Haha ik ben volgens mij een van de forummers die gelijk een feest organiseert als er iets nieuws vegan is. Eigenlijk heb ik ook helemaal niks met vegan kaas/worst/frituur maar ik vier alsnog feest want het is gewoon weer iets nieuws veganistisch en in de huidige tijden moet je zelf naar positief nieuws zoeken. En ik vind de vegan opmars in alle etensgroepen positief en het vieren waard
… ben ik de enige die het liefst al om 21h gaat slapen? Mijn wekker gaat iedere dag om 6u en ik heb veel slaap nodig om een beetje te kunnen functioneren. Maar bovenal vind ik het stiekem zo heerlijk om onder de dekens te kruipen.
Nee, ik slaap liefst tussen 21.00 en 21.30 maar heb heel veel slaap nodig (tussen 8.5 en 10 uur) vaak is dat ook gewoon mijn bedtijd.
Slaap lekker dan alvast❤️ ik ga me nu lekker in mijn dekens wikkelen.
Nee dat heb ik ook. Merk wel dat het in mijn omgeving vaak heel raar gevonden wordt. Maar dat zijn de zelfde mensen die ook niks van mijn gezondheidsproblemen begrijpen.
Ik ben niet eens vegetariër maar word wel helemaal wild van al die nieuwe producten
Ik lustte sowieso weinig vleesproducten en eet weinig vleesvervangers. Maar ik was wel heel benieuwd of de Hema in staat was om een fatsoenlijke rookworst te maken.
Ben ik de enige die soms instant noodles eet zonder ze te bereiden met heet water? Dus gewoon die gedroogde noodles in stukjes breken en als snack opeten
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb ook al het licht gezien
0 stemmers
Eet je ook rauwe pasta?
Haha nee. Instant noodles zijn voorgekookt en weer gedroogd dus die zijn niet echt rauw, het heeft een heel andere structuur dan gedroogde pasta
Ik eet niet het hele pakje onbereid op, maar ik breek wel graag een stuk af om te eten terwijl ik op mijn soepje wacht… lekker!
Ik doe dit niet, maar ik eet soms wel de verkruimelde noodles op die achterblijven in het zakje tijdens het bereiden.
Haha ja zo is het bij mij ook begonnen en toen besefte ik me dat ik ze gedroogd lekkerder vind dan gekookt dus nu eet ik het maar helemaal zo Ik maak dan nog wel de bouillon er los bij en drink die op want die vind ik wel lekker altijd
Klinkt echt lekker, misschien moet ik je voorbeeld eens volgen Heb jij nog merken noedels die je in het bijzonder lekker vindt smaken?
Indomie!! Hot & Spicy is m’n favoriet maar de gewone of vegetable is ook lekker. Ook het goedkoopste merk bij de toko
Ben ik de enige die met tandenpoetsen altijd de timer van m’n telefoon aanzet op 2 minuten, zodat ik sowieso lang genoeg poets?
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dit ook
0 stemmers
Je bent zeker niet de enige, in Maleisië at ik als kind altijd deze
Mijn elektrische tandenborstel maakt na 2 minuten sowieso een geluidje, telt dat ook?
Nee!
Als kind eens een zandlopertje wat 2 minuten duurde gekregen van de tandarts. Als hij dan bijna afgelopen was snel weer omdraaien zodat ik nog langer m’n tanden kon poetsen en het naar bed gaan uit kon stellen. Hoor m’n moeder nog zeggen, nou, is dat dat ding nog niet klaar? Lol