Sowieso. Paprika’s in plastic koop ik bijvoorbeeld ook niet. Onnodig en gedoe met plastic eraf halen.
Ik ben vast niet de enige dus mede-dorstigen hallo
Ben ik de enige die zou willen dat het menselijk lichaam meer vloeistof aan zou kunnen zodat ik gewoon 24/7 aan door kan drinken? Ik heb gewoon altijd dorst en als het kon zou ik aan een stuk door drinken. Vooral koffie. Het allerliefst zou ik heel veel koffie willen kunnen drinken
- Nee ik ben ook zo
- Ja je bent de enige ookal ben je dat vast niet
0 stemmers
Dat ik dan 400 keer naar de wc moet neem ik maar voor lief want ik heb kort geleden nog 2 koppen thee op oid en ondertussen al een kwartier zin in koffie.
Ik zou ook graag willen dat koffie/thee/limonade net zo goed was voor je lichaam als water want fuck water
Ik zou juist willen dat het lichaam minder vloeistof nodig had Ik heb vrijwel nooit dorst en kan niet veel (achter elkaar) drinken zonder me niet lekker te gaan voelen.
Zo herkenbaar. Ik drink een glas drinken ook in 1 keer op terwijl mijn vriend de hele avond doet over 1 glas cola. Ik drink echt liters thee op een dag, dan nog een Dopper of 2 met water bij het ontbijt. Ik drink echt bizar veel en moet ook honderd keer plassen. Vooral thee valt gewoon zo door me heen naar beneden.
Ja dit heb ik ook, ik ben gewoon een trechter
Hahahaha ja zó herkenbaar. Vooral als ik overdag thee/water drink en dan savonds nog wijn ga drinken. Dan kan ik beter de rest van de avond op de wc blijven want dan is het hek plaswise echt van de dam
Ik zou vooral een grotere blaas willen haha
Ben ik de enige die een hekel heeft aan outfits verwisselen op een dag?
Wat ik 's ochtends aantrek wil ik gewoon die dag aanhebben. Zo’n gedoe met andere kleren aan doen, krijg het koud dan ook als ik m’n kleren uittrek.
En dan krijg ik altijd een dilemma in mijn hoofd als ik bijvoorbeeld ga klussen. Eigenlijk wil ik dan mijn kluskleren niet aandoen en het in mijn gewone kleren doen. Maar dan overtuig ik mezelf uiteindelijk toch ervan dat ik geen verf wil op m’n nieuwe spijkerbroek. Toch doe ik het dan met frisse tegenzin. 1 keer aankleden en uitkleden op een dag moet genoeg zijn.
- ja, je bent de enige
- nee dit heb ik ook
0 stemmers
ja heerlijk 3 of 4 liter drinken op een dag.
maar ik las laatst op internet dat je jezelf diabetes kan drinken dan en dat wil ik niet dus probeer mezelf nu toch maar te begrenzen.
Ik heb het tegenovergestelde. Thuis draag ik altijd chillkledij maar wil ook een beetje deftig zijn als ik naar buiten ga en dus verwissel ik dat soms een paar keer op een dag
Hier de variant chill kleding overdag thuis en zodra er een videocall is gaat de trui uit en trek ik een nette bovenkleding outfit uit de kast. 5 minuten na de call kleed ik me weer terug om En dan kan ik me zo 3x op een dag omkleden omdat ik soms ook besluit dat ik naar vrienden ga en dat natuurlijk niet altijd kan in chill kleding.
Ben ik de enige die regelmatig de hik krijgt bij het eten van droog brood?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ik heb dit bij rauwe wortels lol.
Ik ook!! En bij hete (pittige) dingen.
K3 en business
Samenvatting
Ik denk dat hiervoor eigenlijk de theorie voor normale (familie) bedrijven ook geldt:
De eerste generatie (karen, kristel, kathleen) doet het met ziel en zaligheid, heeft het eigenhandig opgebouwd en heeft de kans gehad om met vallen en opstaan beter te worden en uit te groeien tot een succes.
De tweede generatie neemt het stokje over (Josje), stapt in een succesvolle business, maar heeft nog goede banden met de originele formatie en wordt intern opgeleid.
De derde generatie (hanne, klaasje, marthe) voelt minder betrokkenheid bij het ontstaan van de formatie, het schip vaart al met volle zeilen en de koers is al bepaald. Blijft performen waar het mee begonnen is, maar voelt niet die connectie met het oude werk. Probeert pogingen te doen om opnieuw hip te worden, maar faalt hier meestal in.
Daar komt natuurlijk nog bij dat ‘wij’ verbitterde fans zijn die gewend zijn aan de originele samenstelling en de originele sound - niet altijd een objectief betrouwbare oordelaar. Alles wat nieuw is druist in tegen onze verwachtingen van en denkbeelden over k3. Wij zijn nu de boomers die zeggen ‘maar vroeger was alles beter’, toen een magnum nog een pakje boter was etc.
Sorry lang verhaal en niet heel samenhangend want het is laat en ik heb de hele dag productief moeten zijn
Door al die berichten op K3 op het forum denk ik dat we hier wel een soort van Football Inside maar dan K3 Inside kunnen opstarten als er weer een talentenjacht komt.
“Even terug naar de performance van Kelsey (eigenlijk Chelsea) vanavond. Haar handbewegingen tijdens Oya lélé waren niet synchroon met die van de professionele lieden. Bovendien denk ik niet dat een blonde coupe haar zal staan.”
"Ik denk dat jij straks nog je mening zal moeten gaan bijstellen X. Twee vlechtjes in het haar en ze zal niet alleen de harten stelen van de kinders, maar ook van de papa’s. "
Als ze een nieuwe talentenjacht opzetten dan meld ik mij (of mag je me taggen want ik kijk normaal geen tv).
Nou dan heb ik goed nieuws voor je, want VTM en SBS6 hebben al bekend gemaakt dat ze de handen opnieuw ineen zullen slaan voor een nieuwe talentenjacht
edit: ze zeiden waarschijnlijk sorry ik ben weer eens te enthousiast
Waarschijnlijk is op televisie altijd een ja. Als ze ergens geld mee kunnen verdienen doen ze dat.
Ik vind het nog steeds jammer dat bij k3 zoekt k3 Lauren er niet in kwam, ik vond haar er echt goed in passen.
Ik vind al die quotes over papa’s die ook genieten van k3 leden maar een beetje creepy