Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik boek juist hotelkamers om in bad te gaan. Zou er misschien anders over denken als ik thuis ook een bad had, maar dat is helaas niet zo

9 likes

Ik vind dat niet anders dan op een wc ergens anders zitten waar al miljoenen billen op hebben gezeten. Dat bad is sowieso schoongemaakt voor ik het aanraak, wcbril meestal niet eens.

1 like

Ben ik de enige die graag z’n drop knipt?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit is de enige juiste manier om drop te eten

0 stemmers

2 likes

Moet je niet in het opbiechttopic zijn? :weary::weary: drop knippen

5 likes

No shame!!!

2 likes

9 likes

Ik heb het wel met ander eten. Koekjes breek ik in kleine stukjes, snoep trek ik in stukken, brood ook. Maar knippen is niet in mij opgekomen.

1 like

Is zo lekker :smiley: en ik vind het prutsen rustgevend.

1 like

Ik vind hotelbedden ook echt vies :cry: vooral als er zo’n sprei op ligt want 100% wordt die nooit schoongemaakt. Maarja je hebt niet echt een keuze van wel of niet in het bed gaan zoals je met een bad wel hebt.

3 likes

ulghhh die sprei op hotelbedden, die gooi ik er ook direct af.

6 likes

Drop niet, maar quesadilla´s (of soms ook pizza) vaak wel! Veel handiger dan snijden, dus I feel ya :partying_face:

2 likes

Hahah waar ik werk worden die inderdaad nooit gewassen tenzij ze echt vies zijn

Laatst had ik er 1 met sudocremevlekken dus ik gaf aan bij de manager dat het er niet heel fris uitzg en dat die beter in de was kon. Toen kwam ik laatst weer in die kamer en die vlekken zaten er nog in dus ze hsd me gewoon genegeerd :woozy_face:

Hoe weet je dat dat sudocreme was :no_mouth:

Omdat ik een pot sudocreme onder het bed vond die die mensen hadden achtergelaten! En gelukkig maar want ik dacht eerst dat het iets minder onschuldigs was :grimacing:

1 like

I feel you!! Ik moet maandag weer aan de slag. Heb je wel een fijne vakantie gehad?

Ben ik de enige die Hellevoetsluis vind klinken alsof het in Friesland ligt? (het ligt in Zuid-Holland)

• Ja het klinkt helemaal niet alsof het in Friesland ligt
  • Nee ik vind ook dat het als een Friese plaats klinkt

0 stemmers

En Minnertsga Mooie Paal. Op de bus staat dan ook alleen Mooie Paal, vond het iedere keer weer grappig.

8 likes

Of de p+r Friese palen, en de camping op Vlieland lange paal. Blijf ik om gniffelen

1 like

Haha deze bushalte ging ik eerst wel eens langs, vind het ook een leuke naam. Vgm staat dan ook op de bus ‘via mooie paal’

2 likes

Ben ik de enige die een zak voorwassen groenten eerst door m’n handen laat gaan voordat ik ze in de pan mik?

• Ja, je bent de enige. Stel je niet aan, gewoon erin mikken.
  • Nee, ik doe dit ook. Insecten maken geen schijn van kans in mijn keuken.

0 stemmers