookniet dat iedereen uit Zaandam het kent… Assendelvers geloof ik weer wel meer

En ben ik de enige die het een grommel noemt?

• Ja
  • Nee, zo noem ik het ook

0 stemmers

Ben ik de enige die 100x mijn tekst herleest als ik iets wil posten over taalfouten omdat ik het dan niet vind kunnen als er een fout in mijn tekst staat?

• Ja, ik post wat er in me opkomt en lees het niet na
  • Nee, ik check totdat ik zeker weet dat het foutloos is. Pot verwijt de ketel?
  • Wisselt per keer…

0 stemmers