Ben ik de enige die (vaak) een potje maakt van thuiswerken?
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dat ook, ook al heb ik veel werk te doen.
- Ik lanterfant ook, maar heb weinig te doen
- Ik durf niet te lanterfanten
0 stemmers
Ben ik de enige die (vaak) een potje maakt van thuiswerken?
0 stemmers
Ben ik de enige die douchen soms echt een irritante noodzakelijke handeling vindt? Ik heb echt sporadisch zin om te douchen maar doe het omdat het āmoetā.
0 stemmers
Maar zodra ik onder het warme water sta, heb ik weer geen zin om er onderuit te gaan
Ik vind het ook gedoe, maar de bezigheid zelf vind ik wel fijn. Alles er omheen (afdrogen, douche droog maken, mān haar doen) vind ik stom.
Ik vind het gedoe stom en tijdrovend, maar ik voel me snel vies en dat vind ik veel erger⦠daar word ik onrustig van. Ik denk dat ik toch wel elke dag zou douchen en mijn haren zou wassen, ook als ik niet zou gaan stinken.
ik vind vooral aan en uitkleden zoooooveel moeite en nu in de winter is het zo fucking koud als je uit de douche stapt. Ellende.
Ben ik de enige die bij het dichtplakken van een enveloppe altijd begint te twijfelen over de inhoud? Of je wel het juiste papier in de enveloppe gestoken hebt of dat je niet iets heel raars hebt opgeschreven?
0 stemmers
Ik twijfel meestal pas aan alles van de inhoud van de papieren tot aan het adres op de envelop zodra ik de brief op de post heb gedaan.
Ja, dat ik opeens in een vlaag iets van: āFijne Kerst vieze trutā heb geschreven
Deze twijfel werkt bij mij hetzelfde als me telkens weer afvragen bij detectiepooortjes of ik niet per ongeluk een wapen bij me heb? Uh nee die heb ik niet?
Ik word zenuwachtig en ga me dan soms zelfs afvragen of ik geen terrorist ben zonder dat ik het weet
hahahahha, deze ben ik de enige die ⦠is zo herkenbaar en dan deze reactie, krijg het er al helemaal benauwd van
Ja dit ook heel erg. Ik liep dus laatst per ongeluk met het winkelmandje van de douglas aan mijn arm gewoon door de poortjes naar buiten??? Ik stond ineens buiten op straat met dat mandje en dacht: wtf mens? Was me er helemaal niet meer van bewust dat ik dat mandje nog had. Toen dacht ik echt: omg wat als ik nou per ongeluk met een item naar buiten was gelopen? Kreeg het er helemaal warm van
Oh en wat ik ook heel erg heb als ik dan kleding heb lopen passen dat ik dan bang ben dat ik een kledingstuk ben vergeten uit te doen, en dan het moment dat je door de alarmpoortjes moet⦠zenuwslopend
Hahaha ik was ooit op schiphol om naar bulgarije te gaan en die douanier vroeg waar ik heen ging en toen riep ik BLANES en toen moest ik allemaal vragen beantwoorden terwijl mijn vriendinnen al 5 minuten aan de andere kant waren
Ja zo herkenbaar!
Dat er dan per ongeluk ineens iets in mn jaszak zit ofzo
Ik vind het gewoon al spannend om langs een beveiliger te lopen en deze aan te kijken zonder verdacht te kijken
Ik heb een keer gehad dat ik een paar spice girl-achtige schoenen droeg en ik die uit moest doen. Ze dachten dat er een geheim compartment in zat en waren vet onvriendelijk. Ik was toen gewoon bang dat er al die jaren inderdaad een verstopt vakje in mijn schoenen zat en ik vet de lul was. Sindsdien durf ik niet meer dat soort schoenen aan te trekken als ik ga vliegen.
Haha douchen is echt mān hobby. Het is dat het slecht voor het milieu en mān huid is, anders had ik er zo 8x per dag kunnen douchen
Ik heb dit weleens met cameraās. In winkels of parkeergarages. Weet echt niet waarom, maar kennelijk kijk ik vaak omhoog, beetje omgeving scannend
totdat ik dat ding (onbewust) spot en dan wegkijk, en nog eens kijk en dan denk:
Shit Scorpiovibes nu denkt de beveiliger dat je iets van plan bent, doe calm en collected en dan heel erg probeer weg te kijken
(Hopelijk herkenbaar!?)
Ik kijk dit allemaal 4x na voordat ik de envelop eindelijk dicht durf te plakken dus je bent de enige, maar ik heb wel ongeveer hetzelfde probleem.
De volgende is misschien een beetje TMI , gaat over overgeven en zo dus lees het niet als je daar niet tegen kunt:
Ben ik de enige die wel eens de slappe lach krijgt als ik ziek ben.
Ik had een tijdje geleden heel erg buikgriep en ik voelde me verschrikkelijk, maar ik moest steeds lachen omdat het zo absurd was hoe ik erbij lag. De prullebak vol gespuugd (omdat ik de wc ook zelf bezet hield ivm diarree ), heel mijn kleren onder de kots, op de grond liggend omdat ik niet lang genoeg weg kon bij de wc om in bed te gaan liggen, maar er ook niet op kon blijven zitten omdat ik dan draaierig werd. Ik vond het zelf ook erg raar dat ik op dat moment moest lachen, maar daarom moest ik alleen maar meer lachen.
0 stemmers
Na een tijdje hysterisch lachen eindigt het wel in gejank meestal.
Koop een hele dikke badjas. Het scheelt echt, je trekt hem direct aan als je uit bed gaat, en na het afdrogen uit de douche. Ik vind het zoveel schelen in de kou. Dan ril je minder van de kou. Als ik president zou zijn zou ik iedereen een hele fijne badjas geven.