Ben ik de enige die (Deel 1)

Gewoon doen! Het is toch gaaf als het je lukt, mocht het niet lukken is het denk ik alsnog een hele leuke ervaring om mee te doen aan zo’n show.

Glitterblousje an en gan.

4 likes

Doeeeeee! Ik stem sws op je, ga vast een spandoek maken brb

17 likes

Ben ik de enige wiens handen en voeten gaan zweten als ze koud zijn? Dit kan ook gebeuren als ik gewoon sokken aan heb, daarom doe ik soms ondanks mn koude voeten toch mijn sokken uit, omdat ik anders het vies vind voelen. Tot nu toe heb ik niemand gevonden die hier ook last van heeft.

• Dat heb ik ook wel eens
  • Nee, dit heb ik niet: je bent de enige

0 stemmers

Ik heb dat in mijn sloffen, dan heb ik het koud en krijg ik toch zweetvoeten en dat is zo goor :face_vomiting:

1 like

Ik zweet sws als ik het heel koud heb :woman_shrugging:

Ben ik de enige die bij warm of koud weer minder zin heeft om zich leuk aan te kleden? Leuk aankleden bij 18 graden: :+1:
Leuk aankleden bij 2 graden: :-1:
Ik draag nu alleen maar broeken en truien :anguished:

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Ben ik de enige die een kromme rechterpink heeft met een soort gat of kuil van het vasthouden van mobiele telefoon. :exploding_head:

• Omg nou je het zegt!
  • Jaa dit heb ik ook, wist ik al
  • Wtf, je bent de enige

0 stemmers

1 like

Het is niet zo dat je het echt mega goed ziet, maar ik voel wel echt zo’n deukje daar haha

Ik heb wel een misvormde pink, maar niet door mijn telefoon. Ben ermee geboren :joy:

Zet even een foto in een spoiler, omdat mijn ex mij vaak vertelde dat mijn pink er vies uitzag en dat ik hem normaal moest doen, nou sorry vriend maar dit is gewoon mijn pink

Samenvatting

6 likes

Wat een nare opmerking van je ex! Ik snap sowieso nooit dat mensen dit soort dingen vies vinden. Dat je misschien even denkt “huh die pink is scheef” ofzo is eventueel begrijpelijk. Maar waarom zou het vies zijn? Mijn vingers staan trouwens bijna allemaal een beetje scheef en het valt me niet eens meer op (ook bij anderen niet).

3 likes

Iedereen in Nederland lijkt nu schaatskoorts te hebben. NOS heeft er een liveblog over, social media staan vol met schaatsfoto’s, wegen worden afgesloten… Maar 't doet mij echt helemaal niks. Ben ik de enige die geen schaatskoorts heeft?

• Ik heb ook geen schaatskoorts
  • IK. MOET. SCHAATSEN.

0 stemmers

Ik heb wel een klein beetje fomo als ik al die foto’s zie, maar ik weet ook dat ik na 5 min al pijn aan mn benen of enkele ofzo heb en van het ijs af ga dus ik ga niet eens moeite doen. :joy:

5 likes

Ik vind schaatsen er altijd leuk uitzien maar het valt altijd tegen hahah dus inmiddels weet ik wel beter en laat ik het lekker aan me voorbij gaan.

4 likes

Ik vind het idee van schaatsen echt amazing, maar weet ook dat ik gigantisch bang ben om te vallen op ijs en het evenwichtsgevoel van een pinguin heb…

3 likes

Die fomo heb ik ook wel! Het ziet er zo idyllisch uit. Maar het idee om op dat dunne laagje ijs te gaan staan vind ik zéér onprettig (om vervolgens met je reet in de koude sneeuw je schoenen weer aan te trekken). Ik wacht wel tot het weer skeelerweer is. Betere temperatuur en lekker in het bos :woozy_face:

Ik vind schaatsen gevaarlijk. Ben een paar keer hard gevallen en vind het ook eng en bibberig. Een naar gevoel.
En dan kan je ook nog eens door het ijs zakken. Voor een minimaal leuke activiteit vind ik dat echt een groot nadeel.

5 likes

Same, mijn enkel kan het niet aan en na een rondje is het zuur met een zeer been naar huis. MAAR TOCH WIL IK - maar ook weer niet - en ben ik zuur dat niemand me echt specifiek vraagt om mee te gaan

Wanneer een kledingstuk zo versleten is dat ik het weg moet doen, dan zou ik eigenlijk het liefst exact datzelfde kledingstuk opnieuw kopen.
Ik heb twee jaar geleden bijvoorbeeld een blouse weggegooid omdat de stof na al meerdere keren repareren echt op was. Ik ben inmiddels dus al twee jaar op zoek naar een vervanger maar nog steeds niet gevonden :sweat_smile:
Ben ik de enige?

• Nee ik heb dit ook
  • Ja je bent de enige, ik herken dit niet

0 stemmers

Dit is mede de reden dat ik wat betreft bepaalde artikelen echt heel kieskeurig ben qua kwaliteit. Ik wil er echt vet lang mee doen omdat je soms niet meer hetzelfde kan kopen, ook niet tweedehands.

2 likes

Ik heb dit altijd met broeken, ook wel eens met andere kleding inderdaad. En dan zó’n spijt dat ik niet direct drie dezelfde gekocht heb :joy:

1 like