Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik wist niet goed wat ik moest stemmen, maar ik heb ‘Nee’ gestemd, als in: nee, je bent niet de enige. Ik zet dingen vaak een halfuur voordat ik ze wil eten al uit de koelkast, ik haat het als eten of drinken heel koud is.

4 likes

Doe ik heel veel. Maar meestal begin in dan heel spontaan hard te lachen. Mensen kijken dan ook een beetje raar.

3 likes

Ooh ja, zeker met pasta! Ik vind het dan nog lekkerder als het een kliekje is van de dag ervoor. Dan heeft het ook nog een nacht kunnen marineren ofzo en dat geeft nog meer smaak. Zin in pasta nu

3 likes

Doe je dan ook soms koud water bij de thee ofzo? Mensen kijken mij altijd zo gek aan als ik dat doe :joy:

@Fixerupper Ohhh ja ik ook, ik duik zo gewoon de keuken in

3 likes

Jaaa dat doe ik ook! :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een waterkoker met thermometer erin verwerkt, dus ik zet m zelf altijd uit rond 70 graden voor mijn thee haha. Wordt altijd boos op mn man als hij me 100 graden thee geeft :hot_face:

5 likes

Tijdens kriebelhoest ook echt jeuk krijgt aan mijn huid van de keel/kin? Het is echt zo vreemd en echt geen toeval.

• Ik heb dit niet
  • Ik heb dit soms
  • Ja dit komt omdat…

0 stemmers

4 likes

Ik heb dit ook altijd maar ik weet niet hoe t komt. Misschien door trillingen van het hoesten ofzo?

Ik voel me ook echt veel lelijker met een lage staart :haircut_woman:

14 likes

Als ik mijn coltruitje aan heb en een lage staart/knot, voel ik me juist altijd meer classy haha.

5 likes

Founding father style

18 likes

Ik heb dus altijd als ik een leuk weekend heb gehad, naar een andere stad ben geweest, overnachting, leuke dingen heb gedaan en het naar mijn zin heb gehad… een soort van baalgevoel over mijn leven in het algemeen. Waarom heb ik het niet altijd zo leuk/naar mijn zin als dat ik het nu heb? En dat voelt dan kut.

Ben ik de enige?

• Ja enige
  • Herkenbaar

0 stemmers

1 like

Ik ‘vergeet’ mijn leven dan altijd een beetje in zo’n weekend ofzo? Dan is het zondag avond en dan denk ik “oja dis is my life :weary:” haha.

Ben ik de enige die betalen met een telefoon met Face ID veel lastiger en irritanter vind (en minder snel?) dan met Touch ID? Edit: vooral met een mondkapje op

• Ja, je bent de enige
  • Nee, vind ik ook, fuck nieuwe technologie

0 stemmers

3 likes

Dit is echt een van mn grootste ergenissen achter de kassa. Dat dat mondkapje omlaag gaat omdat ze hun telefoon moeten ontgrendelen om te gaan betalen. Pak gewoon je pinpas. Of stel je telefoon in dat ie op een andere manier ongrendelt, tis niet alsof we pas een week in deze ellende zitten.

11 likes

Als je Face ID het niet doet moet je gewoon een code invullen dus dat mondkapje af snap ik ook niet, vul gewoon die code is dat is misschien nog wel minder moeite dan je mondkapje omlaag trekken.

7 likes

Ben ik de enige die het zo’n knus gevoel vind als je in bed ligt en je hoort ergens buiten of verderop in de straat het rumoer of muziek van een feestje.

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

Een beetje alsof het regent of waait en je ligt lekker in bed, zo gezellig.

3 likes

Nee @anon50301661 vind dat ook

6 likes

Ik heb dan eerder last van FOMO 🥲

9 likes

Ik irriteer me er juist mateloos aan, ik wil stilte in bed. Alleen geluiden van 't weer kan ik hendelen.

23 likes

Hier idem dito! En zelfs te veel regen of wind (zoals nu) kan me uit mijn slaap houden… :stuck_out_tongue_winking_eye: