Ben ik de enige die (Deel 1)

Wauw ik zou willen dat ik die nog had. Had je veel ingeslagen of bewaar je nog een voorraadje voor een speciaal moment?

1 like

Ik heb ze nooit gehad

2 likes

Mja redelijk wat, twee grote zakken bij de Kruidvat als impulsaankoop. Zitten in zo’n plastic koker van Jodekoeken (die dingen vind ik echt handig), dus blijft goed. Heeft niks met discipline te maken, was ze gewoon vergeten.

1 like

Dan is nu de vraag of je de enige bent.

1 like

Je bent nooit de enige

2 likes

Ben ik de enige die een tien uur durende tongsessie zou willen hebben met Thierry?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ook

0 stemmers

hmm

Uiteraard alleen tegen een tongkostenvergoeding van 1 miljoen.

6 likes

Oh ja dat is waar ook.

Nee ik ook! Gister nog gegeten. Klein zakje achterin de kast blijven liggen #score

1 like

Ben ik de enige die het altijd koud krijgt als ze iets kouds drinkt? Nee natuurlijk niet maar waar is mijn fellow kou sensitive fam

• Ja je bent de enige ookal ben je dat toch niet
  • nee ik ook!!!

0 stemmers

Ik dronk net een glas cola uit de koelkast en here I am bibberend met twee dekens en een trui. Waarom, lichaam? Waarom

Als ik heel snel een pagina tekst zie, lees ik vaak zinnen verkeerd omdat ze dan door elkaar heen lijken te lopen of omdat ik worden verkeerd lees.
Net viel mijn blik op de voorpagina van nu.nl bijvoorbeeld op dit stukje

En dan lees ik eerst “Paus Franciscus doodgereden in Irak”, denk ik “HUH” en pas als ik het daarna nog een keer bekijk zie ik wat er echt staat.
Ben ik de enige die dit vaak heeft?

• Ja, ik heb dit (bijna) nooit
  • Ik heb dit soms
  • Nee, ik heb dit ook heel vaak

0 stemmers

ik lees eigenlijk alles een beetje schuin en werkt goed tot je een bepaalde manual van een systeem voor je hebt liggen of echt iets van begin tot eind moet lezen of een IKEA handleiding ofzo. Tering wat duurt dat lang.

1 like

Bedoel je met schuin scannend? Want dan snap ik precies wat je bedoelt :grin:

ik heb dit vooral heel erg met ijs. En ik eet veel ijs, ook in de winter, dus dan maak ik erna standaard een kop thee klaar anders zit ik echt te rillen van de kou

1 like

haha ja ik relate. Mijn favo combinatie is ijs en warme chocolademelk :heart: perfecte combinatie

2 likes

ahaha als ik het om en om zou eten zou ik echt last van mn tanden krijgen denk ik :sweat_smile:

1 like

Hier heb ik dan weer geen last van haha, maar mijn mond is ook wel wat gewend. Mede geillustreerd door de bloedblaar die nu op mijn tond zit omdat ik mijn koffie te heet dronk :thumbsup:

1 like

Ben ik de enige die soms blijkbaar het idee dat ik iets moet doen niet kan loslaten en dan vergeet dat ik het al gedaan heb?
Ik heb het bijvoorbeeld met boodschappen: blijkbaar heb ik het idee dat als tandpasta in de aanbieding is, ik het moet kopen zodat ik het op voorraad heb. Maar dan vergeet ik dus dat ik de vorige 3x dat de tandpasta in de aanbieding was ik ook al ingeslagen had en nu heb ik dus voor jaren genoeg tandpasta in de kast liggen.
Of spinazie: ik was vandaag in de supermarkt en dacht OH JA SPINAZIE DAT MOEST IK KOPEN. maar toen kwam ik thuis en zag ik dat ik vorige keer dat ik boodschappen had gedaan ook al diepvriesspinazie had gekocht en dus nog een dichte doos in de vriezer heb liggen en ook nog verse spinazie in de koelkast :neutral_face:
En ja ik maak dus ook wel lijstjes maar dat helpt niet.

Ben ik de enige die dit heeft?

• Ja je bent de enige, ik doe niet vaak dingen per ongeluk dubbel
  • Nee ik heb dit ook

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die altijd de champignons schilt?

Schil jij ook altijd je champignons?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb wel een zachte tandenborstel en daarmee maak ik iedere champignon schoon. Één voor één. Echt een rot klus. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh ik heb een borsteltje in de vorm van een champignon, vind dat taakje wel rustgevend.