Thanks voor jullie reacties en blij om te horen dat ik niet de enige ben! Achteraf kan ik wel weer relativeren en plaatsen waarom ik op bepaalde momenten me zo voelde, maar op het moment zelf zijn die gevoelens “echt”. Waag dan ook niet om te zeggen: moet je misschien ongesteld worden? NEEEEEEE (oke, wel😅)
Ja dit, ik heb er echt heel veel last van. Van gedachtes dat ik mijn relatie wil verbreken tot dat ik er zelf niet meer hoef te zijn. Echt zwaar kut, want alle overige weken heb ik nergens last van. Gelukkig kan ik het dan wel wat relativeren en weet ik waar het vandaan komt.
Ben ik de enige die er echt niet tegen kan als mensen die boos zijn, volledige namen van iemand gaan gebruiken?
Dus, persoon 1 zegt: ik vind dat we hier niet langer over door moeten gaan, we zullen de vakantieplanning later nog eens bespreken.
Dan zegt persoon 2: Nee Marieke, jij hebt makkelijk praten!
Hm misschien niet het beste voorbeeld maar ik vind het alrijd zo onnodig om die naam te benadrukken. In normale lopende gesprekken zeggen mensen nooit mijn naam, en dan als ze boos zijn moeten ze ineens mijn naam benadrukken. Gruwelijk irritant, ben benieuwd of ik hier de enige in ben
Ben ik de enige die zich soms ontzettend nutteloos voelt? Het is niet dat ik een echte bijdrage lever aan de wereld. Ik heb gewoon een baan, relatie, ben gewoon gelukkig. Maar soms denk ik echt als ik nu dood ga is er echt niks aan de hand. Vervelend voor de nabestaanden, maar meer niet.
- Dit heb ik ook
- Hier heb ik geen last van
0 stemmers
Ik vind het hele leven sowieso redelijk zinloos (zonder daar gelijk hele depressieve gedachten over te hebben)
Hahaha ja ik herken dit. Ik heb een vrij lange voornaam die een ‘logische’ afkorting heeft die ook een normale naam is. En als mensen dan mijn hele voornaam gebruiken, dan weet ik dat er iets ernstigs is of dat diegene boos is haha
Heel herkenbaar.
Ben ik de enige die dit jaar vroeger dan ooit al is begonnen met hamsteren? Normaal begin ik pas in oktober en dan kan ik tot kerst door met vretten. Maar nu ben ik nu al bezig.
Misschien dat het komt door deze kut zomer en het slechte weer ofoz?
Ik ben in maart 2020 begonnen met hamsteren en het houdt maar niet op
Bij het eten van pizza met mes en vork (in restaurants) krijg ik altijd heel veel pijn in mijn wijsvinger van de hand die de vork vasthoud (links), vanwege het drukken op de vork. Mijn vinger buigt de verkeerde kant op. Ik merk het alleen bij het eten van pizza.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
- Ja, herken ik niet
- Nee dit heb ik ook!
0 stemmers
Ik heb al heel lang geen pizza gegeten in een restaurant, maar zou het gewoon met m’n handen doen denk ik. Dat mag toch bij pizza?
Ik weet nooit zeker of dat mag ligt aan het restaurant denk ik
Maar daar eindigt het eigenlijk altijd wel mee, want ik houd het gewoon niet vol om met mes en vork te blijven eten.
Ben ik de enige wiens brein wel eens ongevraagd dit memorabele filmpersonage op rechts weet op te rakelen wanneer ik tegenover iemand met een mondkapje zit (bij voorkeur in een stiltecoupé).
- Ja, je bent de enige, ik ben te jong / te onschuldig / te hoogontwikkeld om dit filmpersonage te herkennen of onthouden
- Nee, helaas ik deel (vanaf nu) in dit leed
0 stemmers
Ik weet niet van welke film dit is, maar haar neus was toch een piemel ofzo
Yup. Een gevolg van Chernobyl zogenaamd. Echt een van de slechtste films ooit, waar heel veel bekende Nederlandse acteurs een rolletje in hadden en die daarom misschien zo vaak op tv was (in mijn herinnering althans). Ik durf dit ook pas te delen nu de mondkapjes op veel plekken niet meer verplicht zijn. Sorry voor al het gedeelde leed alvast.
Ik heb echt nog nooit van deze film gehoord.
Ik heb hier in gefigureerd
Als vrouw met de piemelneus?
Prijs jezelf gelukkig! Een quote uit een recensie:
Net zoals er ziekten bestaan die erger zijn dan dysenterie, bestaan er films slechter dan Deuce Bigalow: European Gigolo. Maar het zijn er niet veel, mensen.
De Volkskrant heeft er een paar jaar geleden namelijk een hele reconstructie aan gewijd. Het is echt bizar dat zo veel goede Nederlandse acteurs hieraan hebben meegewerkt. En die actrice @Spaarlamp speelde ook gewoon in 24 en was Jo in Spooks (wat wel een hele goede serie was!).
Ik denk dat mijn brein ook aan de haal ging door de onderstaande vergelijking van een mondkapje met een onderbroek. Heb er in elk geval heel wat ongemakkelijke binnenpretjes en ongewenste mental images door beleefd.
Als ik de was ophang, dan MOET ik de was altijd al gesorteerd ophangen. Dus als ik handdoeken + ondergoed was, dan MOET ik de handdoeken, mijn ondergoed, mijn sokken, m’n vriends onderbroeken, m’n vriends sokken, idem dito voor mijn zoontje alles bij elkaar hangen en dus absoluut niet door elkaar. Bij sportwas: mijn sportbroeken, zijn sportbroeken, mijn sportshirts, zijn sportshirts. Ik word gefrustreerd als dit niet gebeurt. Ben ik de enige?
- Uh ja, ik hang alles lekker door elkaar
- Nee, ik houd er ook van om mijn was al aan het wasrek te sorteren
0 stemmers