Ben ik de enige die (Deel 1)

Volgens de etiquette regels mag je een puntje pizza (zoals een voorgerecht) met je handen eten maar eet je een hele pizza met mes en vork. Alleen in een wat chiquer restaurant uiteraard.

1 like

Dit doe ik ook! En ik hang het dan ook nog op kleur. Als de categorie t-shirts is dan hang ik ze van donker naar licht. En als ik later dan nog een t-shirt vind ga ik dingen verschuiven zodat het “goed” hangt :skull:

2 likes

M’n vriend vouwt de was vaak op en had gevraagd of ik het zo wilde ophangen. Ik heb het geprobeerd maar ben er echt te lui voor, ik hang gewoon op wat er eerst uit de mand komt. Overigens heb ik wel een logica waar broeken, shirts en sokken etc hangen op het rek.

Ik doe het niet zo gedetailleerd, maar hang wel altijd eerst de grotere kledingstukken op en dan de sokken en mijn onderbroeken als laatst omdat die weinig ruimte innemen en ik die dus op de overgebleven stukjes kwijt kan. Sommige mensen kwakken alles er maar een beetje op, ook scheef en binnenstebuiten enzo en dat vind ik wel echt vreselijk. Ik keer alles de goede kant op, sla het even uit en hang het dan netjes recht op het rek.

1 like

Die door de week s ochtend na het opstaan eerst gaat douchen om vervolgens terug in bed gaat om tanden te gaan poetsen

• Nee, doe ik ook
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

3 likes

Ben ik de enige die er niet tegen kan als mensen in het nieuws komen met alleen een eerste letter van hun achternaam?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik weet dat dit om privacy gaat en om de rechten van iemand die ergens van verdacht wordt maar soms nog niet is veroordeeld. Toch wekt het interesse bij mij terwijl je niets hebt aan de wetenschap dat iemand Jansen van zijn achternaam heet

1 like

Juist wel want dan is iemand makkelijker op te sporen voor gekkies die zo’n persoon iets aan willen doen.

1 like

Ja oke, maar daar schaar ik mezelf niet onder. Ik had moeten zeggen: terwijl IK niets aan die wetenschap heb

1 like

Maar wat bedoel je dan met dat je er niet tegen kan? Voel je dan irritatie of wat bedoel je precies? Haha ik snap niet zo goed wat je wilt zeggen

In het algemeen maakt het me niet uit, maar zodra zo iemand bij mij uit de buurt komt word ik wel nieuwsgierig. Of ik diegene misschien zou kennen

Ben ik de enige die wel eens geĂŻrriteerd raakt van iemands hoofd zonder enige informatie over die persoon te hebben?
  • JA
  • Nee, vet lullig

0 stemmers

edit: vind het zo’n onverklaarbaar fenomeen maar het gebeurt mij regelmatig helaas

2 likes

Ik erger me ook vaak aan hoe mensen eten.

4 likes

Ja maar veel mensen eten ook echt smerig.

2 likes

Ik ken iemand die alles ‘scheurt’ (vooral brood). Stukje voor stukje en dan opeten. Ik ken ook iemand die na 1 hap het bestek neerlegt. Dan gaat kakelen, drinken, nog meer kakelen. Daarna pas weer een hap. Zij doet de hele dag over een bakje salade.

Ik kan me gewoon ergeren aan mensen die meedoen aan een spelletje op televisie omdat hun hoofd me niet aanstaat

8 likes

Dit is echt mijn haat. Nog erger: als iemand een koekje pakt van de schaal, doormidden breekt en dan de helft opeet. EN DAN DE ANDERE HELFT PAKT

2 likes

Mijn vader doet dit zo vaak :rofl: zelfs de helft nog in twee doen en dan beide stukken eten

1 like

Ben ik de enige die: niet kan eten als je moet plassen?

Korte uitleg: ik kan dan gewoon niet lekker relaxed eten als ik het gevoel heb dat ik moet plassen.

14 likes

Ben ik de enige die niet tegen het geluid van een hartslag kan? Ik kijk nu een serie en daar hoor je heel duidelijk iemands hartslag zo bonken en brr word er naar van.

• Heb ik ook
  • Heb ik niet

0 stemmers

3 likes

Ik vind het ook een naar en vervelend geluid, ook bij mezelf. En op werk best lastig als ik bij iemand handmatig de bloeddruk moet meten haha. Gaat dan altijd even een rilling door me heen.

3 likes