Ik zoek nog steeds naar antraciet veterlaarzen, had zulke mooie maar de zool was op en toen dacht ik nog niet aan een schoenmaker .
Ik koop bepaalde kledingstukken vaak dubbel als ik ze echt leuk vind. Dan heb ik ze gelijk reserve als ze versleten zijn
Tegenovergestelde heb ik zelfs. Als er ergens slijtage is aan een kledingstuk kan ik het echt niet meer met plezier dragen. Zelfs een klein haaltje op een onzichtbare plaats kan ik niet aan. Dan gooi ik het nog liever weg.
Dit heb ik vooral als m’n benen geschoren zijn en ik kleine stoppeltjes heb. Doet echt pijn.
Pinda’s vind ik los echt niet lekker, maar ik ben echt gek op pindakaas
- Heb ik ook!
- Je bent de enige
0 stemmers
Pindakaas vind ik echt niet lekker, maar ik ben echt gek op losse pinda’s.
- Je bent de enige
- Heb ik ook!
0 stemmers
Ik kan absoluut niet wandelen of hardlopen met muziek aan of een podcast op. Moet altijd de omgeving horen.
Ben ik de enige?
- Ja, ik kan dat wel
- Nee, ik kan dat ook niet
0 stemmers
ik doe 50/50, dus 1 oortje in en de andere laat ik gewoon hangen zodat ik wel iets aan omgevingsgeluid heb
Als ik met de hond wandel kan ik dat ook absoluut niet, in m’n eentje wel
Ben ik de enige die meestal alleen het kinderzitje van een winkelwagentje gebruikt voor haar boodschappen? Minder bukken en alles lekker dicht op elkaar.
- ja je bent de enige
- nee dat doe ik ook
- ik gebruik nooit winkelwagentjes
0 stemmers
Ja!! Vooral als het weinig is. Bij de Jan Linders kan ik ook bijna niet de boodschappen uit het karretje halen als het zeg maar onder dat kinderzitje ligt. Dan moet ik echt op het puntje van mijn tenen gaan staan. Dus ik zorg als ik veel boodschappen heb ook altijd dat ik omhoog kan stapelen zodat alles voor in het karretje kan
En dan vallen m’n appels door die kut gaten voor benen van de kids. Al zo vaak gebeurd maar ik ben hardleers.
Ik kreeg een keer een tip van een ah-medewerker toen dat bij mij ook gebeurde. Er zit een klepje in wat je omhoog kan doen, dan valt het er niet uit.
Ik doe veel meer boodschappen dan in het zitje passen. K doe gewoon een tas in de kar en dan scannen en in de tas. En dan hoef ik alleen maar de tas in de auto te tillen.
Bij de AH in mijn oude buurt hadden ze van die karretjes voor 2 mandjes. Snap niet dat ze die niet overal hebben nu (of in ieder geval een paar). Veel handiger dan die stoelendans die 50 man met zo’n mega kar moet doen. En ook die mensen die bij de zelfscan niet doorhebben dat je je wagen NAAST de scan kan zetten pfffff
Ja deze heeft mijn ah ook
Mijn jumbo heeft lage karretjes. Of juist hoog. Je kan er minder in kwijt en is niet zo diep. Voel me altijd heel awkward bij een andere winkel met echte karretjes.
Om een of andere reden vind ik dat soort van vies omdat kinderen met hun poepreet daar zitten.
Gelukkkg hoef ik bijna nooit een kar en meestal een mandje.
OMG YES!!! Echt leuk
Ben ik de enige die soms een product koopt omdat het de laatste is, terwijl je het niet nodig hebt?
- ja je bent de enige
- nee dat doe ik soms ook
0 stemmers
Ik heb vandaag een Oreo paashaas gekocht omdat ik het zo zielig vond dat ie alleen in het schap stond, terwijl een andere smaak nog in grote hoeveelheid beschikbaar was.