Ben ik de enige die wel eens gewoon een blik linzen of kikkererwten als maaltijd eet?
- Ja, je bent de enige
- Nee, doe ik ook wel eens
0 stemmers
Ben ik de enige die wel eens gewoon een blik linzen of kikkererwten als maaltijd eet?
0 stemmers
Ik deed dit wel eens met kikkererwten totdat ik dit recept ontdekte. Ik heb nu gewoon bakjes met dat spul in de vriezer staan. Echt chill voor kikkererwten-fans.
Oh chill, klinkt lekker!
Klinkt lekker, ook als iets dat ik zou maken!
Gewoon uit het blik eten doe ik echt uit efficiĂ«ntie. Als ik niet echt ergens zin in heb, of geen moeite wil doen, of niks in huis heb, maar wel iets moet eten. Beetje mijn versie van âdan maar een boterham met pindakaasâ
Vroeger wel. Of een pot sperziebonen.
Ben ik de enige die enorm veel waarde hecht aan de geschiedenis van haar google maps timeline? Soms dan vraag ik me af waar ik drie jaar terug op deze dag was en dan ben ik zo blij dat ik dat kan terug zien. Soms ga ik er helemaal voor zitten en dan ben ik weer helemaal in dat moment.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ben ik de enige die tijdens het wakker worden niet meer weet waarover ik gedroomd had, maar overdag wel flashbacks krijg?
0 stemmers
Hoe zie ik dit?
Als je de google maps app aanklikt zie je onderaan de pagina een paar opties : Verkennen, gaan, opgeslagen, bijdragen en updates. Klik dan op opgeslagen en als je dan wat naar beneden scrollt zie je de optie timeline. Daar kan je het zien.
Ben ik de enige die het HEERLIJK vindt om producten op te maken? Van shampoo tot boterkuipjes. Ik wil het opmaken!
0 stemmers
Ik had als kind zelfs het omgekeerde vond het moeilijk om in mijn ogen âspecialeâ zeepjes op te maken en bewaarde ze zo lang dat ze dan uiteindelijk niet meer goed waren.
Ben ik de enige die bij een pot augurken altijd de neiging heeft om een slokje te nemen van dat sap?
0 stemmers
ik heb een keer zon potje leeggedronken, krijg je echt super erg maagzuur van.
Ik wil altijd heel graag meer vrij en minder werken, om er dan achter te komen dat ik eigenlijk veel gelukkiger ben na een dag werken dan na een dag vrij. Voel me op een vrije dag vaak moe, leeg en gestrest, terwijl na een dag werken juist vrolijk ben. Maar vervolgens blijf ik gewoon meer vrij willen en uitkijken naar vrije dagen. Ik heb ook geen idee waar het door komt. Herkent iemand dit?
0 stemmers
Disclaimer: ik heb mijn eigen pot augurken want niemand thuis deelt mijn passie voor ingelegde komkommers
Ik heb dit ook, zoân drang om productief te zijn. En ik rust dan te weinig en als ik rust ga ik bijna stressen omdat ik niks zinnigs doe
Deed je dit nuchter of onder invloed??
Mijn kat drinkt wel uit het blikje als ik t neerzet. Doet zân poot erin en likt die dan af. Ik zelf moet er niet aan denken