Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die altijd een loopneus krijgt als ik even buiten ben geweest? Overigens ook in de winter dus niet per se hooikoorts gerelateerd.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Eigenlijk een beetje zinloos want ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben haha, ben vooral benieuwd hoeveel mensen dit nog meer hebben

Argh dit is zo vervelend, he? Zeker nu met het dragen van mondkapjes, lijkt het nog erger te worden wanneer ik bijvoorbeeld een winkel in stap :sleepy:

1 like

Ja en ik voel me vooral een social pariah als ik mijn neus even ophaal en iedereen me aankijkt alsof ik de pest aan het verspreiden ben :eyes:

3 likes

Loopneus en tranen in mijn ogen. Zodra ik uit huis stap, ongeacht het weer (maar wel hooikoorts)
Echt van kleins af aan. Kwam ik school altijd met betraande wangen “nee er is echt niets gebeurd”

2 likes

Ben ik de enige die ongekookte unox noodles ook ongekookt lust? Als ik dat maak neem ik altijd een eerst een hap als het direct uit de verpakking komt. Heerlijk.

• Ja
  • Nee
  • Gatverdamme

0 stemmers

Ben ik de enige die ‘s ochtends (net wakker en hoofdpijn) met een zonnebril op in de auto stapt om al die felle lichten van lampen, auto’s borden, etc. een beetje te dimmen?:joy: Ik vind het echt een lifehack​:muscle:t2:

4 likes

Hahaha nooit gedaan maar ik vind het wel briljant!

1 like

Ik vind de lichten en lampen ook altijd heel vervelend van autorijden in het donker! Sommige koplampen moeten ironisch genoeg echt verboden worden :joy:
Ik heb weleens een bril met gele glazen geprobeerd, maar hielp niet zoveel.

6 likes

Slim idee wel, ik word regelmatig verblind door die mistlampen die auto’s en fietsers tegenwoordig hebben

1 like

Ja die lampen staan heel vaak verkeerd afgesteld. En ik gok dat een deel dat ook nog eens express doet. Ik had een collega en die zei van ja nou boeit me helemaal niks ik zie tenminste goed. Uuuhm ja joh, lekker asociaal. (En je zult maar een Porsche rijder of andere sportieve rijder zijn, dan zie je dus echt vooral wit licht.)

Edit: dat witte licht is, als ik het goed heb, ledlicht en word steeds populairder. Maar ik vind het vooral irritant en dodelijk vermoeiend aan je ogen.

1 like

Omg ik was bang dat ik reacties zou krijgen dat het niet verantwoord is om in het donker in de auto je zonnebril te dragen😂 Ik ben dus niet de enige met deze ergernis!

Graag ansjovis op d’r pizza doet?

• Ja gatver. Op je pizza doe je mozzarella en ui en (vegetarische) hamblokjes en…
  • Nee joh, pizza Napolitaine for live!!

0 stemmers

Hamblokjes op m’n pizza lijkt me veel viezer dan ansjovis haha.

17 likes

Neeeee lekker! En olijven.

1 like

LOVE ansjovis!! Lekker hapjes zout mmm

3 likes

Doen jullie er dan ook kappertjes op?! @anon44972210 @Fruitcake

Nee en liever ook geen olijven eigenlijk. Liefst gewoon op een Margherita. Misschien nog met feta als je zelf ingrediënten kan toevoegen (nog meer hapjes zout :drooling_face:)

1 like

Love ansjovis

Olijven eraf -> champignons erop

Geen like, want haat aan champignons

Ik heb ook erg last van die witte lampen, maar hoe doe je dat dan met de rest van de weg, dan zie je toch niks?
Niet als omg want als dit wat is wil ik het ook gaan doen haha

Nog goed nieuws trouwens:
https://www.ad.nl/auto/verblind-door-koplampen-de-apk-gaat-daar-een-einde-aan-maken-br~a36780f1/

2 likes