Zitten daar ook leidinggevenden bij? Niet okay (sowieso niet hoor maar als hoger management hier deel van uitmaakt euhhh)
Ben ik de enige die Ariana Grande totaal niet verstaat in No tears left to cry?
- Ja
- Nee, versta er ook geen bal van
0 stemmers
Huahuehuehawahaaaaay
Of zingt ze dat niet?
“yuh”
Ben ik de enige die het heel satisfying vindt om pennen op te maken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik turf het zelfs in mijn bullet journal wanneer ik weer eentje op heb gemaakt
Ik heb echt een bloedhekel aan als iemand iets aan je wil laten ruiken en dan zonder te vragen iets, of nog erger zijn/haar vingers, onder je neus duwt. Ik word dan echt buitenproportioneel boos en geïrriteerd, vooral als het iets is dat vies ruikt (‘wow moet je ruiken, dit is smerig!!’). Ik snap trouwens dat niemand dit echt leuk vindt, maar ik krijg echt de neiging om iemand te slaan, voel me dan helemaal een beetje geïntimideerd alsof iemand zo in m’n zone komt. Ben ik de enige die dit zo heeft?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Ik kwam hier trouwens op omdat mijn man dus regelmatig heeft dat hij aan z’n vingers ruikt, een beetje verward kijkt en dan zonder iets te zeggen z’n vingers onder mijn neus duwt. Zó irritant vind ik dat.
Ik word al onpasselijk van het lezen van je verhaal
Dit klinkt echt heel goor, wat hij doet. Ik word helemaal misselijk van enkel het lezen ervan . Dus nee ligt zeker niet aan jou.
Ik heb dus een gewoonte ontwikkeld dat ik elke dag minimaal 9 whatsapp gesprekken moet hebben gehad (groepsapp/persooonlijk). Want dan zie je geen gesprek van gisteren meer staan als je whatsapp opent. Op dagen dat het dreigt op minder dan negen te eindigen ga ik bewust berichtjes sturen in groepsapps of mensen persoonlijk appen zodat ik mijn minimum haal. Ik vind mezelf een beetje zielig, dus hoop dat er meer mensen zijn die dit doen hahahah.
- Ja, je bent de enige (waar maak je je druk om vrouw?)
- Nee, ik doe dit ook!
0 stemmers
Hahah ik doe dit niet, maar snap het wel. Ik archiveer elk gesprek aan het einde van de dag. Voelt echt fijn.
Haha same. Alles en iedereen die ik niet in mijn blikveld wil: gelijk archiveren.
Ik kan altijd zo agressief worden als ik mijn broek uittrek en mijn sokken (of één sok) dan mee uit gaan. Blijf gewoon aan mijn voeten. Ben ik de enige?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, ik word hier ook altijd bloed chagrijnig van.
0 stemmers
Dit dus ja
Niet als je van broek wil wisselen
haha een van mijn grootste ergernissen idk why
soms kan ik dat zó niet hebben dat ik dan als een soort van straf zo’n sok laat liggen (alsof die sok het wat boeit)
Ligt echt aan mijn mood, maar als ik echt rust nodig heb ga ik liever in het halletje zitten dan in een coupé.
Ik vind het daar altijd zo koud. En als je pech hebt zit de wc daar ook. Ik vind op de trap zitten, als het heel druk is, dan wel weer chill. (oh krijg gewoon heimwee naar een druk en vol ov)
Ik zit het liefst meteen de eerste plek nadat je de coupé binnen stapt, het liefst die met maar één zitje want dan kan niemand naast je zitten.
@Marquez
Lol, same. Zou best vrijwillig in die overvolle trein naar DH willen zitten. En normaal HAAT ik die met heel mijn hart.
Vaak als ik iets saais aan het doen ben, bijvoorbeeld een route fietsen die ik vaak fiets of iets saais op mijn werk, doe ik in mijn hoofd alsof ik tegelijkertijd iemand een rondleiding aan het geven ben Dus echt “Kijk en hier rechts heb je het park… Oké, nu gaan we door het tunneltje, het is beschilderd door kunstenaar X”
- Ja
- Nee ik doe dit ook
0 stemmers
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar vanaf nu ben je niet meer de enige, vind het echt briljant!