Niet alles, maar wel een slokje. En ik at ze vaak koud
Koud met curry
Een vriendin van mij heeft eens gezegd dat knakworstensap naar de ochtendurine van haar vriend ruikt dus ielllll nee dat drink je toch niet
Snooki deed dit ook! Heldin. Nee wacht ik dacht dat er augurken stond
Niet om mijn hobby te promoten. Maar gewoon mijn inhoudsloze leven laten zien en dan gratis spullen krijgen van loavies.
Wat is jouw hobby? Dus missch in 2021 new year new you new career?!
Ben ik de enige die soms bij het kijken naar een tv-programma, film of serie een gevoel in m’n buik voelt als iemands blik verandert in een intense of indringende blik? Ik heb bijv bij een discussie in een talkshow als de camera ineens de veranderde intense blik van de andere partij in de discussie filmt, dat ik dan een soort vlinder of een spanning in mijn buik voel alsof ik zelf aan tafel zit in discussie met diegene. Dat buikgevoel van een achtbaan, alleen dan heel kort, 1 seconde ofzo.
- Ja je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Ja zo’n voldoening als iets op is en ik het weg kan gooien! Om dan vervolgens gewoon weer iets nieuws te kopen natuurlijk, dus in the end geen verschil
Ik begrijp je heel goed! Maar ik heb in de loop van mijn werk wel twee vrienden gemaakt en met hen heb ik het over heel andere dingen. Zij hebben ook mijn privénummer inmiddels. In de appgroepen van mijn werk irriteer ik mij mateloos aan gifjes en rare memes.
misschien kan je iets zeggen van dat je met een life coach hebt gepraat en dat je er daardoor achter bent gekomen dat je de work life balance goed moet handhaven en dat je daarom hebt besloten buiten werk niet meer met werk bezig te willen zijn en voor je eigen gezondheid daarom uit de app gaat.
kijk ik zou wel een beetje kotsen als een collega dit zou zeggen maar ja als die mensen je toch niks boeien… ze kunnen er moeilijk tegenin gaan. zeker als je een hippe manager hebt zal die dit misschien wel waarderen en heel sterk en waardevol vinden.
ja oke maar spreek jezelf dan uit? en dan niet tegen mij maar tegen hem.
Als het collega’s zijn met een goed gevoel voor humor vind ik dit op zich best leuk (ik ben die collega die het liefst in alle mails meme’s en gifjes meestuurt) maar het beperkt zich wel tot werktijd. Het aantal collega’s waarmee ik buiten werktijd uberhaupt nog contact heb beperkt zich echt tot 2 mensen, inclusief oude collega’s.
Dat meen je niet! Wat erg. Dan zijn mijn collega’s nog netjes.
Zitten daar ook leidinggevenden bij? Niet okay (sowieso niet hoor maar als hoger management hier deel van uitmaakt euhhh)
Ben ik de enige die Ariana Grande totaal niet verstaat in No tears left to cry?
- Ja
- Nee, versta er ook geen bal van
0 stemmers
Huahuehuehawahaaaaay
Of zingt ze dat niet?
“yuh”
Ben ik de enige die het heel satisfying vindt om pennen op te maken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik turf het zelfs in mijn bullet journal wanneer ik weer eentje op heb gemaakt
Ik heb echt een bloedhekel aan als iemand iets aan je wil laten ruiken en dan zonder te vragen iets, of nog erger zijn/haar vingers, onder je neus duwt. Ik word dan echt buitenproportioneel boos en geïrriteerd, vooral als het iets is dat vies ruikt (‘wow moet je ruiken, dit is smerig!!’). Ik snap trouwens dat niemand dit echt leuk vindt, maar ik krijg echt de neiging om iemand te slaan, voel me dan helemaal een beetje geïntimideerd alsof iemand zo in m’n zone komt. Ben ik de enige die dit zo heeft?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Ik kwam hier trouwens op omdat mijn man dus regelmatig heeft dat hij aan z’n vingers ruikt, een beetje verward kijkt en dan zonder iets te zeggen z’n vingers onder mijn neus duwt. Zó irritant vind ik dat.
Haha ja sowieso mensen die ervan houden om aan vieze dingen te ruiken. Prima dat je die hobby hebt maar val mij er niet mee lastig