Ik doe dit met mijn remmen . Dus indrukken en ‘hard’ loslaten haha, kwaaltje van mijn vader overgenomen.
Daar heb je toch gewoon een fietsbel voor?
Ja maar toch ook nee. Ik ben echt een kneus maar ben altijd bang dat als ik op zo’n moment ga bellen diegene heel boos gaat worden ofzo. Dus lekker een beetje klikken met je remmen/versnelling/voet tikken/kuchen is een wat subtielere manier om je irritatie wel te uiten maar ook net te kunnen doen alsof het perongeluk was.
Haha ik roep sinds kort dan gewoon heel hard: GROEN!!! maar er is nog niemand die daar aardig op heeft gereageerd ook als mensen zelf het stoplicht niet kunnen zien ofzo, bedoel het goed maar wordt niet in dank afgenomen
Prima toch, zou ik ook doen hoor, waarom zo vaag gaan zitten klikken als je het ook gewoon even kan zeggen. Ben niet bij een stoplicht om vrienden voor het leven te maken maar om op mijn bestemming te komen, tringtring fietsen maar
Ben ik de enige die af en toe een zwaaaaar melancholisch (of misschien meer nostalgisch?) gevoel ervaart? Ik kan dan echt bijna emotioneel worden bij het idee dat ik ben opgegroeid met de Spicegirls en dat dat nooit meer terugkomt? Als ik een oudere serie kijk dan wil ik terug in de tijd. Ik wil weer 16 zijn en alle hockey avonturen opnieuw beleven. Ik wil weer opnieuw studeren, of zelfs naar de middelbare school. Dan ga ik helemaal op in de warme gevoelens en herinneringen en maak ik het mezelf ook alleen maar moeilijker door er daaaagen mee bezig te blijven😂🥲
Edit: ik ben verder heel gelukkig nu en ik weet zeker dat ik ooit ook deze gevoelens heb over mijn huige leven.
- Heb ik ook
- Neeeeee
0 stemmers
Als mijn buik opgeblazen is dan lijk ik echt wel 4-5 maanden zwanger. Doen jullie dan ook zo alsof je zwanger bent?
- Je bent de enige
0 stemmers
Ben ik de enige die in bed wel eens in kleermakers’zit’ ligt, dus je benen op die manier over elkaar, maar dan gewoon helemaal plat met je rug op je matras?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat doe ik ook wel eens
0 stemmers
Ben ik de enige die na het eten van pasta altijd chocolade cravings heeft?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook!
0 stemmers
Ik heb na het eten van pasta altijd cravings naar meer pasta
Ik heb na het eten sowieso altijd cravings in zoet/ chocola. Jij alleen na pasta?
Ik heb sowieso een eeuwige cirkel van hartig → zoet → hartig → zoet → repeat forever and ever
Het liefst tegelijk, handje chips wat stukje chocolade en repeat
Popcorn eet ik dan wel altijd zout. Met een reep chocolade er naast.
Ben ik de enige die, als ik een video kijk waarin iemand even snel een menukaart in een restaurant filmt, het beeld stil gaat zetten en alle opties op de menukaart probeert te lezen? Ook van restaurants waar ik nooit zal komen?
- Nee doe ik ook, ik ben ook altijd ontzettend nieuwsgierig naar menukaarten
- Ja waarom zou je dat doen
0 stemmers
En ben ik de enige die dan keuzestress krijgt als je niet kan kiezen wat je zou nemen?
- Ik zei toch al dat ik die menukaarten niet ga uitpluizen
- Ik pluis de kaart wel uit maar krijg er geen keuzestress van
- Nee ik herken dit!
0 stemmers
Ben ik de enige die in de dagen voordat ik ongesteld word, niet alleen verander in een heks, maar ook aan bijv mijn relatie ga twijfelen, om vervolgens als ik daadwerkelijk ongesteld ben me een totaal ander mens te voelen en mn vriend de leukste vd wereld te vinden.
- Nee, ik ben ook zo’n heks
- Ja, je bent de enige hierin
0 stemmers
Oo verschrikkelijk. Ik ben ook veranderd in een monster gisteravond inclusief hysterische huilbui. Vandaag: niks aan de hand, vroeg op en grapjes maken. Jezus met zo iemand kan je toch niet leven?
Ja echt erg, bijna elke maand vanaf ongeveer een week na mijn ovulatie twijfel ik aan alles en overtuig ik mezelf ervan dat ik er een punt achter moet zetten. Ik voel me dan ook heel depressief. Zodra ik ongesteld ben is alles weer normaal.
Vre-se-lijk. Echt niet te doen. Ik heb het gewoon te doen met mijn vriend achteraf. Op dat moment alleen totaal niet . Heb het toevallig net weer achter de rug. Menstruatierelatiecrisis #2000, maar gelukkig toch weer goed gekomen. Hormonen zijn echt niet oké. Hoop ook steeds dat het wel een keer beter gaat worden, maar tot nu toe…