Ja een vriendin van mij zet haar wekker op 7.16, 7.31, 7.46 enz, snap dat eeeeeeecht niet.
Omdat 11 een priemgetal is haha dat is dan weer mijn tic. Met schoenen gelukkig geen last van.
7.16 doe ik ook, want als ik 7.15 zou doen dan is 7+1+5= 13 en daar kan ik niet tegen. Ook als ik 's nachts wakker word, en ik kijk op de klok en de getallen zijn samen 13, dan moet ik dus een minuut naar die klok kijken totdat het weer 14 is. Geen idee waarom ik het doe ook.
Hahaha dit vind ik ook genieten! Wat goed dat je dit doet
Hahaha fantastisch, nu wil ik dit ook doen
⦠crackers (oid) echt minder lekker vindt om te eten als ze gebroken zijn? Ik zou ze dan echt het liefst gewoon weggooien en een nieuwe die nog helemaal heel is pakken (doe ik stiekem ook best vaak maar heb nu een heel pakje dat gebroken is en dat vind ik wel weer heel zonde)
- Ja, je bent de enige love alle crackers
- Nee ik wil ook liever hele crackers
0 stemmers
Vooral kut dat je er iets op gesmeerd heb en het dan breekt. Of als het tijdens het eten afbreekt en dan je beleg ondersteboven op je bord ligt š„²
Tijdens het fietsen tot 10 telt met trappen en dan weer bij 1. Ik doe dat best vaak, omdat ik dan harder doortrap voor mijn gevoel. Ook omdat ik weet dat ik 1,5x de afstand tussen 2 lantarenpalen afleg bij 10 keer trappen.
- Je bent de enige
- Dit doe ik ook
0 stemmers
Wel herkenbaar op momenten dat ik er doorheen zit en echtttt niet meer kan. En dan toch wil doorzetten. Maar ik doe dit niet standaard bij fietsen haha
Heb je ook wel eens dat je de neiging hebt om elbow drops te doen als je aan het fietsen bent?
zo zin in een rocycle lesje nu
Ik ben echt een verpakkingen snob. Als een pak wc rollen geen handvat heeft dan koop ik het niet. Ik wil dat er een sluiting zit op een pak gezichtsdoekjes (niet zoān goor plasticje). Ik wil een broodzak met een clipje, niet met een plakbandje. Ik wil een bakje olijven mĆ©t deksel (geen los velletje plastic). Ik koop geen bakje aardbeien zonder deksel. The list goes onā¦
Ik betaal ook met liefde een stuk meer voor een product dat handiger is in gebruik.
Ben ik de enige?
- Jaaaaaaa
- Neeejohhhhhh
0 stemmers
Ik ben zo iemand die het wel irritant vindt, bij het gebruiken en opbergen en denk: zucht had ik maarā¦
Om het dan tijdens boodschappen weer te vergeten te kopen, en dan weer te irriteren en⦠(groundhogday)
Haha ja herkenbaar. Daarom bespaar ik mezelf de frustraties door gewoon slim te kopenš
Jaaaa vooral alle borrelhapjes dingen bij de AH, vroeger zat bijna op alles gewoon een dekseltje en nu zoān dom plastic velletje dat je altijd kapot scheurt.
Juist niet, hoe minder verpakking en plastiek, hoe beter.
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar goed mijn titel zegt ook wel genoeg denk ik.
@anon31495790 @Marquez maar vinden jullie de nieuwe K3 ook leuk? Voor mij blijft de oude oude K3 met Karen, Kristel en Kathleen gewoon K3, alles daarna is nep.
Sommige liedjes vind ik wel leuk en goed. Net als toen Josje er bij zat. en de oude K3 heb ik nooit live gezien, de nieuwste wel, bij Chantal Janzen pyjama ding. Was wel leuk!
Maar er zitten ook veel liedjes tussen dat ik denk neeee hier ben ik echt te oud voor (neemt niet weg dat het nog steeds goed in elkaar gezette liedjes zijn.)
Je hebt een vriend blijft mooi en Leonardo zit zo vaak random in mijn hoofd.