Omg noo mijn man en ik zijn echt gek op Parijs. 2x samen geweesten beide keren top. Vind het juist heel erg zoals je in films ziet!
Maar geld dat droombeeld ook niet een beetje voor elke stad? Ik vind het namelijk altijd zo bijzonder hoe blij mensen kunnen worden van steden. Denk ik ja leuk maar ehum het is gewoon een⊠stad?!
Oh vind het ook zo vreselijk! Was er precies een jaar terug met mijn ex maar wat vond ik het ghetto. Iedereen helemaal in de gloria over die stad en wat een tegenvaller Ik zat in place dâitalie en dat was wel redelijk maar de rest
Zelfs de eiffeltoren vind ik lelijk, haha. Het eten vond ik ook niet te doen en de metro is zo ranzig en gewoon gevaarlijk qua criminaliteit. Alleen Disney was leuk daar
Maar misschien is het anders als ik met de juiste persoon ga
Ik kan heel erg blij worden van steden, ben zelfs verhuisd naar de stad waar ik verliefd op werd (mijn langste relatie ooit). En kan echt genieten van het ontdekken van een nieuwe stad. Maar Parijs is imo echt overschat. Zijn zoveel leuke steden in Frankrijk die veel leuker zijn. Net zoals ik Barcelona het liefst vermijd, zoveel leukere steden in Spanje dan dat toeristische geneuzel
Ik heb gestemd dat ik het kut vind maar ben er nooit geweest. Mijn stem is dus een âhet trekt me niet zoals andere stedenâ. En ik snap de âje hebt niet geleefd als je niet in Parijs geweest bentâ niet. Nou ben ik daar toch ietwat allergisch voor Rome heeft mijn hart
Ik vind steden in het algemeen geweldig en ik ben vrij geobsedeerd door Parijs, ben er al enkele keren geweest en ik weet dat ik het heel erg romantiseer maar ik kan het niet laten. Ben al in veel andere steden geweest en die vond ik ook tof maar niks geeft me zoân gevoel als Parijs
Haha awhh, bij mij was het eens gebeurd toen ik er was met mân opa en oma (ik en mân nicht liepen achter hen en kregen zoân bandje om). Toen we verder liepen zei mân opa heel droog in het Nederlands iets van âdoe geen moeite, we zijn al opgelichtâ en liep door
Parijs is voor mij het Woerden onder de grote Europese hoofdsteden.
Parijs is eigenlijk ook heel gemiddeld en overschat.
Woerden overschat? Ik moet bij het woord eerst denken aan meerdere mannelijke eenden dan aan de stad
Op ieder moment van mijn leven was er 1 heel groot ding waar ik op dat moment mee heel erg mee zat of waardoor ik niet 100% gelukkig was. Als het ene â probleemâ zich oploste dan ontstond er iets nieuws waar ik dan op dat moment mee zat / moest dealen.
Herkennen jullie dit?
- Ja heb ik ook
- Nee je bent de enige
0 stemmers
Ben ik de enige die de studio 100 versie van Doornroosje (met k3) helemaal uit haar hoofd nog kan zingen?
- Ja
- Nee, witje, mijn duifje
0 stemmers
Oh deze musical was geweldig, ken elk liedje nog haha. Zou hem zo graag nog eens willen zien, helaas staat er alleen een vreemde versie online zonder K3 Ja dan is het niet compleet.
Ik heb als het goed is deze dvdâs nog ergers. Was echt mijn favoriete musical vroeger samen met â3 biggetjes met K3â. Ben laatste tijd ook alle muziek van die twee musicals aan het luisteren op spotify.
Morgen gaan we trouwen, morgen worden we een paar. Nog een nachtje slapen en die nachtmerrie wordt waar.
Ik moet trouwen met een prins, waarvan ik echt niet houuuu, want mijn lieve Jonathan (?) ik hou alleen van jouuuuu
Ik ben vast niet te enige maar toch
Ben ik de enige wiens gezicht al-tijd vliegjes/beestjes aantrekt tijdens het fietsen? Mijn vriend heeft hier nooit last van en ik krijg minimaal 5 tikjes op mijn voorhoofd als ik langer dan 5 minuten ergens heen fiets
- Nee dit heb ik ook
- ja je bent de enige met zoân shining baken als hoofd dat het beestjes aantrekt
0 stemmers
Voel me net een muggenlamp :((((
Hetzelfde hier, en niet alleen mân voorhoofd, heb soms ook beestjes die in mân lippenbalsem blijven hangen
oh ja gadver dat heb ik ook inderdaad. Of dat ze van mijn voorhoofd naar mijn haar/wenkbrauwen emigreren. Daar hebben ze geen verblijfsvergunning voor aangevraagd
De enige dieren die ik heb âgegetenâ in de afgelopen 10 jaar zijn insecten die recht mijn keel in vlogen, je proeft er niets van maar het idee is zo goor
Eugh doet me denken aan een artikel waarin werd gesteld dat ieder mens in zijn leven (gemiddeld) 4 spinnen binnenkrijgt in zijn slaap. Geen idee of het klopt eeeeh