Ben ik de enige die (Deel 1)

Sommige vragen zijn totaal niet relevant voor het onderzoek. Als een fabrikant wil weten of bepaalde vleesvervangers in trek zijn is het toch onnodig om een vraag toe te voegen over ‘seksuele voorkeur’?

Ik heb ook vaak het gevoel als studenten een vragenlijst maken dat er vaak vragen tussen staan die totaal niet relevant zijn.

1 like

Ik heb vaak het idee dat ze voor marketingdoeleinden toch graag weten of het product het beter doet onder een bepaalde (doel) groep want stel je voor dat je ergens nog een pink tax op kan smijten, wil je niet mislopen toch… :roll_eyes:

1 like

Of tijdens de Pride een boot in de vorm van een regenboogworst. “Of je ook vegetarische worst ook lust?”

1 like

Vaak op het LinkedIn icoontje klikt als ik naar de instagram van een merk/ persoon wil gaan?

• Nee, doe ik ook wel eens
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die nog steeds chocolade kruidnoten heeft?

• nee, heb ik ook
  • ja, voorzover ik weet wel

0 stemmers

Wauw ik zou willen dat ik die nog had. Had je veel ingeslagen of bewaar je nog een voorraadje voor een speciaal moment?

1 like

Ik heb ze nooit gehad

2 likes

Mja redelijk wat, twee grote zakken bij de Kruidvat als impulsaankoop. Zitten in zo’n plastic koker van Jodekoeken (die dingen vind ik echt handig), dus blijft goed. Heeft niks met discipline te maken, was ze gewoon vergeten.

1 like

Dan is nu de vraag of je de enige bent.

1 like

Je bent nooit de enige

2 likes

Ben ik de enige die een tien uur durende tongsessie zou willen hebben met Thierry?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ook

0 stemmers

hmm

Uiteraard alleen tegen een tongkostenvergoeding van 1 miljoen.

6 likes

Oh ja dat is waar ook.

Ben ik de enige die het altijd koud krijgt als ze iets kouds drinkt? Nee natuurlijk niet maar waar is mijn fellow kou sensitive fam

• Ja je bent de enige ookal ben je dat toch niet
  • nee ik ook!!!

0 stemmers

Ik dronk net een glas cola uit de koelkast en here I am bibberend met twee dekens en een trui. Waarom, lichaam? Waarom

Als ik heel snel een pagina tekst zie, lees ik vaak zinnen verkeerd omdat ze dan door elkaar heen lijken te lopen of omdat ik worden verkeerd lees.
Net viel mijn blik op de voorpagina van nu.nl bijvoorbeeld op dit stukje

En dan lees ik eerst “Paus Franciscus doodgereden in Irak”, denk ik “HUH” en pas als ik het daarna nog een keer bekijk zie ik wat er echt staat.
Ben ik de enige die dit vaak heeft?

• Ja, ik heb dit (bijna) nooit
  • Ik heb dit soms
  • Nee, ik heb dit ook heel vaak

0 stemmers

ik lees eigenlijk alles een beetje schuin en werkt goed tot je een bepaalde manual van een systeem voor je hebt liggen of echt iets van begin tot eind moet lezen of een IKEA handleiding ofzo. Tering wat duurt dat lang.

1 like

Bedoel je met schuin scannend? Want dan snap ik precies wat je bedoelt :grin:

ik heb dit vooral heel erg met ijs. En ik eet veel ijs, ook in de winter, dus dan maak ik erna standaard een kop thee klaar anders zit ik echt te rillen van de kou

1 like

haha ja ik relate. Mijn favo combinatie is ijs en warme chocolademelk :heart: perfecte combinatie

2 likes

ahaha als ik het om en om zou eten zou ik echt last van mn tanden krijgen denk ik :sweat_smile:

1 like

Hier heb ik dan weer geen last van haha, maar mijn mond is ook wel wat gewend. Mede geillustreerd door de bloedblaar die nu op mijn tond zit omdat ik mijn koffie te heet dronk :thumbsup:

1 like