Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik word al onpasselijk van het lezen van je verhaal :sweat_smile:

8 likes

Dit klinkt echt heel goor, wat hij doet. Ik word helemaal misselijk van enkel het lezen ervan :sweat_smile:. Dus nee ligt zeker niet aan jou.

Ik heb dus een gewoonte ontwikkeld dat ik elke dag minimaal 9 whatsapp gesprekken moet hebben gehad (groepsapp/persooonlijk). Want dan zie je geen gesprek van gisteren meer staan als je whatsapp opent. Op dagen dat het dreigt op minder dan negen te eindigen ga ik bewust berichtjes sturen in groepsapps of mensen persoonlijk appen zodat ik mijn minimum haal. Ik vind mezelf een beetje zielig, dus hoop dat er meer mensen zijn die dit doen hahahah.

• Ja, je bent de enige (waar maak je je druk om vrouw?)
  • Nee, ik doe dit ook!

0 stemmers

1 like

Hahah ik doe dit niet, maar snap het wel. Ik archiveer elk gesprek aan het einde van de dag. Voelt echt fijn.

2 likes

Haha same. Alles en iedereen die ik niet in mijn blikveld wil: gelijk archiveren.

4 likes

Ik kan altijd zo agressief worden als ik mijn broek uittrek en mijn sokken (of ƩƩn sok) dan mee uit gaan. Blijf gewoon aan mijn voeten. Ben ik de enige?

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, ik word hier ook altijd bloed chagrijnig van.

0 stemmers

Dit dus ja

1 like

Niet als je van broek wil wisselen :grimacing:

2 likes

haha een van mijn grootste ergernissen idk why
soms kan ik dat zó niet hebben dat ik dan als een soort van straf zo’n sok laat liggen (alsof die sok het wat boeit) :woozy_face:

10 likes

Ligt echt aan mijn mood, maar als ik echt rust nodig heb ga ik liever in het halletje zitten dan in een coupƩ.

3 likes

Ik vind het daar altijd zo koud. En als je pech hebt zit de wc daar ook. Ik vind op de trap zitten, als het heel druk is, dan wel weer chill. (oh krijg gewoon heimwee naar een druk en vol ov)

2 likes

Ik zit het liefst meteen de eerste plek nadat je de coupƩ binnen stapt, het liefst die met maar ƩƩn zitje want dan kan niemand naast je zitten.

@Marquez
Lol, same. Zou best vrijwillig in die overvolle trein naar DH willen zitten. En normaal HAAT ik die met heel mijn hart.

6 likes

Vaak als ik iets saais aan het doen ben, bijvoorbeeld een route fietsen die ik vaak fiets of iets saais op mijn werk, doe ik in mijn hoofd alsof ik tegelijkertijd iemand een rondleiding aan het geven ben :sweat_smile: Dus echt ā€œKijk en hier rechts heb je het park… OkĆ©, nu gaan we door het tunneltje, het is beschilderd door kunstenaar Xā€

Ben ik de enige weirdo?
  • Ja
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

1 like

Ik heb dit nog nooit gedaan, maar vanaf nu ben je niet meer de enige, vind het echt briljant!

4 likes

Ik doe dit soms maar ook wel eens bedenk ik een gepaste soundtrack voor mijn saaie fietsroute. :upside_down_face:

3 likes

Ik doe ook bij koken alsof ik een kookvlog maak en bij mn doucheroutine enzo alsof ik een beautyvlog doe

13 likes

Het is vast wel herkenbaar voor sommigen om een voorkeur te hebben voor even getallen. Ik heb dit vooral als ik schoenen koop, dan koop ik ze te klein of te groot omdat ik zelf een oneven schoenmaat heb. Heel sneu eigenlijk. Ik vroeg me af of anderen dat met die schoenmaten ook herkennen.

• Je bent de enige die dit doet
  • Ik doe dit ook

0 stemmers

Ik doe het zelf niet maar ken wel mensen die- als de de volumeknop van de radio ofzo opdraaien- perse een even nummer willen zien :sweat_smile:

3 likes

Ja dat heb ik ook (maar ik wil 10-15-20-25 enz), maar met schoenen heb ik dat niet.

4 likes

Alleen op mijn rekening eigenlijk, stel er staat blabla euro en 74 cent op mijn spaarrekening dan moet ik die 74 cent ophogen naar een euro.

5 likes