Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die - als ik midden in de nacht wakker word vaak het gevoel heeft dat mijn ingewanden nog niet klaar zijn voor standje ‘wakker’. Alsof mijn lichaam nog druk bezig is mijn ingewanden te herstellen voor de nieuwe dag, maar mijn hoofd per ongeluk al wakker is geworden.

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, dat gevoel herken ik.

0 stemmers

Dit klinkt echt heel grappig, kan me er niets bij voorstellen

2 likes

Ben ik de enige die in bed op m’n andere zij gaat liggen als ik het idee heb dat alles in mijn hoofd (hersenen, bloed, gedachten?) helemaal naar een kant zijn gezakt? Dan draai ik me om en heb ik het idee dat alles in mijn hoofd heel langzaam weer naar de andere kant zakt. Als een soort lavalamp.

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

1 like

Hahaha ja ik heb standaard een heel gek gevoel in mijn buik als ik ‘s nachts wakker word, heb dan idd ook altijd het gevoel alsof mijn ingewanden onderbroken worden in hun herstelactiviteiten.

1 like

Ja precies dit!! Haha, fijn dat ik niet de enige ben :joy::see_no_evil:

1 like

Ben ik de enige die bij het vreten op de bank (denk chips of kruimelige koek ofzo) haar vingers afveegt aan haar sokken?

• Nee, dat doe ik ook.
  • Ja, ik smeer m’n vingers heel ergens anders aan af.
  • Ja, ik klop mijn handen gewoon af / was mijn handen.

0 stemmers

Dit doe ik zelf niet maar ik heb het wel echt vaak een ander zien doen hahaha

3 likes

Ik smeer het af aan mn broek :joy:

7 likes

Ben ik die enige die als ik ongesteld ben en mega last heb van kramp soms express geen pijnstiller neemt om extra te voelen hoe kut ongesteld zijn is en hoe erg je moet lijden als vrouw en je daardoor nog extra medelijden hebt met jezelf en je dus nóg meer excuus hebt om alleen maar in bed te liggen met een kruik en heel veel eten?

• Ja maid, je bent echt de enige
  • Neeee doe ik ook, lekker pijn lijden hmm

0 stemmers

1 like

Hahahaha ‘mannenservet’ :joy: Maar echt, ik wil geen vlekken of chipsgeur aan m’n broek. Sokken, I don’t care…

Niet altijd, soms wel als ik inderdaad gelegenheid heb om te janken bij slechte tv en chocola te schransen.

Dat deed ik alleen als ongesteld werd nadat ik slordig was geweest met de pil en bang was om zwanger te zijn.

Ik doe dit wel als ik mijn make-up doe en dan glitteroogschaduw of zo met mijn vingers aanbreng. Echt top, want daarna trek ik schoenen aan en ziet niemand dat er een streep roze glitters in mijn sok zit :joy:

3 likes

Oh!!! Met make-up doe ik het ook ja! :smile:

2 likes

Same hahaha. Ik doe zelfs soms ff mn kwast heen en weer op mn sok om even schoon te maken en weer op te fluffen zeg maar :joy:

2 likes

Hahaha ik doe dat op mijn blote been! (Kleed me meestal pas aan na het opmaken)

1 like

Ben ik de enige die een bedrijf mailt om alsnog korting te krijgen als je net hebt besteld en er daarna een kortingsactie is ?

• Nee, doe ik ook
  • Ja je bent de enige, dat is gierig
  • Ja je bent de enige, gewoon terugsturen en opnieuw bestellen met korting is makkelijker

0 stemmers

Wil niet gelijk zeggen gierig, maar ik vind het dan teveel moeite ofzo dus dan denk ik laat maar

8 likes

Misschien moet ik naar het biechttopic maar kom er serieus nu achter dat het Samsom met een M is :expressionless:

5 likes

3 oktober als een soort feestdag zie door meangirls?

Elke keer als die datum aan het naderen is denk ik “omg bijna october 3rd”

• Ja
  • Ik weet niet waar je het over hebt
  • Nee

0 stemmers