Ja, volgens mij is dat iets dunner inderdaad. Ik draag bijvoorbeeld deze factor 50 iedere dag over mijn ‘gewone’ gezichtscreme
Hoe voelt deze aan? Dik, dun, plakkerig, mat, dewy?
Heel dun en droogt snel op. Echt mijn lievelings (en heb er vrij veel getest )
Ah ok. Ik heb geen pot maar een flacon van Drs. Leenarts. Weet niet eens wat de spf is maar zit wel wat in, en dat vind ik genoeg, haha.
Ik las dit terug:
En vroeg me het volgende af: Ben ik de enige die altijd moet niezen als ze haar wenkbrauwen epileert?
- Ja je bent de enige
- Nee ik herken dit
0 stemmers
Ik had net een gesprek met een vriendin en ik zei dat ik iets naar bloed vond ruiken. En zij reageerde echt super verbaasd van: huh heeft bloed een geur?? En daar was ik weer heel verbaasd over, want ik vind bloed dus echt heel sterk en vies ruiken. Dus: ben ik de enige die bloed kan ruiken in kleine hoeveelheden? Dus bijvoorbeeld bij een wondje bij jezelf ofzo. Ik word dan echt een beetje misselijk van de geur, echt zo’n zware zoutige roestgeur.
-
- Ja, ik vind bloed ook geen geur hebben.
-
- Nee, ik ruik dit ook.
0 stemmers
In navolging op deze…
- Ja, jij bent de enige?!
- Nee, dat heb ik ook!
0 stemmers
Volgens mij is dit ook de favo van @Daelyss, als mijn Rituals crème op is ga ik hem ook proberen
Heb jij toevallig ook la roche possay anthelios getest? Die raadden veel mensen mij aan, maar ik heb deze die jij plaatst ook weleens gebruikt en vond die zo lekker licht. Heb jij een voorkeur?
Geen idee of je 'm al hebt gevonden maar ik koop deze altijd via eBay! Duurt wel even wat langer maar scheelt veel geld.
Oe, @Daelyss klopt dit? Mijn grootste probleem met veel zonnebrand is nl, naast glimmen, de witte/grijzige cast die ze op mijn huid achterlaten (al helemaal met factor 50). Dus als jij daar geen last van hebt kan ik deze ook proberen.
@George @Spaarlamp Ja, is samen met die van La Roche Posay mijn favoriet. Geen witte cast, een beetje glimmend als je hem net hebt aangebracht maar eens je aan je gezichtsmake-up begint is het oké!
Via littlewonderland bestel ik hem meestal.
Ik weet niet hoe het komt dat het lijkt dat ik als enige ooit (haha) die van la roche posay echt niet fijn vond. De textuur was niet zo aangenaam, het krulde op op m’n huid zegmaar en gaf een witte waas en ik voelde het nog heel erg zitten.
Van die van Bioré kreeg ik echt een enorme oliekop. Tegen 12 uur 's middags kon je een eitje bakken op mijn voorhoofd.
ik heb jarenlang die van Biodermal gebruikt, was echt superrrr tevreden. helemaal niet vettig en matteerde! rook ook lekker en geen puistjes van gekregen. ik weet niet of deze er nog zijn. ze hebben ook van die tubes voortaan zag ik.
is ook vaak 1 + 1 bij de etos ofzo.
Ben ik de enige die niet fatsoenlijk ontspannen in een bad kan liggen? Ik heb sinds 3 jaar ofzo een bad, en sinds een half jaar (verhuisd) een iets korter bad (scheelt 10 cm ofzo), maar ik lig dus altijd aangespannen met mijn benen moeite te doen om mezelf boven water te houden (ik ben 167 ongeveer). Ligt dit aan mij(n lengte) of doe ik gewoon iets verkeerd of?
- Je bent de enige die dit heeft
- Nee ik lig ook met die struggle in bad (of ga daardoor nooit meer in bad)
- Ik herken de struggle maar ik heb de oplossing namelijk:
0 stemmers
Bij ‘gewoon’ bloed kan ik me niet direct een geur voor de geest halen, ongesteldheidsbloed wel
Ja, ongesteldheidsbloed vind ik heel anders ruiken! Een beetje muffig ofzo. Terwijl gewoon bloed vind ik juist heel 'scherp´ ruiken, een soort heel zoutig roestig ijzer.