Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die soms op een lege plek mijn ogen dicht doe tijdens het lopen met als doel iets in de richting van: oké, bij die paal daar doe ik mijn ogen weer open.

• Ja je bent de enige
  • Nee doe ik ook

0 stemmers

En heb jij ook dat je al veel eerder je ogen open doet omdat je bang bent tegen die paal aan te botsen maar dat dan blijkt dat ie nog best ver is?

• Nee ik gok goed
  • Nee want ik zei toch al dat ik dat niet deed
  • Ja heb ik ook

0 stemmers

1 like

Ik deed dit ook wel eens op de fiets totdat ik een keer tegen de stoep aanreed en viel :sweat_smile:

Ik doe dit alleen als ik met mijn man loop en zijn hand vast heb. Soms ben ik zo moe dat ik het liefst met mijn ogen dicht loop.

2 likes

Ik heb de laatste tijd best vaak dat ik een gesprek “afspeel” ik m’n hoofd en dat ik dan opeens hardop praat. Volgens mij heb ik echt al m’n hele leven dat ik gesprekken construeer, bijv op de fiets. Maar de laatste tijd valt me op dat ik dus ook hardop wat zeg af en toe.

• Ik doe dit ook
  • Geen idee waar je het over hebt
  • Misschien, of heel soms
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Alleen met fietsen? Ik heb het ook al met lopen als het waait

2 likes

Haha ja dit is de Corona eenzaamheid denk ik, ik neem tegenwoordig ook hele interviews met mezelf af achter mijn bureau

8 likes

Ben ik de enige die op oudejaarsavond een berging uitruimt?

• Eh, ja.
  • Nee doe ik ook altijd.

0 stemmers

Geen berging maar heb net wel heel veel keukenkastjes uitgeruimd en online een afspraak gemaakt voor grof vuil voor maandag.
Oude meubels op te laten halen. Wilde avond

3 likes

Toevallig vandaag ze garage opgeruimd. Maar doe ik anders nooit.

2 likes

Die voedsel het liefst op kamertemperatuur eet. Ik vind echt alles lekkerder als het niet heel warm is. Voornamelijk pasta en dergelijke, veeeeel lekkerder en veel meer smaak

• Ja
  • Nee
  • Alleen bij bepaalde gerechten

0 stemmers

3 likes

Ik vind het niet perse lekkerder maar wel veel chiller, zelfde met warme drankjes. Als ik dingen opwarm doe ik dat maar heel even omdat ik anders weer een eeuw moet wachten om te kunnen eten/drinken zonder dat ik mn mond verbrand

3 likes

Ik wist niet goed wat ik moest stemmen, maar ik heb ‘Nee’ gestemd, als in: nee, je bent niet de enige. Ik zet dingen vaak een halfuur voordat ik ze wil eten al uit de koelkast, ik haat het als eten of drinken heel koud is.

4 likes

Doe ik heel veel. Maar meestal begin in dan heel spontaan hard te lachen. Mensen kijken dan ook een beetje raar.

3 likes

Ooh ja, zeker met pasta! Ik vind het dan nog lekkerder als het een kliekje is van de dag ervoor. Dan heeft het ook nog een nacht kunnen marineren ofzo en dat geeft nog meer smaak. Zin in pasta nu

3 likes

Doe je dan ook soms koud water bij de thee ofzo? Mensen kijken mij altijd zo gek aan als ik dat doe :joy:

@Fixerupper Ohhh ja ik ook, ik duik zo gewoon de keuken in

3 likes

Jaaa dat doe ik ook! :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een waterkoker met thermometer erin verwerkt, dus ik zet m zelf altijd uit rond 70 graden voor mijn thee haha. Wordt altijd boos op mn man als hij me 100 graden thee geeft :hot_face:

5 likes

Tijdens kriebelhoest ook echt jeuk krijgt aan mijn huid van de keel/kin? Het is echt zo vreemd en echt geen toeval.

• Ik heb dit niet
  • Ik heb dit soms
  • Ja dit komt omdat…

0 stemmers

4 likes

Ik voel me ook echt veel lelijker met een lage staart :haircut_woman:

14 likes

Als ik mijn coltruitje aan heb en een lage staart/knot, voel ik me juist altijd meer classy haha.

5 likes