Ben ik de enige die (Deel 1)

Als ik de uitslag tot nu toe bekijk ben ik wel de enige haha.

Zit ie dan ook helemaal vol?

Heb laatst een knalpaarse fjalraven kanken rugzak gekocht a la dora hahahaha, rugzakken zijn soms gewoon super fijn

4 likes

Ja, maar soms gebruik ik liever een heuptasje (om schouders te ontlasten en portemonnee ed in zicht te hebben).

Als ik langere tijd met een tas moet lopen, gebruik ik nog steeds dezelfde Eastpak die ik op de middelbare al had. Van schoudertassen ga ik scheef lopen, of moet ik de hele tijd dat ding weer op mijn schouder hijsen.

2 likes

Vaak alleen portemonnee, telefoon, opvouwbaar boodschappentasje, shag/aansteker en soms mijn headphone. Maar op de terugweg van werk doe ik 9 van de 10 keer altijd wel ergens wat boodschappen dus dan gaat mijn tas wel vol. :slight_smile: En met dit weer vind ik het ook wel fijn als ik een vest of trui erin kan proppen mocht het te warm worden en/of voor’s avonds.

Maar nee hij zit zeker niet altijd vol maar ik vind het wel fijn om plek te hebben mocht het nodig zijn.

3 likes

Schoudertassen heb ik sinds middelbare school al een hekel aan. Kleintjes voor uitgaan ofzo kan wel prima maar zodra het beetje zwaar begint te worden is het zo kut.

3 likes

Ik heb het liefste helemaal geen tas bij me haha. Maar met dagjes weg neem ik het liefste wel een rugtas mee omdat het gewicht dan ook beetje verdeeld is op m’n rug. Krijg anders best snel last van m’n arm/schouder

@Fenayi in m’n jaszak

2 likes

Naar werk altijd, ivm bakjes met eten en drinken. En zit fijn als ik moet fietsen. Soms als ik lopend naar de supermarkt ga. Wil het liefst wel een leuke rugzak hebben waar ook veel in past.

Ik heb echt altijd een fannypack om als ik ergens heen ga en anders een canvas tas.

1 like

Comfort over style!

3 likes

Eerlijk, de docenten met rugtassen zijn het leukst

2 likes

Ben ik de enige die… pittig eten vaak nog te mild vind? Ik gooi overal chilipeper door en het kan mij niet snel scherp genoeg zijn.

• Ja, je bent de enige🄵
  • Nee, herkenbaar :hot_pepper::hot_pepper::hot_pepper:

0 stemmers

Oeh, moet ik toch eens gaan eten bij de Thai! :hot_pepper:Eten volgens de Nederlandse standaarden met het etiket ā€˜pittig’ vind ik sowieso altijd veel te mild. Ik heb bij nieuwe dingen altijd goede hoop, maar stelt me altijd weer teleur. Mijn ouders zijn weleens met buikpijn naar huis gegaan omdat ze mijn gerechten te pittig vonden :laughing::sob: Ben gewoon opgegroeid met Nederlands eten overigens. Geen idee waardoor ik er zo van houd ook

2 likes

Hier juist andersom. Ik kan echt niks hebben qua pittig eten, ik vind sweet chilisaus al op het randje :grimacing:. En ik ben half Indisch dus iedereen verwacht ook nog dat ik er tegen kan/het lekker vind

4 likes

Ben ik de enige die het soms irritant vindt dat een week een oneven aantal dagen heeft?

• Nee dat is inderdaad irritant. Wie heeft dat bedacht?!
  • Ja, je bent de enige. Geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Waarom vind je dat irritant?

Gewoon :joy:

Nee, en ook als je iets echt om de dag wilt doen, je het dan de ene week op maandag, woensdag, vrijdag, zondag moet doen en de week erna op dinsdag, donderdag en zaterdag.
En je kunt een week niet makkelijk door de helft delen, het is dan altijd 4 dagen/3 dagen, wat is dan een halve week?
En daardoor zien sommige mensen woensdag dan ook nog als ā€˜begin van de week’, zoals ā€˜ik laat je begin van de week iets horen’.

26 likes

Ben ik de enige die sorry tegen een slak zegt nadat ze hem per ongeluk vermorzeld heeft met haar schoen?

• Ja je bent de enige
  • Nee doe ik ook

0 stemmers

Ja ik doe dit altijd :sob: voel me ook zo kut dan. Een keer gebeurde het toen ik erg dronken was en toen heb ik echt een paar minuten heel hard gehuild op straat :joy:

7 likes