LOVE ansjovis!! Lekker hapjes zout mmm
Nee en liever ook geen olijven eigenlijk. Liefst gewoon op een Margherita. Misschien nog met feta als je zelf ingrediënten kan toevoegen (nog meer hapjes zout )
Love ansjovis
Olijven eraf -> champignons erop
Geen like, want haat aan champignons
Ik heb ook erg last van die witte lampen, maar hoe doe je dat dan met de rest van de weg, dan zie je toch niks?
Niet als omg want als dit wat is wil ik het ook gaan doen haha
Nog goed nieuws trouwens:
https://www.ad.nl/auto/verblind-door-koplampen-de-apk-gaat-daar-een-einde-aan-maken-br~a36780f1/
Ik maak daarom niet graag recepten met (veel) baking soda. Als je het eenmaal proeft kan je het ook niet meer negeren. Vaak zijn er wel trucjes om die smaak weg te krijgen/ verminderen. Mijn moeder proeft het ook.
Ik heb geen idee hoe het proeft en gebruik het regelmatig. Ben nu echt geneigd om het puur te proeven.
Soms vraag ik me echt af hoe ik op mijn werk kom. Dan arriveer ik op het parkeerterrein en dan denk ik??? How the fuck did I get here??? Alles gaat zo op de automatische piloot.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Anders kan je misschien nog iets met deze tips?
https://www.ad.nl/auto/wat-je-zelf-kunt-doen-tegen-oogverblindende-moderne-koplampen~a7dd3f6d/
Ook nooit de scones van de Lidl halen dan. Die hebben zon erge bakingsoda smaak.
Oooh nooooo nou misschien vind jij het meevallen? Maar ik ben bang van niet haha.
Hahahhaha shit!
Misschien hebben ze de receptuur aangepast maar, niet te hachelen dan ga ik ze alsnog niet halen hahaha.
Vanaf kinds af aan vind ik poppen eng en ook gewoon echt heel vies. Als ik eet en er een pop in de kamer ligt krijg ik dat eten ook echt niet weg. Sterker nog, ik open zelfs geen insta/youtube etc op momenten dat ik eet omdat ik regelmatig een foto van een kind met babyborn zag staan ofzo.
Ben ik de enige die oprecht misselijk kan worden van poppen? Ik heb het met alles. Paspoppen, babyborn, barbiepoppen etc.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misselijk niet, maar ik wil nooit van m’n leven slapen in een kamer met zo’n antieke pop. Of zo’n pop ergens tegenkomen in het donker.
Moderne babyborn’s en paspoppen zijn prima, maar de logeerkamer van mijn schoonouders staat dus vol met dit soort poppen en die draai ik altijd wel even met hun gezicht naar de muur als we daar slapen :’)
OMG precies die bovenste had ik vroeger!! Ligt denk ik nog steeds bij mn ouders.
Thug life dat jij er nog naast durft te slapen. Ik zou echt in staat zijn ze naar de naastgelegen kamer te brengen.
Wij hadden zo’n Sara pop voor mijn moeder gemaakt toen ze 50 werd maar de nacht ervoor en erna zat ze bij ons binnen. Ik was alleen thuis en ik vond het doodeng om met die pop in de woonkamer te zijn, toen heb ik een dekentje over haar heen gelegd vond die ogen veel te priemend
Hahaha ik zou echt bang zijn dat ze in de ochtend ineens weer normaal zitten
Maar gatver die glimmende armpjes ook Ik moet er echt niet aan denken om een broodje worst of smeerkaas te eten en dan zo’n pop voor me te hebben. Ook dat plastic haar… eet nog liever uit een vuilnisbak dan dat ik daar naar moet kijken.