Ik geloof niet dat ik dat ooit gedaan heb haha
Oh hierop voortbordurend.
Ben ik de enige die het vreselijk vind vakanties uit te zoeken? Ik krijg altijd stress omdat ik het niet kan overzien omdat er zoveel opties zijn en dingen waarmee je rekening kan en moet houden.
- Nee, ik vond dit ook kut
- Ja, love vakanties uitzoeken en boeken en alle 3400 uren die daar in gaan zitten
0 stemmers
Ik neem altijd de nieuwste Galaxy dus is wel makkelijk
Eigenlijk vind ik het altijd vreselijk om dingen uit te zoeken die ik wil kopen. Ik had het pas met een nieuwe fiets. Ik werd helemaal chagrijnig van alle opties en mogelijkheden. Ja ehh doe maar een leuk kleurtje en ik moet er op kunnen fietsen
Leuk kleurtje vind ik ook het meest belangrijk. Kan door de bomen het bos niet meer zien en daar heb ik tenmimste wel verstand van
Haha ja precies keuzestress beperken
Ben ik de enige die kippenvel krijgt bij het vadthouden van houten keukenlepels?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik kan daar ook niet tegen
0 stemmers
Als ze nat zijn daarentegen, daar gruwel ik echt van
Ik krijg al kippenvel bij het lezen van deze post haha
Het meest dat ik mis aan pre corona is een vliegticket kopen, eerste nacht boeken, backpack mee en zien waar het schip strand. Tot corona had ik nog nooit een plan gemaakt voor vakantie (hoogstens een visum aangevraagd) en er ging een wereld voor me open die ik niet per see hoefde te leren kennen. (Misschien valt het nu alsnog wel mee, maar als ik zie hoeveel moeite we hebben gehad nog een leuke camping te vinden ben ik blij dat we niet op de bonnefooi zijn gegaan)
Nav de bevroren mango die naar vis ruikt, ik vind dat perzik in blik naar condoom ruiken/smaken:
- Ja inderdaad, perzik in blik ruikt/smaakt naar condoom
- Uh nee
0 stemmers
Ben ik de enige die ELKE ochtend mān wenkbrauwen in model kamt met een tandenborstel? (wel een andere dan die ik voor mān tanden gebruik).
- Nee je bent niet de enige ik doe dit ook
- Ja je bent de enige
0 stemmers
Heb 't gezien in een serie en sindsdien doe ik dat ook lol
Nee maar misschien moet ik het eens doen
Soms staan mān wenkbrauwen echt op standje āuilā
Ben ik de enige die als ze iets weggooid op straat in een prullenbak altijd bang is dat ze niet toch per ongeluk nog iets anders weg heeft gegooid? Sleutels of pinpas of mobiel of wta dan ook.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sorry was anoniem.
Dit heb ik ook altijd, ik controleer ook standaard meerdere keren of ik alles nog heb als ik onderweg ben.
Met een beetje zeep erop zodat ze ook mooi blijven staan
Mijn vriend heeft ooit in een half jaar tijd 3 keer zijn pinpas weggegooid met de rest van zijn lunchtray in zo een speciale prullenbak in de bedrijfskantine. Echt hoe dan.
Ik zie nu dat jij mijn vriend zegt ipv man en ik ben benieuwd.
Ben ik de enige die het overdreven en stom vind als mensen zeggen āmijn manā of āmijn vrouwā ipv āmijn vriend/vriendinā? Als mensen wel gewoon getrouwd zijn. Ik snap niet waarom ik me er zo aan erger.
- Nee ik vind het ook stom
- Ja ik vind het normaal/leuk/neutraal
0 stemmers