Jaa ik heb het ook met kleding, da’s echt een goed voorbeeld. Dan heb ik een heel tof kledingstuk waar ik echt wild van ben, en dan draag ik het bijna nooit omdat ik altijd denk ‘nee dit moet ik bewaren tot de perfecte gelegenheid want anders zit het dan in de was’, en eind van het liedje hangt het dan maandenlang ongedragen in mijn kast. Alsof een dag waarop ik weinig bijzonders doe het niet waard is om dan een mooi kledingstuk te dragen. (Dit klinkt heel wazig volgens mij vraag me af of het nog te volgen is haha)
Ja dit heb ik ook precies. Dat het anders zonde is nieuwe en mooie kleding vuil te maken door het op een niet bijzondere dag aan te hebben. Maar eigenlijk de dag nooit bijzonder genoeg vinden.
Nvt want in openbare toiletten heb ik al heel lang geen echt kraantje meer gezien. Het is altijd zo’n kraan die aan gaat met een sensor of zo’n drukknop en dan stopt hij dus vanzelf.
Ja, dat is the dream! Hier in U zie ik helaas nog wel vaak kraantjes.
Dat lijkt mij juist extra vies? Lekker uitgebreid die vieze kraan gaan aanraken. Zo minimaal contact please en liefst inderdaad met een doekje.
ew ga niet met m’n blote handen ergens een kraantje staan soppen
Als ik in de herfst/winter fiets, rollen de tranen over m’n wangen doordat m’n ogen de kou niet aankunnen ofzo (vooral als het onder de 10 graden is). Ben ik de enige? (soms is het zo erg dat ik me afvraag of mensen zich afvragen waarom ik zit te huilen op de fiets )
- Ik laat ook een traantje op de fiets
- Je bent de enige. Ik houd gewoon droge ogen op de fiets
- Ik fiets niet wanneer het koud is
0 stemmers
Ik fiets niet.
Ik heb precies hetzelfde. Tranen stromen dan ook echt over m’n wangen! Doe tegenwoordig mijn mascara ook pas op zodra ik op de plaats van bestemming ben haha.
Ben ik de enige die soms op een lege plek mijn ogen dicht doe tijdens het lopen met als doel iets in de richting van: oké, bij die paal daar doe ik mijn ogen weer open.
- Ja je bent de enige
- Nee doe ik ook
0 stemmers
En heb jij ook dat je al veel eerder je ogen open doet omdat je bang bent tegen die paal aan te botsen maar dat dan blijkt dat ie nog best ver is?
- Nee ik gok goed
- Nee want ik zei toch al dat ik dat niet deed
- Ja heb ik ook
0 stemmers
Ik deed dit ook wel eens op de fiets totdat ik een keer tegen de stoep aanreed en viel
Ik doe dit alleen als ik met mijn man loop en zijn hand vast heb. Soms ben ik zo moe dat ik het liefst met mijn ogen dicht loop.
Ik heb de laatste tijd best vaak dat ik een gesprek “afspeel” ik m’n hoofd en dat ik dan opeens hardop praat. Volgens mij heb ik echt al m’n hele leven dat ik gesprekken construeer, bijv op de fiets. Maar de laatste tijd valt me op dat ik dus ook hardop wat zeg af en toe.
- Ik doe dit ook
- Geen idee waar je het over hebt
- Misschien, of heel soms
- Gewoon nee
0 stemmers
Alleen met fietsen? Ik heb het ook al met lopen als het waait
Haha ja dit is de Corona eenzaamheid denk ik, ik neem tegenwoordig ook hele interviews met mezelf af achter mijn bureau
Ben ik de enige die op oudejaarsavond een berging uitruimt?
- Eh, ja.
- Nee doe ik ook altijd.
0 stemmers
Geen berging maar heb net wel heel veel keukenkastjes uitgeruimd en online een afspraak gemaakt voor grof vuil voor maandag.
Oude meubels op te laten halen. Wilde avond
Toevallig vandaag ze garage opgeruimd. Maar doe ik anders nooit.
Die voedsel het liefst op kamertemperatuur eet. Ik vind echt alles lekkerder als het niet heel warm is. Voornamelijk pasta en dergelijke, veeeeel lekkerder en veel meer smaak
- Ja
- Nee
- Alleen bij bepaalde gerechten
0 stemmers
Ik vind het niet perse lekkerder maar wel veel chiller, zelfde met warme drankjes. Als ik dingen opwarm doe ik dat maar heel even omdat ik anders weer een eeuw moet wachten om te kunnen eten/drinken zonder dat ik mn mond verbrand