Ik moet altijd niezen wanneer ik rijstwafels eet. Zijn er hier mensen die dit ook hebben, of ben ik de enige?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, ik nies ook (soms) tijdens het eten van rijstwafels.
0 stemmers
Ik moet altijd niezen wanneer ik rijstwafels eet. Zijn er hier mensen die dit ook hebben, of ben ik de enige?
0 stemmers
Ik houd dus alleen van kinder- en tienerfilms. Het liefst kijk ik de hele dag door. All the boys i loved before als 6x gekeken. Ik ben al 27.
0 stemmers
Ik vind films voor kinderen, tieners en volwassenen leuk
Ohh jouw poll heb ik nooit gezien! Heb hem even opgezocht en erop gestemd hahaha beter laat dan nooit. Leuk om te weten dat ik niet de enige ben die er last van heeft.
Ik vind het echt heerlijk om kinderboeken uit mijn jeugd te herlezen, want dan zie ik het precies weer voor me als toen ik klein was.
Ik heb zelfs mezelf tijdens mān bevalling uitgelachen.
Door het bericht van @Ferngully hierboven:
Ben ik de enige die soms (meestal als het mentaal niet goed met me gaat, of ik een kater heb, hormonaal ben, iig iets waardoor ik snel emotioneel word) een huilbui (echt huilen, niet van het lachen) krijgt door het lachen? Als in, als je dan moet lachen om iets uit je een emotie, waardoor de emotie-uit kraan dan ineens opengaat en het verdriet er ook maar uitgestroomd komt? Sorry heel vaag verhaal en moeilijk te omschrijven maar ben benieuwd of het herkend wordt.
0 stemmers
Hier nog eentje! Bij maiswafels heb ik het niet, maar bij rijstwafels eigenlijk standaard.
Eindelijk ook eentje bedacht, vanmorgen in de auto op weg naar mān werk. Het gaat eigenlijk onbewust en toen ik het me ineens realiseerde vond ik het best wel maf
Ben ik de enige die in de auto de verwarming hoger zet zodat haar koffie langer warm blijft?
0 stemmers
Heeft iemand dit ook? Kan het niet googlen want krijg alleen maar corona hits.
Ik associeer niezen met misselijkheid. Als ik misselijk ben ik moet ineens een paar keer niezen weet ik dat overgeven niet lang meer gaat duren
0 stemmers
Als iemand weet hoe het komt dan zou ik daar wel heel benieuwd naar zijn. Ik nies normaal echt nooit.
Ben ik de enige die last heeft van een winterdip? Heb mega weinig energie, ben futloos, wil alleen maar op de bank hangen of slapen in mān vrije tijd en ik haat het dat het zo vroeg donker is buiten.
0 stemmers
Haha voelt zo lullig om te antwoorden āja je bent de enigeā want ik weet dat je niet de enige bent maar heb er persoonlijk geen last van, krijg juist meer energie van herfst/kou zelf
Hahaha, snap ik hoor ik wil meer als jou zijn, haha. Lijkt wel of ik āt nog niet eerder zo erg heb gehad. Moet mezelf echt ertoe zetten om nuttige dingen te gaan doen
Misschien een open deur maar slik je al vitamine D? Heeft bij mij geholpen om minder last te hebben van winterdip.
Natuurlijk ben ik aan het eind van de week ook moe haha maar ik heb minder dat ik zo midden op de dag helemaal gaar word sinds ik vitamine D slik
Daar zat ik toevallig vandaag aan te denken, lijkt me wel een goed idee om ermee te beginnen ja! Thanks
ben al twee weken teeering chagrijnig door dit donkere depressieve gedoe
nee niet de enige dus
Ik slik hele jaar vit D bij, elke dag naar buiten/zorgen voor beweging, het helpt wel.
Dat lijkt me echt vervelend! Vooral als je er ook echt verkouden van wordt. Ik zou elke week verkouden zijn en niezen. Love schoonmaken met bleek. Ruikt zo lekker fris daarna.
Ben ik de enige die nog nooit iets gekocht/verkocht/gezocht heeft op vinted?
0 stemmers
Ben er echt verslaafd aan