Ja maar veel mensen eten ook echt smerig.
Ik ken iemand die alles âscheurtâ (vooral brood). Stukje voor stukje en dan opeten. Ik ken ook iemand die na 1 hap het bestek neerlegt. Dan gaat kakelen, drinken, nog meer kakelen. Daarna pas weer een hap. Zij doet de hele dag over een bakje salade.
Ik kan me gewoon ergeren aan mensen die meedoen aan een spelletje op televisie omdat hun hoofd me niet aanstaat
Dit is echt mijn haat. Nog erger: als iemand een koekje pakt van de schaal, doormidden breekt en dan de helft opeet. EN DAN DE ANDERE HELFT PAKT
Mijn vader doet dit zo vaak zelfs de helft nog in twee doen en dan beide stukken eten
Ben ik de enige die: niet kan eten als je moet plassen?
Korte uitleg: ik kan dan gewoon niet lekker relaxed eten als ik het gevoel heb dat ik moet plassen.
Ben ik de enige die niet tegen het geluid van een hartslag kan? Ik kijk nu een serie en daar hoor je heel duidelijk iemands hartslag zo bonken en brr word er naar van.
- Heb ik ook
- Heb ik niet
0 stemmers
Ik vind het ook een naar en vervelend geluid, ook bij mezelf. En op werk best lastig als ik bij iemand handmatig de bloeddruk moet meten haha. Gaat dan altijd even een rilling door me heen.
Ben ik de enige die oorpijn krijgt van heel pittig eten? Ik kan er normaal goed tegen maar als ik iets eet wat echt next level heet is zoals een ghost pepper doet het pijn in mijn oor en die pijn is echt killing.
- Dit heb ik ook
- Je bent de enige
0 stemmers
Dit doe ik nooit maar vanaf nu dus wel
Lekker oude post ook maar ok
Wowww, mijn vriend en ik hadden de hot chip challenge gedaan en het trok op een gegeven moment naar mân oren. Alsof mân trommelvlies ging scheuren ofzo, echt ontzettend naar en pijnlijk gevoel. Had alles bij elkaar gevloekt
Maar je bent dus niet de enige!
Ja dat doet pijn he!!
Ik durf die chip challenge daarom ook niet te doen. Doet echt 10x meer pijn in je oor dan in je mond.
Het was zeker geen fijn gevoel en ik wist niet hoe ik de pijn kon verminderen
Die hot chip is geen aanrader, donât do it! Ik had zelfs maagpijn gekregen
Ben ik de enige die dat hele boksen maar een afschuwelijke sport vindt en al helemaal niet kan begrijpen dat mensen daar naar gaan kijken op tv of live?
- Ja je bent de enige, is toch tof?!
- Nee je bent niet de enige, wie slaat er nu een ander zijn hersens in?
0 stemmers
Ben ik de enige die afbakbrood met een sausje een prima maaltijd vind?
Als ik geen zin heb om te koken of geen beleg heb waar ik zin in heb dan vind ik een afbakbroodje met satesaus/cocktailsaus/aioli/truffelmayo ook helemaal oke. En vind t ook echt
Sorry er klopte niets van.
- Ja, dat is geen maaltijd.
- Nee, lekker.
0 stemmers
Sorryđ er klopt inderdaad niks van nu je t zegt.
Brood: nee
Afbakbrood: ja
Dat is voor mij meer een snack of voorgerecht haha. Echt niet dat ik hier vol van zit.
Ja prima hoor. Maar zonder dat saus. Dan liever met niks erop