Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die een soort pijnpunt heeft boven haar bovenlip waar ik op kan drukken om het niesen te stimuleren als het net niet lukt? Ik denk dat daar veel zenuwen samenkomen of zo maar ik heb twee punten boven mijn bovenlip die echt een felle pijnscheut geven als ik erop duw, alsof ik er een naald insteek. Maar het helpt dus wel om te kunnen niesen.

• Ja je bent de enige
  • Nee ik herken dit

0 stemmers

Heb het nog nooit geprobeerd, dus misschien ben je eigenlijk helemaal niet de enige. Ga het de volgende keer eens proberen (als ik er aan denk, that is)

5 likes

Ik heb dit ook! Ik heb dat altijd als ik schrik (zoals met hard geluid) en dan gaat er helemaal zo’n elektrische shock door mijn hoofd lijkt wel. Heel kort gelukkig

1 like

Haha ik heb heel vaak dat ik moet niesen als ik aan m’n bovenlip zit. Dan nies ik en zeg ik “bovenlip” en dan weet m’n vriend precies wat er aan de hand is :joy:

1 like

Hard geluid, fel licht, heftige geur… doet allemaal fysiek pijn. Joh ik ben zo sensitief

2 likes

Klinkt afschuwelijk :sob:

Ben wel blij dat ik niet de enige ben. Of nou ja ben vooral blij dat niemand zei “ik heb dit ook en het bleek een hersen tumor te zijn!”

3 likes

Het hoeft niet hard te zijn maar bijv iemand die een liedje luistert over de speakers van mobiel of een “grappig” filmpje kijkt haat ik
Zo blikkig doet echt zeer in m’n hoofd

8 likes

Bedoel je zo’n hele scherpe messteek in je hersenen?

Ja :’( of nou ja zo ervaar ik het

Dan herken ik het ja, maar heb het zoals hierboven gezegd werd ook bij fel zonlicht af en toe etc. Heftige prikkels in general :joy:

4 likes

Dit had onze hond vroeger ook. Ik had dat als kind ontdekt en altijd als je op zo’n plekje duwde ging hij niesen, waardoor ik dat heel vaak deed. Heel zielig achteraf.

5 likes

ah maar hier geloof ik niet zo in :grimacing:

8 likes

Ben ik de enige die soms ze honger heeft een heel klein ding eet en dat dat gevoel dan volledig weg is?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik heb dit ook

0 stemmers

Ik ga net koken omdat mijn maag rammelt en ik eet alvast een blokje vleesvervanger, en nu is mijn trek volledig weg. Ik ga wel eten hoor, en dat zal best smaken, maar dat hongergevoel verdwijnt gewoon?

Daarover gesproken, ben ik de enige die graag rauwe vleesvervangers eet (balletjes, stukjes). Ik vind ze opgewarmd meestal niet zo maar koud echt :ok_hand: rauw is het natuurlijk niet echt trouwens

• Ja bah rauwe vleesvervanger?? :flushed:
  • Nee doe ik ook :yum:

0 stemmers

Het smaakt net zoals van die koude gehaktballetjes op feestjes vroeger (Ă  la worst kaas scenariotopic)

Ben ik de enige die slappe/tintelende benen krijgt tijdens het scheren van de oksels?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik heb dit ook

0 stemmers

Ben ik de enige die moet kokhalzen als ik een wattenstaafje in m’n oor steek?

• Ja, jij bent de enige
  • Nee, heb ik ook!

0 stemmers

1 like

Mijn vriend heeft dit ook! Alleen als hij hem iets te ver er in stopt. Gebeurt regelmatig.

1 like

Ben ik de enige die iedere dag op mijn gezicht zonnebrandcreme factor 50 draag?

• Doe ik ook!
  • Doe ik ook, maar dan SPF 30/15/etc.
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

1 like

Ik gebruik dagcrème met een spf maar dat telt denk ik niet?

Haha ik twijfel. Er zit SPF15 in mijn gezichtscrème, maar dat is geen echte zonnebrandcreme.

Nee dat is zo verdund en als het is een pot zit is de kwaliteit wat minder