Maar hoe ‘gebruik’ je vinted dan? Want ik lees er hier best veel over maar dan ga ik kijken en dan zie ik bij dames vooral veel lelijke en overpriced kleding met foto’s waarop ik amper kan zien hoe het eruit ziet (op een hangertje of op de grond gelegd). Zoek je bijv op bepaalde termen of merken ofzo?
Je kan op merk, kleur, kledingstuk, prijs en staat filteren. Als ik bijvoorbeeld een Kimomobroek wil, filter ik op Monki, jeans, tot 15 euro en dan krijg ik meestal de juiste producten.
Vorige keer wilde ik een witte trui van de Monki en dan kon ik ook zo filteren.
Oh, en vaak filter ik ook op Nederland, België en Frankrijk. Spanje heeft nl. hoge verzendkosten
Oke dus je moet misschien ook al meer concreet weten wat je wil. Als ik ga shoppen weet ik vaak niet precies wat ik wil, alleen dat ik nieuwe kleren wil. Maar of dat dan een jurkje/vest/t-shirt/trui/broek is geen idee haha.
Ja dat maakt het wel iets lastiger dan, want dan krijg je idd soms van die Ali dingen. Het is wel zo dat, als je meer op de app zit, je meer goede aanbevelingen krijgt
Ja je moet wel wat specifieker zijn in wat je wil om leuke dingen in je feed te krijgen. Hoeft niet perse op basis van een kledingstuk maar je kan ook zoeken naar merken/ketens die je aanspreken. Na een verloop van tijd krijg je zo steeds meer een feed met dingen je eventueel kunnen aanspreken. Maar het is idd wel wat langer zoeken naar iets leuks dan UW, maar dat maakt het ook wel leuk. Een beetje schatzoeken zeg maar!
Ben ik de enige die joggingsbroek zegt ipv joggingbroek?
- Ja (de enige), ik beheers de Nederlandse taal wel normaal
- Nee (doe ik ook), dat klinkt toch ook veel logischer
0 stemmers
Ik denk dat je de ja en nee andersom bedoeld.
Dankje! Ik heb t aangepast
Ben ik de enige die een zwangerschapstest doet als ik uit het niets moet overgeven en misselijk ben? Heb net de tweede van het jaar gedaan (negatief) na vanochtend uit het niets over te hebben gegeven en daarna nog een paar uur misselijk was. Doe dit eigenlijk al sinds mijn 16e bij onverklaarbare misselijkheid. Hoeveel geld ik hier wel niet aan heb uitgegeven.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben ik de enige die geen kinderen heeft maar wel haar schoen heeft gezet voor zichzelf+vriend zodat ze er vanochtend een chocoladeletter in kon doen? Ik had zin in een chocoladeletter haha
- Ja
- Nee, dit doe ik ook
- Ik heb kinderen
0 stemmers
Ooh dit ga ik zo doen voor mijn date, goed idee.
Ik heb kinderen, maar dit deden wij ook voordat we kinderen hadden En nog steeds. Zo had ik een reep Tony in mijn schoen van de week.
Nog nooit iemand ontmoet die dit ook heeft haha
Geen idee hoe het komt maar ik heb het ook als ik heel erg honger heb, dus dan ook een beetje misselijk ben.
Ben ik de enige die het niet erg vindt te ontbijten met een broodje haring (of vergelijkbare sterke smaken) ? Hoor hier regelmatig ‘dat eet je toch niet voor ontbijt’ terwijl ik alleen maar denk, why not ?
- Ja je bent de enige, ontbijten doe je met een bammetje
- Nee dat doe ik ook, alles kan voor breakfast lunch and dinner
0 stemmers
Ben ik de enige die het woord ‘bammetje’ NIET KAN UITSTAAN. Zeg BROOD. BROOOOOOD.
lol (but seriously zeg brood).
Ik vind dat ook echt een kut woord maar juist daarom zeg ik het haha
Of een boterham met beleg een broodje noemt, dat is misschien nog wel een grotere irritatie.
Ja omg mijn vriend heeft me daar een keer mee bedrogen. Hij zei dat we broodjes gingen eten dus ik had me verheugd op broodjes en toen waren het gewoon boterhammen.
Ja dat komt zo kinderachtig over
Maar is het gebruik van broodje of boterham niet streekgebonden? Als hier iemand boterham zegt vind ik dat meteen een kakker😅. Nieeeemand zegt dat hier