Ben ik de enige die (Deel 1)

Heb jij ook weleens dat wanneer je iemand ziet met dezelfde naam dat je denkt ‘die [jouw naam] is een veel leukere [jouw naam]

Dus bijv je heet Anne, dat je een andere Anne ziet en denkt van oh wow die Anne is echt een veel leukere Anne.

• nee dat heb ik niet, je bent de enige
  • ja dat denk ik weleens, je bent niet de enige

0 stemmers

Sorry was anoniem dus opnieuw gedaan

1 like

Ik speel wel vals want mijn naam komt bijna niet voor 🥲. Dus heb zelf nog nooit iemand ontmoet met mijn naam.

2 likes

Ik vind mezelf vaak de leukere

34 likes

Ik ook. De meeste vrouwen met mijn naam zijn best wel armoedig/asociaal.

2 likes

Ik besef me nu ook dat ik nog nooit iemand ontmoet heb met dezelfde naam als ik :frowning_face_with_open_mouth:

Vroeger als kind vond ik het ook heel stom dat mijn naam nooit ergens tussen stond bij naamsleutelhangers etc.

6 likes

Ben ik de enige die soms duizelig en misselijk word op bed?
Ik ga dan op bed en zodra ik lig en m’n ogen dicht doe, lijkt het alsof de hele kamer draait en word ik ook misselijk. Ik moet dan echt weer even een poosje rechtop zitten met ogen open.

• Ja je bent de enige
  • Nee heb ik ook soms

0 stemmers

Ik had deze nacht net het tegenovergestelde. Was te snel opgestaan om naar toilet te gaan en moest toen even op de grond liggen want kon niet blijven staan of zitten van de duizeligheid

Ohhh dat is ook zo naar, dat heb ik soms ook inderdaad. Alleen blijf ik meestal staan, word dan ook zwart voor de ogen en durf dan niet te gaan zitten haha.

Positieduizeligheid? Wordt blijkbaar veroorzaakt door bepaalde kristallen in je oor.

3 likes

Alleen als ik lam ben

9 likes

Even opgezocht maar er staat dat het hooguit een minuut duurt en vanzelf over gaat. Bij mij blijft het zolang ik m’n ogen dicht heb en blijf liggen.
Het is echt pas wanneer ik m’n ogen open en rechtop ga, dat het over is. Soms komt het dan nog weer terug en dan moet ik gewoon even uit bed, en dan later weer proberen te slapen.

1 like

Zelfde als mevrouw Janzen die het songfestival gaat presenteren :joy:

Of misschien tref ik altijd de ‘verkeerde’ naamgenoten en valt het eigenlijk mee.

2 likes

Ben ik enige die bij het tv programma 50/50 vier op een rij vibes krijgt? Ik wil daar echt met muntjes in spelen haha

• Ja, dit wil ik ook altijd!!
  • Nee, je bent de enige

0 stemmers

Vanaf nu wel denk ik. :joy:

1 like

Omg! Dit viel me niet eens op!

1 like

Ben ik de enige die weleens naar buiten gaat tijdens het tandenpoetsen, omdat dat voelt als kamperen?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat doe ik ook

0 stemmers

3 likes

Shittttt die paar minuutjes voor Lang Leve de Liefde zullen nooit meer hetzelfde zijn😥.

3 likes

Nou ja niet de enige, want mijn vader doet dit ook.

Ik doe het meer om wat te doen te hebben.

1 like