Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die oorpijn krijgt van heel pittig eten? Ik kan er normaal goed tegen maar als ik iets eet wat echt next level heet is zoals een ghost pepper doet het pijn in mijn oor en die pijn is echt killing.

• Dit heb ik ook
  • Je bent de enige

0 stemmers

2 likes

Dit doe ik nooit maar vanaf nu dus wel

2 likes

Lekker oude post ook maar ok

2 likes

Wowww, mijn vriend en ik hadden de hot chip challenge gedaan en het trok op een gegeven moment naar m’n oren. Alsof m’n trommelvlies ging scheuren ofzo, echt ontzettend naar en pijnlijk gevoel. Had alles bij elkaar gevloekt :hot_face:

Maar je bent dus niet de enige!

2 likes

Ja dat doet pijn he!!
Ik durf die chip challenge daarom ook niet te doen. Doet echt 10x meer pijn in je oor dan in je mond.

1 like

Het was zeker geen fijn gevoel en ik wist niet hoe ik de pijn kon verminderen :persevere:

Die hot chip is geen aanrader, don’t do it! Ik had zelfs maagpijn gekregen :unamused:

Ben ik de enige die dat hele boksen maar een afschuwelijke sport vindt en al helemaal niet kan begrijpen dat mensen daar naar gaan kijken op tv of live?

• Ja je bent de enige, is toch tof?!
  • Nee je bent niet de enige, wie slaat er nu een ander zijn hersens in?

0 stemmers

2 likes

Ben ik de enige die afbakbrood met een sausje een prima maaltijd vind?

Als ik geen zin heb om te koken of geen beleg heb waar ik zin in heb dan vind ik een afbakbroodje met satesaus/cocktailsaus/aioli/truffelmayo ook helemaal oke. En vind t ook echt

Sorry er klopte niets van.

• Ja, dat is geen maaltijd.
  • Nee, lekker.

0 stemmers

3 likes

Sorry😭 er klopt inderdaad niks van nu je t zegt.

1 like

Brood: nee
Afbakbrood: ja

1 like

Dat is voor mij meer een snack of voorgerecht haha. Echt niet dat ik hier vol van zit.

2 likes

Ja prima hoor. Maar zonder dat saus. Dan liever met niks erop :ok_hand:

2 likes

Of zo’n ding :thumbsup:

image

Ik vind het trouwens niet echt een maaltijd, het voelt meer alsof ik het dan in plaats van een maaltijd eet. Maar heb daar blijkbaar echt behoefte aan eens in de zoveel tijd.

13 likes

Oh ja die ookā¤ zowel de kruidenboterversie als knoflookboterversie.

@anon42887991 Oh nee dr moet wel saus bij.

1 like

Ben ik de enige die bepaalde woorden soms zo ā€œlelijkā€ gespeld vind, dat ik ga twijfelen of het wel klopt of het echt schrijf taal is.
Of alleen ā€œgesprokenā€ taal dat inmiddels maar is geaccepteerd, maar dus niet formeel juist is?

Ik heb dit heel erg met het woord ā€œkondenā€. Ik krijg hier zo een error van. Het klopt gewoon niet naar mijn idee maar kan niet goed uitleggen waarom.

Edit; vlg mij moet dit altijd met een poll (toch?)

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dit ook

0 stemmers

Ik heb dat met ideeƫloos, echt een gedrocht.

4 likes

zo’n gedrocht dat ik dacht dat het fout was :joy:

2 likes

Ja (ohnee, nee) met hun als meewerkend voorwerp.

1 like

Heel vaak!! Ook de reden dat ik vaak talkshows kijk maar dat nooit terug zou kijken want zo boeiend vind ik t meestal niet

4 likes

Ik heb niets gekocht / ga niks kopen met black friday, voor mijn gevoel ben ik echt de enige:

• Ik ook niet
  • Ik heb wel wat gekocht / ga wel wat kopen met korting
  • Iets wat ik toch al moest kopen is nu toevallig met korting
  • Anders…

0 stemmers

2 likes