Ben ik de enige die (Deel 1)

Ja precies dit. Ik cringe elke keer als ik “mijn man” schrijf maar weer niet wat ik anders moet gebruiken want vriend klinkt ook raar als je al een aantal jaar getrouwd bent.

Ik denk ook wel eens dat het lijkt alsof we doen alsof en dan ben ik bang dat die mensen het niet geloven omdat ik me nog zo jong voel maar we zijn 30 en 37 :clown_face:

2 likes

Ik vond de benaming ‘mijn vriend’ niet irritant todat iemand vroeg of ‘mijn vriend’ ook de vader is van . Toen besefte ik me pas dat je het ook op die manier kan interpreteren en klinkt ‘mijn man’ iets meer als een volwaardige relatie ofzo🤣. Bullshit natuurlijk, maar wel een besefmomentje

Het slaat misschien ook nergens op maar dat is mijn gevoel. Niet zo zeer om mijn relatie te onderscheiden naar anderen toe. Ik weet niet of ik ooit zou willen trouwen dus misschien wordt hij wel nooit volgens de wet officieel mijn man, maar voor mij voelt het al wel zo.

Hij zegt dat hij niet wil trouwen. We hebben het er al dikwijls over gehad en hij blijft er bij.
Ik hoop dat hij ooit nog van gedachten veranderd.

1 like

Ik vind het ook wel een vieze gedachte als ik er bij stil sta, maar spoel het bad af en dan hup lekker in bad!

3 likes

Slaap je dan ook niet in hotelbedden? Dat lijkt me viezer dan een bad (wat makkelijker en wss vaker wordt schoongemaakt)

3 likes

Zolang het wr gewoon schoon uit ziet, geen problemen mee

1 like

Alleen als er ook een aparte douche is ga ik in het bad. Als er ook in bad gedoucht wordt vind ik het wel een smerig idee.

Ik boek juist hotelkamers om in bad te gaan. Zou er misschien anders over denken als ik thuis ook een bad had, maar dat is helaas niet zo

9 likes

Ik vind dat niet anders dan op een wc ergens anders zitten waar al miljoenen billen op hebben gezeten. Dat bad is sowieso schoongemaakt voor ik het aanraak, wcbril meestal niet eens.

1 like

Ben ik de enige die graag z’n drop knipt?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit is de enige juiste manier om drop te eten

0 stemmers

2 likes

Moet je niet in het opbiechttopic zijn? :weary::weary: drop knippen

5 likes

No shame!!!

2 likes

9 likes

Ik heb het wel met ander eten. Koekjes breek ik in kleine stukjes, snoep trek ik in stukken, brood ook. Maar knippen is niet in mij opgekomen.

1 like

Is zo lekker :smiley: en ik vind het prutsen rustgevend.

1 like

Ik vind hotelbedden ook echt vies :cry: vooral als er zo’n sprei op ligt want 100% wordt die nooit schoongemaakt. Maarja je hebt niet echt een keuze van wel of niet in het bed gaan zoals je met een bad wel hebt.

3 likes

ulghhh die sprei op hotelbedden, die gooi ik er ook direct af.

6 likes

Drop niet, maar quesadilla´s (of soms ook pizza) vaak wel! Veel handiger dan snijden, dus I feel ya :partying_face:

2 likes

Hahah waar ik werk worden die inderdaad nooit gewassen tenzij ze echt vies zijn

Laatst had ik er 1 met sudocremevlekken dus ik gaf aan bij de manager dat het er niet heel fris uitzg en dat die beter in de was kon. Toen kwam ik laatst weer in die kamer en die vlekken zaten er nog in dus ze hsd me gewoon genegeerd :woozy_face: