Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die een beetje sad is als mijn winterdekbed weer opgeborgen kan worden? Ik slaap het liefst het hele jaar door onder mijn winterdekbed want lekker zacht en dik. :heart: Slaap er ook oprecht beter onder.

• Ik geef daar niks om, slaap onder alles wel
  • Ik hou juist van mijn zomerdekbed
  • Ik hou ook heel erg van winterdekbed

0 stemmers

Enige mooie aan de herfst is dat hij er weer op kan. :rofl:

Ben ik de enige die maar 1 dekbed heeft en die alle seizoenen gebruikt? En als het echt te heet wordt alleen onder het dekbedovertrek slaapt?

• Ja ik heb meerdere dekbeddrn je bent de enige
  • Nee heb er ook maar een

0 stemmers

1 like

Ik ging gisteravond mijn bed verschonen en toen heb ik serieus een half uur gezeten “wel of geen winterdekbed” en uiteindelijk gekozen voor geen winterdekbed, maar ik mis m nu al :sob:

2 likes

Nee, je bent niet de enige! Sinds ik dit artikel gelezen heb kijk ik nooit meer hetzelfde naar Gerri. Zo kneuterig :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik zit nu juist tussen zomerdekbed of alleen dekbedhoes :joy:

Wow een echte 50/50 vraag haha
Ik heb er ook maar 1, in de winter een kruik erbij en in de zoner half onder de deken/ventilator

Ben ik de enige die in bed eigenlijk altijd wel een keer checkt of mijn vriend nog ademt? Soms voel ik zelfs even aan zijn pols… :sweat_smile:

• Nee dit doe ik ook vaak
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

2 likes

Ik deed dat bij mijn ex ook vaak, maar hij lag ook altijd op zijn rug met zijn handen in elkaar gevouwen alsof hij lag opgebaard. :joy:

16 likes

Ik lig nog lekker onder mijn donzen dekbed hoor :no_mouth:

1 like

Vooral als hij eerst ligt te snurken en dan ineens niet meer.

3 likes

Door corona heb ik sommige kennissen / collega’s lang en in enkele gevallen zelfs nog nooit in het echt gezien. In mijn hoofd sla ik daardoor steeds vaker meerdere mensen als dezelfde persoon op, terwijl ik echt wel weet dat het verschillende individuen zijn. Vooral als mensen qua uiterlijk en leeftijd op elkaar lijken én op dezelfde manier appen, moet ik me soms echt inspannen om niet in de war te raken. Ben ik de enige die daar last van heeft?

• Ja, je bent de enige. Bij mij is iedereen z’n eigen unieke zelf.
  • Nee, bij mij morphen mensen ook (steeds vaker) tot een en dezelfde persoon.
  • Anders:

0 stemmers

Ik heb wel vaker dat 1 persoon eigenlijk 2 personen blijken te zijn. Dus dat ‘morphe’ ik ze vanaf het begin totdat ik tot die realisatie kom. Niet zo vaak andersom als jij beschrijft

1 like

Ik vorm ook een beeld bij collega’s als ik ze via de mail/via de telefoon spreek. Had laatst een teams vergadering met iemand waarvan ik dacht dat diegene de pensioenleeftijd wel naderde. Hij was van mijn leeftijd.

2 likes

Is het daar een afkorting van???

2 likes

ja, vroeger kon je outfits van de sterren daar "na"kopen. heel leuk

5 likes

Bedoel je dan dat je letterlijk ‘as seen on screen’ zegt of dat je de afkorting uitspreekt als ‘essos’?

2 likes

Ben ik de enige die een zeikpatient-angst heeft? Als in: altijd bang om de dokter te bellen want wat ik heb is niet erg genoeg?

• Ja, jij bent de enige!
  • Nee, ik ben ook zo bang om aansteller te zijn

0 stemmers

Ben ik de enige die mensen meer mist na ze een periode vaak gezien te hebben en dan opeens niet? Bv als ik mijn vriend 4 dagen achter elkaar zie en dan opeens 3 dagen niet vind ik dat veel moeilijker dan wanneer ik hem die week 1 of 2 keer heb gezien en dan opeens 10 dagen niet.

• Ja herkenbaar
  • Nee ik mis iemand juist eerder in die andere situatie
  • Ik mis nooit iemand

0 stemmers

Ben ik de enige die hier op het forum soms aan het lezen is en dan denkt “waar gaaaaat dit in hemelsnaam over, waar komt deze discussie ineens vandaan” en dat dan blijkt dat ik op een topic heb geklikt dat ik nooit volg?

• Ja je bent de enige
  • Nee heb ik ook

0 stemmers

Haha ja ik ook.
Ik klik blijkbaar ook vaak per ongeluk op het impopulaire meningen topic. En dan denk ik, waarom komen al deze mensen ineens uit het niets met hun controversiele meningen, zo vermoeiend.
Of het opbiechttopic, dan denk ik waarom vertelt iedereen ineens rare verhalen. :joy:

2 likes