Ben ik de enige die (Deel 1)

Founding father style

18 likes

Ik heb dus altijd als ik een leuk weekend heb gehad, naar een andere stad ben geweest, overnachting, leuke dingen heb gedaan en het naar mijn zin heb gehad
 een soort van baalgevoel over mijn leven in het algemeen. Waarom heb ik het niet altijd zo leuk/naar mijn zin als dat ik het nu heb? En dat voelt dan kut.

Ben ik de enige?

• Ja enige
  • Herkenbaar

0 stemmers

1 like

Ik ‘vergeet’ mijn leven dan altijd een beetje in zo’n weekend ofzo? Dan is het zondag avond en dan denk ik “oja dis is my life :weary:” haha.

Ben ik de enige die betalen met een telefoon met Face ID veel lastiger en irritanter vind (en minder snel?) dan met Touch ID? Edit: vooral met een mondkapje op

• Ja, je bent de enige
  • Nee, vind ik ook, fuck nieuwe technologie

0 stemmers

3 likes

Dit is echt een van mn grootste ergenissen achter de kassa. Dat dat mondkapje omlaag gaat omdat ze hun telefoon moeten ontgrendelen om te gaan betalen. Pak gewoon je pinpas. Of stel je telefoon in dat ie op een andere manier ongrendelt, tis niet alsof we pas een week in deze ellende zitten.

11 likes

Als je Face ID het niet doet moet je gewoon een code invullen dus dat mondkapje af snap ik ook niet, vul gewoon die code is dat is misschien nog wel minder moeite dan je mondkapje omlaag trekken.

7 likes

Ben ik de enige die het zo’n knus gevoel vind als je in bed ligt en je hoort ergens buiten of verderop in de straat het rumoer of muziek van een feestje.

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

Een beetje alsof het regent of waait en je ligt lekker in bed, zo gezellig.

3 likes

Nee @anon50301661 vind dat ook

6 likes

Ik heb dan eerder last van FOMO đŸ„Č

9 likes

Ik irriteer me er juist mateloos aan, ik wil stilte in bed. Alleen geluiden van 't weer kan ik hendelen.

23 likes

Hier idem dito! En zelfs te veel regen of wind (zoals nu) kan me uit mijn slaap houden
 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh my God ben ik de enige die soms ondraaglijke jeuk aan m’n benen krijg als ik buiten ga wandelen/hardlopen als het een beetje koud is?

• Heb ik ook soms
  • Nooit gehad

0 stemmers

Haal dat Soms maar weg. Altijd. Ik voel het direct, zodra het buiten vriest prikken en jeuken mijn benen en moet ik me het ongans smeren met bodylotions. .

1 like

Oh wat een hel als je dat altijd hebt? Heeft het dan met droge huid of iets te maken?

Ik had het dus vandaag mega erg terwijl het helemaal niet zo koud is. Was wel voor t eerst weer buiten na een week ziek.

1 like

Ik denk een heel gevoelige huid, mn benen worden ook heel snel rood. Mijn zus heeft hetzelfde, heel irritant inderdaad, maar gelukkig alleen zo extreem bij vorst!

Ja dit heb ik ook, knalrode bovenbenen met vlekken en erge jeuk, zo kut. Trekt meestal wel snel weg gelukkig.

1 like

Meestal helemaal naar wordt van het nieuws?
Ik zat te denken, als ik in de afgelopen jaren geen nieuws had kunnen volgen of gesprekken/meningen van mensen over ‘het nieuws’ dan was ik zoveel zorgelozer en gelukkiger. Ik snap het doel niet altijd.
Het meeste heeft 0 betrekking op mijn leven en is alleen maar ellende waar je niets aan kan doen of mee te maken hebt. Het creëert alleen maar angst. En je kunt het ook niet uit de weg gaan want het is overal.
Anderen vinden vaak dat het hoort bij maatschappelijke betrokkenheid ofzo maar wie heeft daar wat aan dan?
Denk jij er ook zo over?

• Nee je bent de enige
  • Ja ik vind dit ook

0 stemmers

Ik ben sinds begin 2020 bijna helemaal gestopt met nieuws volgen omdat het echt een slechte invloed had op mijn mentale gezondheid. Ergens vind ik het egoïstisch van mezelf dat ik me enkel bezig hou met mezelf en niet op de hoogte ben van nieuws maar het is pakken beter voor mijn mentale staat. Nu lees ik wel weer nieuws maar enkel over mijn sector (mode/retail) of nieuws uit m’n stad. Via via krijg ik ook nog wel dingen door

3 likes

Ben ik de enige die misselijk wordt van slecht en weinig slapen s’nachts en vaak wakker worden? Letterlijk misselijk.

• Heb ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

2 likes

Ja, en ook als ik te vroeg moet opstaan (5 uur bv). Dan ben ik gewoon echt echt misselijk en trillen

17 likes

Ik word altijd misselijk in de nachtdienst, met name tegen de ochtend aan. Echt misselijk van vermoeidheid, inderdaad. Niet tot braken aan toe, maar wel fysiek misselijk met geen eetlust enzo.

8 likes