Ben ik de enige die (Deel 1)

Sinds ik een tuin heb en weet wat voor schade ze aan kunnen doen… Nee

1 like

Ja ik wil 2 keer per week mijn haar wassen, maar de ene keer zit er dus een dag meer tussen de wasbeurten dan de andere keer en dat vind ik ook irritant ja.

5 likes

Doe ik ook! Ik zet ze ook altijd veilig in het gras als ik ze op de stoep zie.

Ben ik de enige die slakken schattig vind?

• Ja
  • Nee
  • Alleen slakken met huisjes zijn cute
  • Alleen naaktslakken zijn cute
  • Je spoort niet

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die een pakketje nadat het is bezorgd expres wel eens nog een poosje onuitgepakt laat voor meer voorpret?

• Ja. Ik bewonder je zelfbeheersing.
  • Nee, doe ik ook weleens.

0 stemmers

Ben ik de enige die sneakers nog altijd uittrapt en vervolgens als ik ze weer aan wil doen eerst de veters los moet maken :expressionless:

• Nee, ik doe het ook nog steeds op de kleutermanier
  • Ja, leer je schoenen eens fatsoenlijk uitdoen!

0 stemmers

2 likes

Ik ben inmiddels zo ‘oud’ dat ik kramp in m’n voeten krijg als ik ze uit probeer te trappen met strakke veters :joy: dus liever iets meer moeite dan kramp. :older_woman:t2:

4 likes

Haha ja en dan in de ochtend als ik haast heb ben ik boos op mijzelf dat ik eerst die veters nog moet losmaken maar dan aan het einde van de dag trap ik ze natuurlijk weer gewoon uit.

6 likes

Haha ja en ik ben ook altijd boos op mezelf dat de hak na een tijdje beschadigd van het trappen en met een nieuw paar neem ik mezelf dan voor ze voortaan normaal uit te doen. Gebeurd natuurlijk niet. 🥲

1 like

Ben ik de enige die… soms een stukje gaat autorijden puur ter ontspanning?

• Ja, je bent de enige. Ik rijd nooit auto of gebruik de auto alleen om mezelf te verplaatsen van A naar B
  • Nee, dat doe ik ook! Heerlijk, muziekje aan en gaan😃

0 stemmers

2 likes

Haha ik heb rijangst dus auto = ontspanning is totale error voor mij :joy:

Maar als je verder niet bang bent lijkt het me ook wel chill: gewoon beetje cruisen, wat van de omgeving zien…

2 likes

Mijn opa en oma deden dit wel haha

@crazyplantlady kan ik mij dan voorstellen! Ik vind het heerlijk, maar in het begin toen ik net mij rijbewijs had niet. Toen zat ik altijd mega gespannen in de auto met als resultaat een stijve nek en schouders

Hahaha ik doe dat ook! De veters zitten ook los genoeg om gewoon mijn schoenen weer in te stappen.

Hebben jullie ook kaarsen die je nooit wil branden omdat je ze gekocht hebt voor de aesthetics en ze mooi in je interieur staan?

• Je bent de enige
  • Dit doe ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die ontdooide mango (zoals op de afbeelding) sterk naar vis vindt ruiken? Ook wel een beetje in smaak, maar vooral de geur. Met verse mango heb ik dat niet.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, je bent niet de enige, ik vind ontdooide mango ook naar vis ruiken
  • Geen idee, ik eet nooit ontdooide mango

0 stemmers

Hoewel ik het een beetje een vieze associatie vind weerhoudt het me niet van dagelijks een beetje mango in mijn yoghurt :woman_shrugging::mango:

1 like

Niet specifiek mango, maar wel bij andere producten uit de vriezer van ah zoals de ijsblokjes. Ik proef het daarbij gelukkig niet, maar die geur is best sterk.

1 like

Ik eet dit alleen bevroren door een smoothie, maar door jouw poll weet ik niet of ik de ontdooide versie wil proberen of niet. Wordt het slap als het ontdooid is?

Nee vind ik niet! Vers is natuurlijk altijd lekkerder maar qua structuur maakt het niet zo veel verschil vind ik.

Ben ik de enige die een nieuwe telefoon kopen/uitzoeken vreselijk vind.
Niet vanwege het geld uitgeven maar omdat ik die beslissing niet wil maken omdat ik het idee heb dat ik niet goed genoeg geïnformeerd ben en met allerlei dingen rekening moet houden omdat je er voor de komende tijd aan vast zit.

• Ja je bent de enige, leuk juist een nieuwe telefoon!
  • Nee ik vind het ook vreselijk

0 stemmers

Ik vind vooral de reservekopie terugzetten op een nieuwe telefoon zenuwslopend

4 likes