Nav de bevroren mango die naar vis ruikt, ik vind dat perzik in blik naar condoom ruiken/smaken:
- Ja inderdaad, perzik in blik ruikt/smaakt naar condoom
- Uh nee
0 stemmers
Nav de bevroren mango die naar vis ruikt, ik vind dat perzik in blik naar condoom ruiken/smaken:
0 stemmers
Ben ik de enige die ELKE ochtend mān wenkbrauwen in model kamt met een tandenborstel? (wel een andere dan die ik voor mān tanden gebruik).
0 stemmers
Heb 't gezien in een serie en sindsdien doe ik dat ook lol
Nee maar misschien moet ik het eens doen
Soms staan mān wenkbrauwen echt op standje āuilā

Ben ik de enige die als ze iets weggooid op straat in een prullenbak altijd bang is dat ze niet toch per ongeluk nog iets anders weg heeft gegooid? Sleutels of pinpas of mobiel of wta dan ook.
0 stemmers
Sorry was anoniem.
Dit heb ik ook altijd, ik controleer ook standaard meerdere keren of ik alles nog heb als ik onderweg ben.
Met een beetje zeep erop zodat ze ook mooi blijven staan 
Mijn vriend heeft ooit in een half jaar tijd 3 keer zijn pinpas weggegooid met de rest van zijn lunchtray in zo een speciale prullenbak in de bedrijfskantine. Echt hoe dan.
Ik zie nu dat jij mijn vriend zegt ipv man en ik ben benieuwd.
Ben ik de enige die het overdreven en stom vind als mensen zeggen āmijn manā of āmijn vrouwā ipv āmijn vriend/vriendinā? Als mensen wel gewoon getrouwd zijn. Ik snap niet waarom ik me er zo aan erger.
0 stemmers
Na 13 jaar is het voor mijn gevoel nu juist gek om nog steeds vriend te zeggen, ook al zijn we dus niet getrouwd.
Vooral stom wanneer je diegenes naam ook gewoon kent. Dan denk ik echt ??? Ik weet hoe je man heet hoor hoezo wil je dan zo graag elke keer āmijn manā zeggen.
Dit is wel een beetje gek jaš
Zo heeft mijn tante het altijd over haar āmoederā. Zeg gewoon āomaā als je tegen mij over jouw moeder praat joh.
Alles beter dan āmijn vrouwtjeā āmijn ventā āmanliefā š„²
Of moeder de vrouw 
Ik vind het juist lastig/stom om āmijn vriendā te zeggen, het lijkt alsof we nog niet zo lang samen zijn terwijl we wel al 16 jaar samen zijn maar ik vind/weet geen andere benaming om over hem te spreken want we zijn niet getrouwd (hij wil niet trouwen).
Als ik tegen vrienden,collegaās,⦠over hem spreek zeg ik wel gewoon zijn naam.
Ik vind āmijn man/vrouwā zeggen echt iets voor mensen van 45+ die al 20 jaar getrouwd zijn ofzo haha. Vooral als mensen in de twintig die getrouwd zijn het hebben over hun man/vrouw denk ik echt huh. Vind het niet stom om te horen, maar gewoon zo moeilijk voor te stellen ofzo? Echt stom van mij, want als je getrouwd bent wordt iemand ook gewoon je man of vrouw en dan maakt het geen fuck uit hoe oud je bent.
Beter dan āH.ā of manlief
En @Snoeptomaatje dat snap ik dus helemaal niet. Waarom is het belangrijk om na x jaar een andere benaming te hebben dan na 1 jaar? Zeker als je geen 20 meer bent, is het niet meer dan logisch dat je een serieuze relatie hebt. Ik snap die drang om je relatie te onderscheiden niet. Misschien is dat mān irritatie bij āmijn man/vrouwā.
Ik snap waarom dat je dat niet snapt waarom het belangrijk is maar ik kan het niet goed uitleggen waarom dat belangrijk is voor mij. Misschien heeft het er bij mij ook wel mee te maken dat ik wel heel graag wil trouwen en hij niet.
Als ik āmijn vriendā zeg klinkt dat zo jong, als ik zeg āmijn manā klinkt dat volwassener ofzo. Ik weet het niet nogmaals ik kan het niet goed verwoorden 
Oh dit lijkt me wel rot! Wil hij helemaal nooit trouwen?