Ik denk echt dat het mega verschilt per bad!!! Ik dacht altijd van nou ja een bad is gewoon een bad maar ik heb de laatste tijd tijdens weekendjes weg ofzo op meerdere plekken in bad gelegen maar echt niks tipt aan m’n eigen bad.
Ik heb een speciaal bad rug/nek kussentje van Ali (wit met zuignappen) en sindsdien lig ik daar heerlijk ontspannen tegenaan en kan mijn lijf wel ‘loslaten’ ofzo. Vond dat echt veel schelen qua chillen in bad.
Ben ik de enige die helemaal de kriebels krijgt van Google maps/streetview/satellietbeelden? Vooral boven water bijvoorbeeld. Helemaal anxiety/surrealistisch, een soort hoogtevrees gevoel. Alsof ik daar echt ben ofzo? Heb ik ook bij ‘de ruimte’ /space.
- Jaa heb ik ook!
- Geen idee waar je het over hebt
0 stemmers
Ben ik de enige die als iemand spook fietst expres een beetje meer naar links gaat fietsen?
Een beetje non verbaal laten merken: je fietst aan de verkeerde kant pannenkoek!
- Ja dat doe ik ook!
- Nee, mafpieper waar slaat dat op?!
0 stemmers
Ik heb het vanaf een bepaalde ‘hoogte’, als je zegmaar een groot deel of de hele wereldbol/planeet kan zien
Ben ik de enige die soms het gevoel heeft alsof ik mijn longen niet met genoeg lucht kan vullen? Alsof ik veel dieper moet kunnen inademen, maar het gewoon niet lukt.
- Ik heb dit ook wel eens
- Ik heb dit nog nooit gehad
0 stemmers
Ha, wat ben ik blij met deze vraag (of ja de antwoorden erop). Niemand van m’n vrienden/familie lijkt dit te hebben. M’n vriend vraagt na jaren soms nog steeds of ik dan geïrriteerd ben omdat hij denkt dat ik aan het zuchten ben vanwege een irritatie of zo. Ga nu ook meteen even googlen of ik er wat meer informatie over kan vinden.
Haha zo blij dat ik toch niet de enige ben
Is denk ik gewoon even een soort kortademigheid.
Heb wel echt heel veel dat spelletje gedaan met dat busje door over cadeautje en wegversperringen te springen.
Ik ontdek door deze reactie pas dat dit spelletje bestaat. Hier ga ik zoveel tijd aan verspillen.
Ja ik heb dat als ik veel spanning heb, is ‘gewoon’ hyperventilatie toch?
Ik heb het ook als ik gewoon in bed lig of op de bank zit en even diep wil zuchten. Dan voel ik soms dat het me niet lukt om diep genoeg in te ademen. Maar ik heb op dat moment geen stress of het idee dat ik last heb van hyperventilatie.
Ik heb dit boven beelden van water en natuurgebieden, vind vooral die enorme leegte heel vervelend om naar te kijken. Krijg gewoon last van hartkloppingen als ik dat zie :’)
Ik herken dit echt precies! Ik noem het altijd dat ik niet helemaal door kan ademen. Is inderdaad op de meest random momenten, ook in volledige ruststand gewoon. Als ik er op ga letten en het lukt opeens 4x achter elkaar niet kan ik wel altijd lichtelijk in paniek raken maar verder (gelukkig) nog nooit echt wat gebeurt! Zo fijn dat er meer mensen zijn die dit hebben?
Ik heb ook precies wat jij beschrijft inderdaad, dus je bent zeker niet alleen!
Ik heb dit heel vaak. Moet dan juist even diep inademen zodat alles weer opgerekt is.
En is ook echt top om lekker in paniek te raken
Ik heb dat ook vaak hoor! Wat bij mij meestal wel helpt is om even in een andere houding te gaan zitten of liggen. Foetushouding doet het vaak goed!
Ben ik de enige de haar neus zo dicht/vacuum kan zuigen? Vast niet maar mn vriend doet helemaal verbijsterd
- Ja ik kan dat
- Nee kan dat niet
0 stemmers
Ik kon dit vroeger als kind dus heel goed en won altijd alle wedstrijden neusvacuumtrekken maar nu lukt het mij helemaal niet meer? Dat is toch raar?