Ben ik de enige die (Deel 1)

Als ik tanden poets ben ik net een kleuter die alles onder kwijlt dus als ik dit zou doen zou ik een heel spoor van tandpasta door het huis hebben :joy:

9 likes

Ik poets m’n tanden in de douche want vind het zo saai. Ik moet savonds mijn make-up eraf halen, plassen en tanden poetsen en in de douche kan ik dat combineren en is niet saai maar lekker douchen

4 likes

Ik haaaaat tandenpoetsen. Zeker wanneer anderen dat in mijn buurt doen. Ik word echt misselijk als er iemand in mijn buurt zijn tanden aan het poetsen is. Bij films Zapp ik ook weg op t moment dat er tanden gepoetst worden.

4 likes

Ik heb helaas geen buiten anders zou ik t misschien wel doen. Loop vaak wel ondertussen even een rondje door t huis en ga uit het raam staren ofzo, tandenpoetsen is zo saai,

3 likes

Wandelingen doe ik inderdaad dagelijks. Naar buiten vooral als het mooi weer is of heldere lucht - maar het is wel een uitzondering.

2 likes

Thanks voor deze tip hahaha, ik vind tanden poetsen ZO saai dus ik ga dit vanaf nu doen.

1 like

Ben ik de enige die nog steeds niet van de lumen en wattages van ledlampen snapt?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik koop ook altijd maar een nieuwe lamp op de gok

0 stemmers

Ik had van gloeilampen vroeger altijd 18W en 25W voor mijn gezelligheidslampjes, maar ik begrijp nu al jaren niet meer wat ik moet kopen. Ik geloof iets tussen de 200-300 lumen, maar iedere lamp heeft weer andere codes lijkt het en sommige lampen zijn ineens knaloranje en andere weer heel wit. En als ik dan een perfecte heb gevonden, is ie even later uit de verkoop ?!

2 likes

Ben ik de enige volwassene die het leuk vindt om naar een draaiende wasmachine (voorlader dus) te kijken?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik kan er ook van genieten

0 stemmers

Vooral het moment dat het water zich langzaam verspreidt over de inhoud, zo fascinerend.

3 likes

Ik vind het nog leuker om op de grond voor m’n oven naar m’n eten te kijken

• Doe ik ook
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

1 like

Dit heeft wel meer te maken met ongeduld

4 likes

Ik snap er niks van maar heb er ook nog nooit over nagedacht of iets mee te maken gehad in m’n leven

Hier iets over de kleurtemperatuur

Moest dit ook ooit uitzoeken, ik wil geen te wit licht in huis

1 like

Ben ik de enige die een beetje sad is als mijn winterdekbed weer opgeborgen kan worden? Ik slaap het liefst het hele jaar door onder mijn winterdekbed want lekker zacht en dik. :heart: Slaap er ook oprecht beter onder.

• Ik geef daar niks om, slaap onder alles wel
  • Ik hou juist van mijn zomerdekbed
  • Ik hou ook heel erg van winterdekbed

0 stemmers

Enige mooie aan de herfst is dat hij er weer op kan. :rofl:

Ben ik de enige die maar 1 dekbed heeft en die alle seizoenen gebruikt? En als het echt te heet wordt alleen onder het dekbedovertrek slaapt?

• Ja ik heb meerdere dekbeddrn je bent de enige
  • Nee heb er ook maar een

0 stemmers

1 like

Ik ging gisteravond mijn bed verschonen en toen heb ik serieus een half uur gezeten “wel of geen winterdekbed” en uiteindelijk gekozen voor geen winterdekbed, maar ik mis m nu al :sob:

2 likes

Nee, je bent niet de enige! Sinds ik dit artikel gelezen heb kijk ik nooit meer hetzelfde naar Gerri. Zo kneuterig :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik zit nu juist tussen zomerdekbed of alleen dekbedhoes :joy:

Wow een echte 50/50 vraag haha
Ik heb er ook maar 1, in de winter een kruik erbij en in de zoner half onder de deken/ventilator

Ben ik de enige die in bed eigenlijk altijd wel een keer checkt of mijn vriend nog ademt? Soms voel ik zelfs even aan zijn pols
 :sweat_smile:

• Nee dit doe ik ook vaak
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

2 likes

Ik deed dat bij mijn ex ook vaak, maar hij lag ook altijd op zijn rug met zijn handen in elkaar gevouwen alsof hij lag opgebaard. :joy:

16 likes