Hahahaha dit vind ik zo cute
Zielig, dus ik vreet ām thuis wel opš„°
Maar eerst mag hij nog een tijdje wat andere eenlingproducten gezelschap houden in de voorraadkast gevangenis.
Deze film heeft mij echt verpest. Voel me nu soms schuldig als ik groente sta te snijden
Ben ik de enige die nu met het mooie weer de ramen open heeft, en zich daarom ineens gaat inhouden om hardop te gaan zingen omdat ik bang ben dat de buren me horen en ze dat aso vinden
- Ja je bent de enige, ik zing niet
- Ja je bent de enige, ik heb mijn ramen niet open en zing gewoon
- Ja je bent de enige, het kan mij niet schelen of de buren me horen
- Nee, ik heb deze struggle ook
0 stemmers
Maar stiekem ook als ik mijn ramen wel dicht heb.
Ik heb dit met mijn yoghurt? Zooo raar want ik vind het hartstikke lekker maar die laatste twee happen zijn soms letterlijk om te kotsen
Soms is er een zeldzaam moment dat er twee tv programmaās tegelijk komen die ik allebei wil zien maar dan loop ik vast in het kiezen, zet ik uiteindelijk een derde iets aan en kijk ik die twee dingen allebei terug. Ben ik de enige die dat doet?
- Ja, ik kan gewoon kiezen
- Nee, deze āals twee honden vechten om een been gaat de derde er mee heenā geldt ook voor mij!
0 stemmers
Ik kijk altijd alles uitgesteld/terug maar struggle dan wel met wat ik eerst moet kijken
Ik heb iedere twee weken zangles, en dat is nu ook al een paar maanden online vanwege de lockdown. Ik sta nu dus iedere twee weken die ventilatieroostertjes boven de ramen dicht te doen uit angst dat de hele straat me hoort zingen. Zo ongemakkelijk
Heb ik ook! Eigenlijk met alles wat geen āvasteā substantie heeft. Hutspot kan ik heerlijk vinden maar ik kokhals altijd. Bij vla/kwark/yoghurt idem dito.
Edit : Ik heb het ook bij rijpe bananen
Ik heb wel eens dat ik wakker word en ineens in paniek denk dat ik nog een tentamen moet doen/een bepaald vak niet heb gehaald van mijn studie, terwijl ik al lang afgestudeerd ben en werk.
- Ja, je bent de enige
- Herkenbaar
- Anders
0 stemmers
Ik ben niet afgestudeerd maar heb wel geen tentamens meer hahaha
Vreselijk deze dromen, maar ik moet zeggen dat hoe langer ik afgestudeerd ben ik ze minder vaak heb. Ik ben in mijn droom dan altijd in blinde paniek, omdat ik nog niet aan een verslag ben begonnen wat de volgende dag ingeleverd moet worden.
Haha ja dit had ik ook. Toevallig pas nog, toen droomde ik dat mijn wiskundeleraar ineens op mān werk verscheen om te vragen wat ik daar deed omdat ik nooit mijn wiskunde examen had geleerd. Moest ik toen ter plekke maken en had echt GEEN idee meer hoe ik een formule in de GR moest zetten. Geen idee waar dat vandaan kwam want de middelbare school is inmiddels toch al heel lang geleden en wiskunde was nooit een nachtmerrie ofzo. (maar dit dus wel)
In turbulente periodeās komt vaak de klassieker āwiskunde-examen middelbare school die ik opeens moet maken op de universiteitā weer voorbij.
Ik droom regelmatig dat ze erachter komen dat ik mn stageverslag (uit 2014) nooit heb ingeleverd. Ik heb het zo vaak gedroomd dat ik me ook echt afvraag of ik het ooit wel ingeleverd heb??
Edit: ik ben even mijn mail ingedoken en zie dat ik het toch wel degelijk heb ingeleverd op 18 augustus 2014
Ik droom regelmatig dat ik t middelbare niet heb afgemaakt en dat de rest dus niet geldig is.
God ja de enige regelmatig terugkerende droom die ik heb is dat ik mn studiepunten aan het tellen ben en erachter kom dat ik er een paar tekort kom dat stressgevoel bij het wakker worden is echt naar